אורורה אייזל
הגשם הקר היכה בי כשרצתי ברחוב החשוך והנטוש. הידיים שלי חפנו אותי מעל ראשי בתקווה שאוכל לפחות להציל את שיערי.
עצרתי ברמזור, חסרת נשימה, ואחזתי במותני, מעווה את פניי. איך זה שכל המשפחה שלי כל כך מקצוענים בספורט ואני אפילו לא יכולה לרוץ מרחק בלי למות.
האם עשיתי משהו לא בסדר בחיים או למה אני נענשת על זה שאני לא ספורטיבית? "היי, מתוקה! תעלי פנימה. אנחנו נסיע אותך." לפתע צעק נער, המכונית שלו נעצרה מולי,הסתכלתי לתוך המכונית וזיהיתי שני בני נוער בגילי.
״שים את ׳המתוקה׳ שלך בתחת ותמשיך לנהוג!" אמרתי בקול רם יותר לבחורים, ואז הם הסתכלו עליי בהפתעה.
כשהרמזור סוף סוף הפך לירוק, חציתי בשלווה את הרחוב מול המכונית שלהם. שהאידיוטים האלה צפרו לפתע, נתתי מבט קטן והבטתי בהם בעיניים פעורות.
״פשוט תיכנסי ותמצצי לי כלבה!" הוא צעק תוך שהוא מוציא את פניו המכוערות מהחלון. קמצתי את אגרופי בכעס וסגרתי במהירות את כל מה שסביבי, מתעלמת מהגשם הקר על עורי ומהאורות הבוהקים מהמכונית.
הוא בהחלט התעסק עם הכלבה הלא נכונה.
רצתי במהירות חזרה למדרכה,חיפשתי משהו כבד או קשה. ואז כשהבחנתי בסלע שמן בפינה, הרמתי אותו במהירות וחייכתי חיוך רחב. ואז הסתובבתי שוב והחבאתי אותו מאחורי הגב.
"אז אתה רוצה לקבל מציצה?" צעקתי עליו,כשפתאום הסתכל עליי מהחלון בבלבול. ואז הוא הנהן באיטיות בראשו כשהתקרבתי יותר ויותר למכונית, מחייכת יותר ויותר.
"תן לחבר שלך למצוץ לך, בן זונה!" צעקתי, ואז שניהם הסתכלו עליי שוב בהלם. הרמתי מיד את הסלע וזרקתי אותו בכל הכוח אל האור הגבוה מימין.
״את טיפשה?!" אחד המטומטמים צעק, והפסקתי להקשיב. בעטתי באור עם הרגל שלי, שברתי אותו לגמרי. חייכתי בסיפוק ואז הסתכלתי בחזרה אל הבנים. בזמן שהוא הסתכל עליי בהלם, השני הסתכל עליי בתוקפנות לגמרי.
״אתה עדיין רוצה מציצה ממני?" שאלתי אותו בחיוך, בזמן שהוא מצמיד את שפתיו בכעס ופותח את דלת המכונית בתנועות מהירות.
"אני אהרוג אותך!" הוא צעק לפני שיצא מהמכונית ורץ לעברי."פאק," קיללתי מתחת לנשימה, עיניי מתרחבות. מהר, אפילו בלי להניד עפעף, הסתובבתי ומיד העפתי משם.
בזמן שהבחור צעק עליי ולמעשה רדף אחרי זמן מה, רצתי על חיי בתחושה שאני יותר מהירה מפלאש. מעולם לא ראיתי את התחת שלי רץ כל כך מהר ב-18 שנותיי.
אבא שלי היה גאה בי. ובכן, אם הוא ידע למה רצתי כל כך מהר מלכתחילה, אז פחות. אבל אמא שלי הייתה קונה לי פיצה בפיצריה האהובה עלינו בשביל זה.
YOU ARE READING
נכנעת לאפלה
Romanceאורורה חיה את חייה בשלווה וברוגע עד לאותו היום שבו פגשה אותו. בפעם הראשונה בחייה כף רגלה נחתה במכון האגרוף שבבעלות אביה. אביה אסר עליה לבקר שם עוד מאז ילדותה מסיבה גלויה,היא מעולם לא הבינה למה אביה נגד זה. זה רק מכון אגרוף,אחרי הכל. אבל שהיא פגשה או...