פרק 13

3.6K 178 32
                                    

ארורה אייזל

ניסיתי להסיח את דעתי.

ניסיתי להסיח את דעתי מהמחשבות והרגשות שלי פשוט על ידי אכילת גלידה וצפייה בנטפליקס כל הזמן. כמובן שזה לא הסתדר כמו שרציתי, אבל זה היה שווה לפחות לנסות. הרי לבחור הזה לא מגיע שאחשוב עליו אפילו לשנייה.

אני מכירה אותו רק חודש ובזמן הקצר הזה הוא דווקא הצליח לגרום לי לחוסר ביטחון מוחלט ולהרגיז אותי. דבר נהדר, אידיוט.

"היי, עיינים גדולות!" סם פתאום צרח בקול רם, שם קמתי מפוחדת והפלתי את שקית הצ'יפס שלי על השולחן.

"אתה לא יכול לקרוא לי רגיל?!" שאלתי אותו עצבנית,בזמן שהפסקתי את הסדרה בטלוויזה וניקיתי את הידיים השמנוניות שלי על מטפחת.

"אני לא יכול לקרוא לך בדרך אחרת. אחרת את לא תביני", הוא אמר מתוך פרובוקציה טהורה וחייך אליי.

"שב בשקט, אח קטן," אמרתי והנחתי את חבילת המהירות על פניו המכוערות. לאחר מכן תפס אותו צוחק והתיישב על אחד הכיסאות שניצבו מול השולחן. לאחר מכן הוא הניח את רגליו על השולחן, ופשוט העפתי אותן שוב עם היד שלי.

"ניקית את חדרי ההלבשה?" שאלתי אותו כשהוא תפס את שקית הצ'יפס שלי ואז הכניס חופן צ'יפס לפיו.

"כן," הוא אמר בפה מלא, ויכולתי לראות את הצ'יפס הדחוס והלעוס בצורה מושלמת. נגעלת עיקמתי את פניי, שהוא כמובן הבחין בו מיד ולעס בכוונה עוד יותר ויותר. הכלבלב הקטן הזה.

קודם כל, סבב קטן של רחמים לכל האחיות הגדולות שיש להן אחים קטנים. תודה.

״בכל מקרה צריך לסגור את הסטודיו", אמר אז, קם מהכיסא ואז זרק את המפתחות על השולחן. לא ייאמן, הסתכלתי עליו ואז צחקתי בקול אירוני.

"תשכח מזה. אמא שלחה את שנינו לכאן. אז שנינו נשארים כאן אותו פרק זמן," אמרתי עצבנית וזרקתי אליו את המפתחות.

אבי נסע לאנשהו בעסקים כבר שבוע, וזו הסיבה שסם ודין דואגים לו בסטודיו לאיגרוף. כמובן שגם על זה הם מקבלים דמי כיס. ומכיוון שאיבדתי את עבודתי וזקוקה לכסף, כמו שכל נער צריך, אימי הכריחה אותי לעזור לבנים בעבודה.

כמובן, לאבי אין מושג על כך, כי הוא לא היה מאפשר זאת בחייו. אבל אמא שלי לא מאוד התעניינה במה שאבא שלי חושב וקבע כללים.

דין אסף משהו מחנות מהבוקר, וזו הסיבה שסם ואני היינו לבד כל היום. ואם האידיוט הזה חושב עכשיו שהוא יכול להשאיר אותי לבד במכון מלא בגברים, אז לצערי הוא חולם יותר מדי.

"עכשיו יש לי דייט עם כלה לוהטת וזה יכול לקחת יותר זמן," אמר סם, מנענע את גבותיו. שוב נגעלת, הסתכלתי עליו וזרקתי את המפתחות בחוזקה על החזה שלו.

נכנעת לאפלהWhere stories live. Discover now