אורורה אייזל
״איפה הוא?!" שאלתי מודאגת ולחוצה במקביל ולנטינו ואני נכנסנו דרך הדלת. מיד ריח של אלכוהול, דשא וזיעה עף על פני, עם הפנים שלי נגעלים. אבל מהר מאוד התעלמתי מהאוויר המחניק. וחיפשתי את דין בסלון בעיניים גדולות.
בטלפון, ג'ורדן סיפר לי שדין סקל את עצמו לגמרי התשתכר במסיבה הזו. שהוא היה הרוס לגמרי, לא רצה לזוז יותר ולא הקשיב לאף אחד יותר. לדין הייתה בעיה קשה עם שימוש בסמים לפני זמן מה. הוא פשוט היה תלוי ולא יכול היה להפסיק. במשך חודשים אמא בכתה בגללו ואבא לא יכול היה לישון יותר.
כל כך הרבה פעמים ביקרנו אותו בבית החולים ואתם לא רוצים לדעת באיזו תדירות הייתי צריכה לאסוף אותו מכל מסיבות ולהבריח אותו הביתה.
זה שהוא אכל שוב משהו היום, ממש לא אומר שום דבר טוב. ואני יכולה לדמיין היטב למה הוא עשה את זה.
כדי להיות מסוגל להקל על כאבו עקב מותה של ביאנקה.
"אורורה! הנה!" לפתע צעק קולו של ג'ורדן, ואז הבטתי בו. הוא עמד קצת רחוק מהקהל והרים את זרועו כדי שאוכל לראות אותו טוב יותר. נשפתי בהקלה כשראיתי מיד את דין שוכב על הספה ליד ג'ורדן.
"בוא ניקח את דין ונלך," אמרתי לולנטינו, שנראה נרגן לעבר ג'ורדן, אבל אז הביט בי שוב. כשהוא הנהן בשקט עם ראשו, רצתי לכיוון הספה, כשולנטינו עוקב אחריי בשקט.
"טוב שבאת", אמר ג'ורדן בהקלה כשהגעתי אליו. הוא חייך אליי חלש, אבל כשמבטו החליק לעבר ולנטינו, שנעמד מיד לידי, החיוך שלו נעלם לאט.
"תודה שהתקשרת אלי," אמרתי מדוכאת קלות והשפלתי את מבטי אל דין, שהיה מכורבל על הספה והסתיר את פניו.
"אני אפילו לא יודע ממי הוא קיבל את הסמים המזוינים. רק לזמן קצר נעלמתי ומצאתי אותו שוב", הסביר לי ג'ורדן באנחה, בזמן שאני מושיטה את ידי לדין ומניח אותה על הכתף שלו.
"היי, דין. זאת אני. אורורה," אמרתי לדין כשהתיישבתי לידו על הספה. בזמן שולנטינו וג'ורדן התבוננו בי, ליטפתי את זרועו וחיכיתי שהוא יפנה אלי. אבל הוא לא הגיב אלי והתכופף יותר ויותר לתוך עצמו.
"אולי זה יעזור," אמר ג'ורדן ובדיוק עמד לעברנו, אז ולנטינו מיד אחז בו בזרועו.
"אל תתערב יותר. היא ודעת מה לעשות", אמר ולנטינו זועף, ואז ג'ורדן הביט בו לראשונה בעיניים גדולות אך קרע ממנו במהירות את זרועו. כשהבחנתי שכמה אנשים מסתכלים עלינו בסקרנות, נאנחתי והסתכלתי שוב על דין.
״בוא נלך הביתה, בסדר? אז אתה יכול לשכב במיטה שלך ולא כאן," אמרתי לדין שוב, ואז הוא לבסוף זז קצת.
"אורורה?" הוא פתאום קרא בשמי בקול רועד ולמעשה התיישב לאט. נשכתי מעט את שפתי כשהבטתי בעיניו הגדולות והאדומות להפליא.
YOU ARE READING
נכנעת לאפלה
Romanceאורורה חיה את חייה בשלווה וברוגע עד לאותו היום שבו פגשה אותו. בפעם הראשונה בחייה כף רגלה נחתה במכון האגרוף שבבעלות אביה. אביה אסר עליה לבקר שם עוד מאז ילדותה מסיבה גלויה,היא מעולם לא הבינה למה אביה נגד זה. זה רק מכון אגרוף,אחרי הכל. אבל שהיא פגשה או...