VOTE SINIRI:10
Bileklerimi bırakıp ellerini belime koyduktan sonra kulağıma eğilip "Boynumu çizmeni burada değil de yataktayken çizmeni çok isterdim."dediğinde yüzümün kızarmasına engel olamayarak şaşkınca yüzüne baktım.
Yüzümdeki şaşkınlığı sinire bırakıp "ne diyorsun sen!?"diyerek bacağımdaki kolunu itekleyip ayağımı yere indirdikten sonra omuzlarından iteleyip yanından çıkıp kameramanın yanına gidip "Bu kadar yeter bence. Çok yoruldum."deyip çekim alanından hızlı adımlarla çıkıp ayağımdaki topuklu ayakkabıyı çıkartıp aynadan yüzüme baktım.
Yüzüm kızarmaktan çok sararmış gibiydi.
Kapı bir anda açıldığında aynadan kimin geldiğine baktım.
Özgür aynadan baktığında gözlerimiz birleştiğinde yüzüme gülümseyerek bakıp "bitti mi işin?"diyerek soru yöneltti.
Zoraki gülümseyerek"Evet bitti. Umarım bir daha tekrarlanmaz."diyerek cevap verdim.
"Umarım."dediğinde eski kıyafetlerimi elime alıp giyinme odama doğru adımladığımda "Sen otur ben giyinip geliyorum."dediğimde tamam dermiş gibi mırıldandı.
Elbisenin fermuarını açmadan omuz askılıklarını düşürüp yere düşmesine izin verdim.
Elbisenin yere düştüğü anda çıkardığı sesi giyinme odamda gürültüymüş gibi ses çıkarmıştı.
Eski kıyafetlerimi giyinip giyinme odasından çıkıp makyaj masasına oturdum.
Özgür oturduğu koltuktan ilgilendiği telefondan gözünü ayırıp yüzüme baktı.
İki kollarımı yana düşürüp aynadan nasıl makyajımı çıkartacağım hakkında düşünürken Özgür yanıma gelip eline makyaj temizleme jelini alıp pamuğa döktükten sonra yüzüme sürmeye başladı.
Özgür üzerime doğru eğilmiş yüzümdeki makyajı özenle ve acıtmadan silmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
Hayran KurguAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....