אורורה אייזל
בשקט, הסתכלתי לתוך הקיר והתעלמתי לחלוטין מהסביבה שלי. בזמן שהאנשים מסביב לשולחן צחקו בקול רם ודיברו ביניהם בהתרגשות, הייתי לגמרי במקום אחר עם המחשבות.
כל הזמן הייתי צריכה לחשוב על הלילה שבו ולנטינו ישן איתי. כל הלילה ישנתי כמו תינוק ואתם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה טוב היה לשכב בזרועות חמות. הרגשתי כל כך חסרת דאגות ולמעשה בטוחה לחלוטין. כאילו אף אחד בעולם לא יכול לעשות לי כלום כל עוד אני בזרועותיו.
אבל למחרת בבוקר הוא נעלם, יצא דרך החלון שלי ולא השאיר זכר בכלל, אז אפילו לא ידעת שהוא היה שם בכלל. כבר פקפקתי בזה וחשבתי לרגע שרק חלמתי את כל העניין. אבל כשזיהיתי את עיניו של סם נשואות אלי בזמן ארוחת הבוקר, מיד ידעתי שהוא היה שם אתמול.
"את כל כך משעממת, אורורה. עם הגישה הזו, את מפחידה רק את החבר'ה," אמר לפתע מרקוס, שקרע אותי ממחשבותיי. מכיוון שלקייטי לא היה זמן היום, לוסיה הכריחה אותי ללכת איתה לארוחת ערב ואז לפגוש אותנו עם קבוצת האידיוטים. בכך אני מתכוונת לחבר שלה, קונור, ולחברים המעצבנים שלו.
ותאמינו לי, אני לא כאן מרצון.
"הבעיה החשובה שלי בחיים היא לרצות איזה בחור. שכחתי מזה לגמרי," אמרתי באירוניה, כשמרקוס חייך חיוך רחב ומביט בי משועשע.
"נכון. צודקת. כי היא רק רוצה לרצות אותי," אמר הארי כשהוא כרך את זרועו סביבי ומשך אותי אליו. עצבנית, מיד הפלתי אותו, והאחרים התחילו לצחוק.
"לאורורה שלנו ייקח הרבה זמן למצוא מישהו. אני באמת תוהה כמה זמן תישארי בתולה," אמרה לוסיה משועשעת, שישבה שוב על ברכיו של קונור, כשעיניי נוצצות אליה בכעס.
מאז שהיא עם קונור, היא מנסה להסתגל אליו לחלוטין ועושה הכל כדי לרצות אותו. הלוסיה, שאותה אני מכירה מאז שהייתי ילדה, כבר לא קיימת.
למרות שלא הייתי עושה משהו בנידון כבר הרבה זמן, התארגנתי וניסיתי להיות חברה טובה עבורה. אחרי הכל, אני לא רוצה להרוס את האושר שלה עם האידיוט הזה.
״אם את רוצה, נוכל לשנות את זה מהר, מותק," אמר הארי, הניח את ידו השנייה על ירכי ואז ניסה להפיץ נשיקות על צווארי. בעוד האחרים צחקו בקול, ניסיתי לדחוף אותו ממני, אבל שהכמובן שהאידיוט הזה לא זז קצת.
"אתה כל כך מגעיל, הארי! תפסיק עם זה!" אמרתי לו בכעס ואז רק רציתי לקום מהכיסא שלי. אבל באותו רגע התיישב מרקוס בצד השני שלי, ולא יכולתי לצאת יותר.
"אני בהחלט חייב לצלם את זה!" הוא אמר לי והוציא את הנייד שלו. הסנטר שלי נפל באימה כשהוא התחיל לצלם, בזמן שהארי העביר את השיער שלי הצידה והסתיר את פניו בעיקול צווארי.
YOU ARE READING
נכנעת לאפלה
Romanceאורורה חיה את חייה בשלווה וברוגע עד לאותו היום שבו פגשה אותו. בפעם הראשונה בחייה כף רגלה נחתה במכון האגרוף שבבעלות אביה. אביה אסר עליה לבקר שם עוד מאז ילדותה מסיבה גלויה,היא מעולם לא הבינה למה אביה נגד זה. זה רק מכון אגרוף,אחרי הכל. אבל שהיא פגשה או...