NOT:BAYRAM HEDİYESİDİR! BU BÖLÜM OYLAMA SINIRINI GEÇTİKTEN SONRA YAYINLANACAKTIR!
VOTE SINIRI:20
Ayakta durmuş Elif'in attığı fotoğrafı inceliyordum.
Kendimi sakinleştirmek için yavaş yavaş nefes alıp gözlerimi kapatıp açtım.
Mutfaktan çıkıp Mert'i aramak için evi dolandım.
Mert'i odada telefonla ilgilendiğini gördüğümde sinirle telefonu elinden çekip yüzüne baktım.
Mert kaşını çatıp baktığında benim sinirli olduğumu gördüğünde kaşını havalandırıp "ne oldu güzelim." dediğinde "Ne mi oldu!? " diyerek sinirle güldükten sonra "Bir düşün bakayım. Beni sinirlendirecek bir şey yapmış mısın!? " dediğimde "Hayır güzelim neden yapayım!? " deyip yanıma gelip elimi tuttuğunda "Ne oldu anlatır mısın? " dediğinde gözlerine baktım.
"Elif bana fotoğraf atmış! " sinirli bir şekilde dediğimde "Ne fotoğra-" deyip aklına bir şey geldiğinde yüzüme dişlerini göstererek gülüp "İkimizin öpüştüğü fotoğrafı diyorsan üzülme. O fotoğraf işine yaramaz. " dediğinde omzuna vurup "Daha haberin bile yok! " deyip telefonumu çıkartıp Elif'in attığı diğer fotoğrafları açıp gösterdim.
Fotoğrafları gösterdiğimde benim fotoğrafları gördüğümde verdiğim ilk tepkiyi vermiş ağzı şaşkınlıkla açılmıştı.
"Işıl. Benim bu fotoğraflardan gerçekten haberim yok! Elif bunu nasıl yapmış inan ki bilmiyorum! " dediğinde gözlerine gözlerimi kısarak bakıp "Sana tuzak kurmuş geri zekalı! Bunu temize çıkartacak ispatın var mı? " diyerek sorduğumda "Bu fotoğrafi çektiği gün benim evimdeydik. Elif beni tehdit etmeye başladığından beri evin içine gizli kameralar koydurttum. İstersen hemen şimdi eve gidip bakalım. " dediğinde "Tamam. Gidelim. " dediğimde "istersen gece orada kalalım. Senin eve geri dönmeyelim. " dediğinde "olur. Eşyalarımı alayım." deyip odama gidip şarjımı bir kazak ve bir pijama alıp çantaya koyduktan sonra odadan çıktım.
Odadan çıkmam ile mert elimdeki çantayı alıp elimi tutup merdivenlerden düşmemek için inmeme yardımcı olduktan sonra evin kilidini alıp dışarıya çıktıktan sonra kapıyı kilitledi.
"Senin evine de gizli kameralar koysak mı? " diyerek soru sorduğunda "Neden koyalım ki? " dediğimde "Her türlü ihtimale karşı kendini güvence altına alırsın. " dediğinde "Tamam sen nasıl istersen." dediğimde "Ben her şekilde seni istiyorum. " dediğinde yüzüne gülümseyerek bakıp "Ben seninim zaten. " dediğimde arabanın kapısını açıp oturmamı bekledikten sonra emniyet kemerimi bağlayıp kapıyı kapattıktan sonra arabaya binip evine sürmeye başladı.
Mert araba sürerken sürekli yüzüne bakıp durdum.
Yollar karanlık olduğu için mert sadece yola odaklanmıştı. Düşünceli görünüyor sürekli çenesini sıkıyordu.
Eve vardığımızda emniyet kemerimi açıp kapıyı açıp indikten sonra yıllar önce geldiğim evin dış kapısına baktım.
Mert ile çok anımız birikmişti. İyi ve ya kötü olsun anıydı işte.
Mert kapıyı açtıktan sonra içeriye buyur edip geçmemi bekledi.
Evine girdikten sonra çantamı koltuğun üzerine bırakıp oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....