אורורה אייזלהיום היה יום הולדתו של דין. ולכבוד החגיגה היינו כולנו בדיינר ואכלנו כל מה שיכולנו למצוא בתפריט. ואם אני מתכוונת להכל,אז אני מתכוונת להכל. סם, ביאנקה, התאומים, מיכאל, ג'ורדן ועוד כמה חברים של דין היו שם.
בזמן שכולם נהנו והתעסקו אחד עם השני, הייתי קצת חסרת ביטחון כל הזמן וניסיתי להדחיק את הרגשות שלי כמה שאפשר.
כי ג'ורדן ישב ממש מולי ופשוט לא יכול להפסיק להסתכל עליי. כל הזמן העיניים שלו היו עליי וזה לאט לאט גרם לי להתעצבן ממש. אחרי הכל, הייתי צריכה לחשוב על הנשיקה שלנו כל הזמן.
מה שהפך די לא צפוי ושוב מוזר כשביאנקה פרצה לסלון ותפסה אותנו. למרבה המזל, לפחות דין לא הבחין בדבר, אבל מאוחר יותר יכולתי לשמוע מביאנקה כמה ולנטינו יהרוג את שנינו אם הוא יגלה על הנשיקה.
והיא צדקה יותר.
"איו! איפה המתנות?" תומאס צעק לתוך השולחן, כשכולם פרקו בהתרגשות את המתנות עבור דין.
"היי, רורי. שלי עדיין במכונית ויש לי משהו בשבילך. את באה איתי?" ג'ורדן שאל אותי פתאום, מסתכלת עליו קצת המומה. יש לו משהו בשבילי?
"בטח," אמרתי בחיוך קל ובדיוק עמדתי לקום. בזמן שג'ורדן חייך אלי בהכרת תודה, ביאנקה דחפה את רגלה אל הברך שלי. ראשי ירה בה, והיא הביטה בי בחומרה. כשקמתי, דחפתי את רגלי אל רגלה, ואז היא לחצה את שפתיה והסתכלה אנושות על ג'ורדן.
כן, היא בהחלט לא מעריצה של ג'ורדן.
"מה שלומך? זאת אומרת בגלל הפציעות", שאלתי אותו בדאגה כשהלכתי אליו.
"אל תדאגי. זה לא כואב," הוא אמר אז בצחוק קל, והבטתי בו בהקלה.
"מה יש לך בשבילי?" שאלתי את גורדן בסקרנות כשיצאנו יחד מהדיינר ואז הלכתי לכיוון החניון החשוך.
"זו הפתעה," הוא אמר בחיוך, כשזוויות הפה שלי מעט פקוחות. עצרנו ליד המכונית שלו, כשהוא פותח את תא המטען שלו ומגיע אליו. ליד תיק גדול, שהיה כנראה עבור דין, היה עוד תיק קטן. הוא גם תפס אותם ואז החזיק אותו נגדי.
״חשבתי שתאהבי את זה", הוא אמר כשלקחתי את התיק והסתכלתי לתוכו. עיני התרחבו כשראיתי ערימה מלאה בסרטים. אבל לא סתם סרטים. אלא כל סרטי מארוול שמעולם לא חשבתי שאהיה בבעלותי.
"גורדן, לא היית צריך," אמרתי בהלם קלות והרמתי את מבטי אליו שוב, והוא הסתכל עליי כל הזמן.
"אוי שטויות. העיקר שאת אוהבת את זה," הוא אמר, ואז נשכתי מעט את שפתי התחתונה וחייכתי אליו בחום.
"גם אני רציתי להתנצל על הנשיקה. זה לא היה הוגן מצדי לנשק אותך. במיוחד לא בלי הסכמתך", אמר אז מדוכא קלות, תוך שהוא מגרד את עורפו בבושה. הרמתי את מבטי אליו ולא יכולתי להגיד כלום.
YOU ARE READING
נכנעת לאפלה
Romanceאורורה חיה את חייה בשלווה וברוגע עד לאותו היום שבו פגשה אותו. בפעם הראשונה בחייה כף רגלה נחתה במכון האגרוף שבבעלות אביה. אביה אסר עליה לבקר שם עוד מאז ילדותה מסיבה גלויה,היא מעולם לא הבינה למה אביה נגד זה. זה רק מכון אגרוף,אחרי הכל. אבל שהיא פגשה או...