פרק 52

2.3K 129 30
                                    

אורורה אייזל

״כדאי שנעשה את זה לעתים קרובות יותר", אמרתי בשמחה והסתכלתי מסביב בעיניים גדולות בפארק החשוך והנטוש. לאחר ארוחת ערב עם ההורים שלי, הלכנו כולנו לביתנו וגם בילינו קצת יחד עם דין וסם.

הבנים הימרו עם ולנטינו בזמן שאבי ישב בפינה וצחק על כישורי ההימורים הגרועים של ולנטינו.

ואתם באמת לא יכולים לתאר לעצמכם כמה כל זה שימח אותי. לראות עד כמה הוא הסתדר עם המשפחה שלי. איך צחקנו והתבדחנו אחד עם השני. זה הרגיש כאילו אנחנו משפחה שלמה עם ולנטינו.

אבל מעל הכל, החיוך של ולנטינו שימח אותי. הסתכלתי עליו כמה כל זה חשוב לו. מעולם לא הייתה לו משפחה אמיתית. אף פעם לא אנשים בחייו שאיתם הוא יכול היה להרגיש שמח ומשוחרר. ובאותו לילה הוא חווה לראשונה איך זה להיות עם משפחה אמיתית.

הוא היה שמח.

ואני גם אתן לו בדיוק את ההרגשה הזו למשך שארית חיו. אני אוהב את האיש הזה כל כך הרבה שאני רק רוצה לראות אותו מאושר לנצח. לכן הבטחתי לעצמי להיות לו משפחה לנצח. אני רוצה להיות לצידו לנצח. לא משנה מה עוד היה קורה.

בכל מקרה, אחרי שהורי עלו לישון, ולנטינו ואני החלטנו לצאת לטייל. עברו בפארק, שהיה ממש מעבר לפינה.

"אתה עדיין זוכר איך נפלנו פעם לבאר?" שאלתי אותו בשעשוע, ואז הסתכלתי על המזרקה בחיוך והנהנן קלות בראשו.

״כמובן שאני זוכר את זה. זה היה אפילו אחד הרגעים המאושרים בחיי. הרי נפלת עליי שם בפנים", הוא אמר בצחוק ומשך אותי לבאר הזו.

"אני לא יכולה לתאר במילים כמה שנאתי אותך שם. כל הלילה ציירתי את הפנים שלך על כמה גופות של חיות ופשוט קיללתי אותך," אמרתי בצחוק כשישבתי על האבן מהמזרקה והסתכלתי על ולנטינו בחיוך רחב.

"לא ציפיתי ממך למשהו אחר," הוא אמר בצחוק והתיישב לידי. לאחר מכן הוא הניח את ידו הגדולה על הברך שלי והתקרב אליי יותר ויותר.

"את קופאת, בלה.אמרתי לך ללבוש ז'קט," הוא אמר באנחה רכה לאחר שהחזיק לרגע את ידי בידו. לאחר מכן הוא התרחק ממני שוב והסיר את הז'קט שלו.

"לא ידעתי שהולך להיות כל כך קר," אמרתי משכתי בכתפי, נאלצתי להסתיר את החיוך שלי. כמובן, שמחתי שהיה קר. אחרי הכל, יכולתי עכשיו ללבוש את הז'קט שלו ולהריח את הריח שלו כל הזמן.

הוא הניח את הז'קט שלו סביב הכתף שלי, ואז פילחתי את הידיים שלי לתוך השרוולים שהיו הרבה יותר מדי רחבים בשבילי. לאחר מכן נאנחתי מרוצה כשהחום ובו הזמן הבושם שלו חיבקו אותי.

"זה מתאים לך," הוא אמר בחיוך עקום תוך שהוא מביט בי היטב בעיניו. חייכתי חיוך רחב וזרקתי את שיערי לאחור בצורה מתנשאת.

נכנעת לאפלהWhere stories live. Discover now