24. Střet

283 33 0
                                    

Kai do pistole s cvaknutím zasunul zásobník. Vzhlédl nahoru k budově, v jejíž nejvyšších patrech sídlila firma Eben News.

Jednička se na ostatní agenty ani neohlédl. „Za mnou.“ Nasadil si brýle a nadšeně vyrazil do budovy.

Dusot pevných botou se rozléhal vstupní halou, zatímco agenti s černými brýlemi vybíhali dovnitř. Rozdělili se po skupinkách do rychlovýtahů a těmi vyrazili vzhůru. Kai zrovna skončil ve skupince s Deanem, a tak se vyhýbal jeho pohledu. Rozhodl se nebýt na něj příliš naštvaný, ale také zapomenout na jakékoliv přátelské chování. Teď byli zase jen kolegové, ani o trochu víc.

Všechny informace dostali už po cestě. Kai naštvaně sledoval televizní vysílání, které převzali mutanti. Bylo potvrzené, že jsou ve studiu minimálně tři, protože se ukázali ve vysílání. K ostatním kamerám v budově nikdo nedokázal získat přístup, musely být deaktivované. Ale přítomnost Doktora Kociby, Noly Cruz a Black-Fire více než naznačovala, že těm bude i Red-Eye.

A Kai si sliboval, že tentokrát toho zločince dostane.

Dveře výtahu se rozevřely a skupinka agentů jednotně vyběhla do chodby. Plán celého patra jim Jednička stihl vysvětlit už po cestě. Kai se však zastavil a ostatní také.

Stála před nimi stěna. Stěna, která tam být neměla.

„To je nesmysl,“ řekl naštvaně Dean. Zvedl pistoli a vystřelil do stěny několik nábojů. V tenké bílé zdi se udělaly praskliny a Dean se ušklíbl, složil zbraň dolů a prorazil do ní díru nohou.

Bylo jasné, že ji tam někdo přidal na poslední chvíli. Ale proč? přemýšlel Kai.

Dean vyběhl vpřed a Třináctka za ním. Kai však stál na místě. Najednou se rozbitá zeď zvedla ze země a rozlétla se proti agentům. Kusy bílého sádrokartonu podrazily oběma agentům nohy. Jeden mířil i na Kaie, ale Kai kousek rozstřelil na dvě půlky, které proletěly kolem jeho hlavy. Ohlédl se za sebe. Zahlédl starší ženu, která odběhla za roh. To už vedle Kaie stál Dean.

„Byla to Beckerová! Ta mutantka z kanceláří!“ Rozběhl se za ní.

„Ne, chce jen získat naši pozornost!“ vykřikl Kai.

Dvanáctka i Třináctka se zastavili. Dean naštvaně zvažoval, o co tu jde.

„Bude brzdit i ostaní skupiny agentů, aby nás zdržela. Ale my musíme jít do studia,“ řekl pevně Kai a rozběhl se na druhou stranu. Brzy slyšel, že ho kroky obou agentů následují.

Pokud však byla Beckerová s Red-Eyem, znamenalo to, že je tu mutantů celkem pět. Kai naštvaně sevřel v ruce pistoli. Za necelý týden si Red-Eye stihl postavit celý tým. Z městského švába a podzemní krysy, která trápila město ve stínech, se rozhodl vystoupit na světlo a stát se z pověry reálnou postavou. Anti-X ho musí zastavit, než si dovolí více.

Kai dovedl Dvanáctku a Třináctku ke dveřím, vedle kterých červeně svítil nápis ON-AIR. Kai se ohlédl za sebe. „Na tři.“ Oba přikývli, a tak připravil ruku na kliku, zatímco v druhé třímal pistoli. „Raz... dva...“ Prudce otevřel dveře a vběhl do místnosti.

Lidé za kamerami se na něj polekaně otočili. Za reportážním stolkem uviděl Kai stát dva mutanty, uprchlé vězně, na jejichž převoz nedávno dohlížel. Poblíž stála Black-Fire, která před sebe okamžitě postavila oba zmatené reportéry. A mezi kamerami...

Red-Eye.

Kai rychle uhnul, když se jeho směrem rozletěly blesky. Vyběhl vpřed proti svému cíli, zatímco Dean s Třináctkou začali střílet po Kocibovi s Nolou.

Enemy roommates [1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat