אורורה אייזל
עברו שבועיים...
שבועיים מאז שביאנקה עזבה אותנו.
זה לא הרגיש שהיא נעלמה לנצח. הייתה לי הרגשה שהיא תחזור בכל רגע ותקפוץ עלי. אבל היא מעולם לא הגיעה.
והיא לעולם לא תבוא שוב.
דין, ולנטינו ואני היינו היחידים שידעו על מותה של ביאנקה. וכולנו התמודדנו עם מותה בצורה שונה לגמרי.
מאז אני שוקעת בספרים ובספרייה ומתמקדת רק בלמידה. בזמן שלמדתי כמו אדם מטורף לבחינות הגמר שלי, רציתי לשכוח את ביאנקה ולהקל על הכאב שלי עם זה. למרות שזה לא הספיק, לפחות הציונים שלי השתפרו. בזמנים אלה, אני באמת יכולה להבטיח לכם, לא הייתי אותו הדבר. ביליתי רק את השבועות האלה בחדר שלי, לא יכולתי לישון יותר ולא אכלתי יותר כלום.
הרגשתי ריקה.
גם ולנטינו לא נוצץ בשבועות האלה. למרות שהוא מעולם לא הראה את צערו ומעולם לא רצה לשתף אותי ברגשותיו, ראיתי שמותה של ביאנקה סחף אותו. גם אם מעולם לא היה נוכח, ביאנקה הייתה חשובה לו. הוא ראה בה חברה ואחות קטנה שמעולם לא היו לו. ובדיוק כמוני, הוא איבד אותם.
מעל הכל, הוא היה אשם במותה. הוא אמר שעליו למצוא פתרון מוקדם יותר או לפחות לדון בו עם אביה. אף אחד מהם לא ימנע מאביה של ביאנקה למצוא אותה ועדיין להרוג אותה. היא הייתה בורחת רק מאביה.
גם הוא מיהר לעבודה וכבר בקושי ניתן היה לראותו. מדי פעם הוא התגנב דרך החלון שלי, ושנינו פשוט בילינו יחד את הלילה ולא אמרנו כלום. שתקנו בחדר החשוך בזמן שחלקנו אחד את השני בכאב שלנו ושמרנו אחד לשני חברה. לפחות לשנינו היה אחד את השני, אבל דין היה לבד.
היה לו הכי גרוע.
דין איבד את אהבתו הראשונה בזרועותיו. מאז אותו לילה הוא הפך לרוח. בקושי ראית אותו ולא יכולת לדבר איתו יותר. הוא אפילו לא ישן בבית, וההורים שלי אפילו התווכחו איתו על זה. במשך ימים הוא פשוט נעלם וברגע שהיה בבית, הוא הלך לחדרו והסתגר שם.
ואני ממש מפחדת שהוא יתחיל להשתמש שוב בסמים המחורבנים האלה. שהוא ייפול בחזרה להתמכרות שלו ובכך רק יהרוס את עצמו עוד יותר...
אמרתי להוריי ולסם שביאנקה חזרה שוב עם משפחתה הביתה. למרות שהיו עצובים שהיא עזבה בלי להיפרד, הם עדיין שמחו שהיא חזרה למשפחתה. סם במיוחד התאכזב מאוד. הוא מאוד אהב את ביאנקה ושהיא לא נפרדה ממנו, הוא לקח את זה ללב.
אבל הם קצת מאוכזבים, לא נודע להם על מותה. כי זה רק יעשה הכל גרוע יותר ובלתי נסבל.
"בנאדם, אורורה! למה את תמיד נראה כל כך מדוכאת?!" צעקה לי קייטי מעבר למוזיקה הרועשת, לפיה נקרעתי ממחשבותיי והבטתי בה בעיניים גדולות.
YOU ARE READING
נכנעת לאפלה
Romanceאורורה חיה את חייה בשלווה וברוגע עד לאותו היום שבו פגשה אותו. בפעם הראשונה בחייה כף רגלה נחתה במכון האגרוף שבבעלות אביה. אביה אסר עליה לבקר שם עוד מאז ילדותה מסיבה גלויה,היא מעולם לא הבינה למה אביה נגד זה. זה רק מכון אגרוף,אחרי הכל. אבל שהיא פגשה או...