פרק 25

3.3K 152 31
                                    

אורורה אייזל

״והיא פשוט צחקה על זה?!" שאלה אותי קייטי בהלם, שם נאנחתי בשקט ואז הנהנתי בראשי. היא בדיוק עבדה בדיינר, בזמן שאני רק שארחתי לה חברה וסיפרתי לה מה קבוצת האידיוטים ולוסיה שלפו ממני לאחרונה.

״יכולתי להכות בכל אחד מהם עם שמן על הפנים," היא אמרה בזעם, לוחצת את הסמרטוט שאיתו ניקתה את הדלפק. אחר כך צחקתי בשקט והבטתי בה בהכרת תודה.

"זה בסדר. אחר כך הגיע ג'ורדן ואז הוציא אותי משם," אמרתי ונגסתי בחזרה בהמבורגר שקייטי ביקשה מהטבח להכין לי בחינם. וזה בהחלט לא שקר כשאומרים שהכל יותר טעים אם לא שלמת על זה כלום.

"ג'ורדן? חבר של מיכאל? ג'ורדן הלוהט באמת עם העיניים הכחולות והגב הרחב?" לאחר מכן שאלה אותי קייטי מופתעת, לפיה חייכתי חיוך רחב והנהנתי בראשי. מכיוון שלקייטי יש גם אח גדול, היא מכירה את החבר'ה גם בגילנו וגם את המבוגרים קצת יותר מהעיר הזו. מה שלפעמים קצת מפחיד אותי, אבל אני חייבת להודות שזה יכול להיות שימושי למדי.

"בדיוק קייטי. הוא בחור די מגניב," אמרתי והסתכלתי אל לוקאס, שהתיישב על השרפרף לידי. לוקאס עובד עם קייטי בדיינר הזה, שם היא ואני היינו מאוהבות בו. זה חייב להיות שעצוב שהוא היה גדול כמו דלת  הוא היה נראה הבן הנעדר של מייקל בי ג'ורדן. אבל כשהוא אמר לנו שהוא אוהב גברים, נאלצנו לבטל את תוכניות החתונה שלנו עם דמעות בעיניים.

"יהיה משהו בשבילך", אמרתי ללוקאס, שהביט בי מותש ופשט בינתיים את המעיל.

"תשחררי אותי מזה. אני לא צריך ילד קטן לצידי," הוא אמר באנחה, לקח את ההמבורגר שלי מידי ונגס בעצמו. בהתחלה רציתי לשאול  אותו בגלל זה, אבל כשזיהיתי את העיגולים השחורים העמוקים שלו, מיד השתתקתי. הוא בהחלט ראוי להמבורגר יותר מאשר לי עכשיו.

״בהצלחה למצוא מישהו שגדול ממך. זה בלתי אפשרי," אמרתי משועשעת והסתכלתי עליו.

"מעל הכל, אני רוצה את ג'ורדן! את בהחלט יכולה לעשות משהו, נכון?" לאחר מכן שאלה אותי קייטי בתקווה מלאה, כשאני מושכת מעט בכתפיים. ג'ורדן ואני הבנו אחד את השני היטב, אבל לא כל כך טוב שיכולתי להכיר אותו עם מישהי עכשיו.

"תודה על ההמבורגר," אמרתי כשלקחתי את הביס האחרון של ההמבורגר מידו של לוק וזרקתי אותו לפי. הסתכלתי, קמתי מהשרפרף שעמד ליד הדלפק. בעיניים פקוחות לרווחה, קייטי הסתכלה עליי ומיד התנפלה בעצב.

"את כבר עוזבת עכשיו?" היא שאלה אותי מאוכזבת בזמן שבלעתי את הביס האחרון והינהנתי בראשי.

"המשפחה שלי לא בבית כל הלילה וזה אומר מקום פנוי בשבילי. אני אלך עכשיו הביתה ונהנה מהשלווה", אמרתי בשמחה, ולוקאס חייך אלי לפתע בצורה מעוותת.

נכנעת לאפלהWhere stories live. Discover now