VOTE SINIRI:5
Kendine çektiği anda bir saniye bile beklemeden dudağını dudağıma bastırdı.
Bir anda belimden tutup kendine çektiğinde ağzına doğru inledim.
İnlediğim için açılan ağzımın içine dilini koyduğunda gözlerimi sımsıkı yumdum.
Çok değişik bir histi. Ama bunu şuan yaşamak istemiyordum.
Merti omzundan tutup itiklemeye çalıştığımda bileklerimi tutup sırtıma bastırıp tutturduktan sonra öpüşünü daha da derinleştirdi.
Karşılık vermem için dudağımı ısırdığında kafamı geriye attım.
Kafamı geriye attığımda dudaklarımız ayrıldığı için alnını alnıma yaslayıp nefesini düzenlemeye çalıştı.
"Yarın için hazırlan güzelim. Sabah 10 da kapının önünde bekliyor olacağım."dedi titrek nefesle.
Alnını alnımdan ayırıp tuttuğu bileğimi bıraktı.
Bıraktığında dengemi sağlayamayıp geriye doğru sendelediğimde düşmemem için belimden tutup kendine çektiğinde dudaklarımız birbirine değip ayrıldığında yüzüme gülerek baktı.
"Kainat ayrılmamızı istemiyor güzelim. Bir daha öpeyim mi? Karşılık beklerim."dediğinde gözlerine gözlerimi kırpıştırarak bakıp "beni ne sandın sen! Beni kendi isteğinle öpüp bırakamazsın!"deyip iki elimle omzuna vurarak uzaklaştırdım.
Mert afallamış şekilde geri çekildiğinde az önce yaptığı şeyin farkına vararak utancımdan yüzüne bakamadım.
"Gerizekalı!"diyerek yüzüne yüzümü asarak bakıp yurdun kapısını açıp içeriye girdim.
Odama çıkıp kendimi yatağa atıp öptüğü anı düşündüm.
Dudaklarım kıvrılmaya başladığında ağzıma vurup "ne düşünüyorum ben!"diyerek kendi kendime konuştum.
Kapı çaldığında uzandığım yerden kalkıp kapıya doğru yürüdüm.
Türkçe hocamı kapıda gördüğümde yüzüne gülümseyerek bakıp "buyrun"dedikten sonra kapının önünden çekildim.
Türkçe hocamla beraber tüm derslerden konu işledikten sonra ödev verip gittiğinde beklemeden üzerimi çıkartıp banyoya girdim.
Duş alıp çıktıktan sonra üzerimi giyinip masaya oturup ders çalıştım.
Ders çalıştıktan sonra kendimi yatağa atıp uyumaya çalıştım.
************
Gözlerimi art arda çalan telefonla açtığımda elime alıp kimin aradığına bakmadan "alo"dedim uykulu sesle.
"kanka sen hâlâ uyuyor musun? Çabuk hazırlan Fransa'ya gideceğiz."dediğinde"bu saatte mi yaa?"dediğimde 'evet bu saatte çabuk kalk eşyalarını hazırla.'dediğinde
"Tamam kalkıyorum."deyip telefonu kapattım.Yataktan kalkıp lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra giyinme odama gidip bavulumu çıkarttım.
İki günlük giyinecek kıyafetlerimi bavula koyup kendime kombin ayarladım.
Üzerimi giyinip yüzüme makyaj yapıp saçımı açık bıraktıktan sonra bavulumu odadan çıkartıp telefonumu aldım.
Kilidimi alıp odadan çıktıktan sonra merdivenlerden yavaş yavaş inip dışarıya çıktım.
Kapının önüne çıktığımda özgür'ü gördüğümde yüzüne gülümseyerek bakıp sarıldım.
"Uyanabilmişsin. Bu sabah mert beni aradı. Herşeyi o organize etmiş... bir de ben dün bir şey gördüm."dediğinde kafamı eğerek yüzüne baktım.
"Ne gördün?"diye sorduğumda "Mert'in seni öptüğünü gördüm."dediğinde yüzüne bakmadan "bir anda öptü ne yapacağımı şaşırdım."deyip yüzüne bakmadan arabaya bindim.
