פרק 14

3.6K 176 12
                                    

אורורה אייזל

״נעים לראות אותך שוב, בלצ׳ה."

שוב עמד מולי הבחור הגדול, שכנראה לא אפטר ממנו כל חיי. הפעם, במקום חליפה, הוא לבש מכנסי טרנינג רגילים וחולצת טריקו.

בדיוק כמו שהוא לבש בפגישה הראשונה שלנו.

"ההגברים האלה נעלמו כולם בגללך?" שאלתי את ולנטינו בזמן שהצמידתי את המגבת אל החזה בידיי. אחר כך הוא צחק בשקט, הניח את תיק הספורט שלו על הרצפה ואז התקרב אליי באיטיות.

"אולי," הוא אמר בחיוך קל, תוך כדי שהוא עצר מולי והביט בי למטה. שוב נאלצתי לבלוע רוק כשהרחתי את הריח הרגיל שלו באפי. האם אי פעם אמרתי שהוא רק הריח כמו סכנה וגבריות? אם כן, אשמח לחזור על עצמי.

"ומה אתה עושה פה? אתה לא מספיק עשיר בשביל לבנות חדר כושר?" שאלתי אותו בזריזות בזמן שצעדתי לאט לאחור, מכיוון שהוא פשוט היה יותר קרוב מדי אליי. שוב.

כן. אבל אז לא יכולתי להיות איתך", אמר תוך כדי שהוא מלטף את שערו והביט בי משועשע. מוטרדת קלות, גלגלתי את עיניי והנחתי את המגבת על הספסל הריק שעמד בפינה.

"בכל מקרה. אני אלך," אמרתי ורק רציתי לחלוף על פניו כדי שאוכל ללכת ליציאה. אבל כמובן שהוא תפס את זרועי בידו ומשך אותי אחורה בחוזקה לעברו.

אפילו לא פחדתי כי כבר התרגלתי להימשך על ידו ולהצמד לחזה שלו.

"את באמת חושבת שאני אשחרר אותך עכשיו? באתי רק בשבילך," הוא אמר, הניח את ידו על ירכי והבריש קבוצת שערות מהפנים שלי.כועסת, גירדתי במצח בזמן שניסיתי להתרחק ממנו עם ידיי על החזה שלו.

כמובן ללא הצלחה.

"אני שונאת את זה שאתה פשוט נוגע בי ככה," אמרתי בעצבנות, והאידיוט הזה שוב צחק משועשע. פתאום הוא גם הניח את היד השנייה שלו על הירך שלי ואז נתן לשתי הידיים למעשה לנדוד לאט לאט אל התחת שלי.

מזועזעת, קרעתי את עיניי כשהוא קירב אותי אליו בנקודה ואז התקרב יותר ויותר לצווארי עם הפנים שלו.

"בטוח?" הוא לחש באוזני, בזמן שהוא הרים לאט את הגב שלי עם ידו הימנית והושיט בעדינות את חלק האחורי של ראשי. נשכתי את שפתי התחתונה בחוזקה בזמן שנהניתי מהמגע שלו בגופי ופשוט לא יכולתי לעשות שום דבר בנידון. לא משנה כמה רציתי להילחם נגד זה.

"את רוצה שאמשיך?" הוא שאל אותי יותר בשקט, ואז הסתכל שוב בעיניים שלי. כשלא יכולתי להגיד כלום ורק הסתכלתי עליו בעיניים גדולות, הבחנתי מעט בזווית הפה הימני שלו.

ואז הוא התקרב אליי בצורה מדהימה עם הפנים שלו, כשהשפתיים שלו כמעט נפגשות עם שלי. בדיוק כשחשבתי שהוא ינשק אותי והלב שלי דפק כמו מטורף, הוא עצר בתנועתו והרים את מבטי שוב אל עיני משפתיי.

נכנעת לאפלהWhere stories live. Discover now