VOTE SINIRI:5
Yurda gelir gelmez üzerimi değişip kendimi yatağa atıp uyudum.
Bugün cumaydı. Emire esra'dan kurtulursak parti gibi birşey vereceğimi söylemiştim.
Hafta sonuna onu ayarlamayı düşünüyordum.
Yataktan kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp giyinme odasına gidip spor kıyafetlerimi giyindim.
Yarım saat yürüyüş yapıp geldikten sonra yemeğimi yiyip giyinme odasına gidip kombin ayarladım.
Çorabımı giyinip ayakkabımı da giyindikten sonra takılarımı taktım.
Saçımı düzleştirip tokaları taktıktan sonra hafif bir makyaj yapıp mutfağa gittim.
Mutfağa gidip birşeyler yedikten sonra çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım.
Yurttan çıktığımda özgürle karşılaştığımda "günaydın özgür."dedikten sonra "günaydın güzelim. Bugün cuma haftasonu beraber vakit geçirelim."dediğinde "tamam"dedim.
Arabaya binip emniyet kemerimi bağlayıp telefonumu elime alıp bildirimlere baktım.
Yanımda hareketlilik hissettiğimde başımı kaldırıp kimin olduğuna baktım.
"Emir...Günaydın..."dediğimde "günaydın."deyip yanıma oturdu.
"E esra'dan kurtulursak parti yapacağım demiştin ne zaman yapacağız?"diye sordu.
"Yarın yapmayı düşünüyorum."dediğimde "tamam.."dediğinde hoca girdi.
Hoca derse başlamadan önce "Oggi è il giorno della nostra biblioteca, ragazzi.Raccogli le tue cose e vai in biblioteca"(bugün kütüphane günümüz çocuklar Eşyalarınızı toplayıp kütüphaneye geçin.)dedi.
Herkes eşyalarını toplamaya başladığında bende eşyamı alıp sınıftan çıkmadan Emir yanıma geldi.
"Işıl. Beni idare eder misin? Benim yerime imza atar mısın? Gitmem gerekiyor."dediğinde "tamam git sen"dediğimde bir anda kolumdan tutup kendine çekip sarıldı.
Sarılışına karşılık verip "görüşürüz."deyip yanından ayrıldım.
Kütüphaneye gidip kendime güzel bir yer seçtikten sonra ders çalışmaya başladım.
Aradan geçen bir kaç saat sonra sıkılıp ders çalışmayı bırakıp kütüphaneyi gezmeye başladım.
Kitaplara bakmaya başladığımda bir kitap gözüme kestirdiğimde parmak uçlarımı kaldırıp kitabı almaya çalıştım.
Parmak uçlarımı daha da kaldırıp almaya çalıştığımda arkamda hareketlilik hissettim.
Önüme dönüp kimin olduğuna baktığımda mert ile göz göze geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....