Bugün bizi şoför bırakacağı için ikimizde arka koltuğa bindik.
Özgür bir anda "Seviyor musun!?"diye sorduğunda "kimi?"diye soru sordum.
"Mert'i tabiki kimi olacak!?"dediğinde gözlerine baktım.
"Bilmiyorum... emin değilim..."dediğimde "mert seni seviyor... sevmiyorsan bile sevmeye çalış..."dediğinde "ben aşık olmak istemiyorum özgür.. beni derslerden uzaklaştıracağından korkuyorum."dedim.
"Hayır uzaklaştırmaz. Düşün sen bunu."dediğinde tamam dermiş gibi kafamı salladım.
Kafamı omzuna yaslayıp gözlerimi yumdum.
*************
Uykum Mert'in sesinden dolayı bölünmüş olsa da gözümü açmadım.
"Seninle konuştuklarımı unutma özgür. Biz ikimiz birlikte başaracağız."
Bu ikisi ne konuştu!?
Ve neyi başarmak istiyorlar!?
Gözlerimi açtığımda mert sustuğunda özgür "günaydın güzelim. Şimdi uçağa bineceğiz."dediğinde kapıyı açıp çıktım.
Mert özel uçak ayarlamış olduğu için beklemeden uçağın içine girdim.
Çiftli koltuğa oturup özgür'ün gelmesini bekledim.
Özgür ile mert aynı anda bindiklerinde yanıma özgür'ün oturması için yol verirken mert oturdu.
"Kalkar mısın özgür oturacak?"dediğimde mert yüzüme gülümseyerek bakıp "uçak benim güzelim."dediğinde "ben kalkıyorum o zaman"deyip kalkacakken karnımdan tutup oturmamı sağladığında "otur işte ne olacak. Seni yemem korkma."dediğinde çattığım kaşımı düzelterek "tamam bırak karnımı... kalkmıyorum..."dedim.
Karnımı bıraktığında rahat oturmak için ayaklarımı üst üste attıktan sonra elime telefonumu aldım.
Uçağa emirde geldiğinde uçak anons yaptıktan sonra harekete geçti.
Mert kendi kemerini bağlamadan önce üzerime doğru eğilip kemeri taktıktan sonra yüzüme baktı.
"Uyu istersen varınca ben seni uyandırırım."dediğinde "yok sağol."deyip dışarıya baktım.
Üzerimde baskı hissettiğimde bakışlarımı mert'e çevirdim.
Mert'e baktığım sırada göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırdı.
Bu haline göz devirip bakışlarımı dışarıya çevirdim.
Yolculuk boyunca dışarıya bakıp bulutları izledim.
Uçak otele indiğinde emniyet kemerlerimizi açıp yavaş yavaş uçaktan çıktıklarında uçağın yerle yüksekliğine baktım.
Kafamı kaldırıp önüme baktığımda Mert'in elini uzattığını gördüğümde elini elime koymayıp beklemeden yere zıpladım.
Mert şaşkın gözlerle yüzüme baktığında onu o halde bırakıp özgür ile emir'in peşinden gittim.
Otele rezervasyon yapmak için danışmana doğru yönlendirildik.
Danışman elinde üç kart uzattığında "dört oda ayırmıştık.."dediğimde "hayır efendim iki tane oda tek kişilik bir tane oda ise çift kişilik..."dedi.
"Çift kişilik oda kimin?"diye soru sorduğumda emir "erkek erkeğe yan yana yatamayacağımıza göre sen ve."diye tamamlamadan özgür emirin omzuna vurup susturdu.
Arkamda bir hareketlilik hissettiğimde mert yanıma gelip danışmana "çift kişilik odayı kendime ve sevgilime ayırdım."dedi
SEVGİLİM DEDİĞİ KİSİ KİM SİZCE!??..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESTORAN
FanfictionAilesinin zoruyla model olan bir kız... O süreçte yaşadığı zorluklar.... kim bilebilirdi ki ruh eşinin bir lokanta sahibi olacağını....