Size, buraya kalbimden bir parça bıraktım. ❤ Adı DÜŞKÜNLÜK.
Başta yazarken okunur mu okunmaz mı, yazabilir miyim, beğenilir mi diye çok tereddütte kaldım.
Ama benim için yaptığınız güzel yorumları gördükçe heveslendim ve yazmaya devam ettim.
Öncelikle bana destekleriniz için kocaman bir TEŞEKKÜR ü borç bilirim. 🙏❤
Bir kişinin bile kalbine dokunabildiysem, ona geçebildiysem ne mutlu bana...
...
Kitaba gelecek olursak, elimden geldiği kadar, gerçek hayatıda göz önüne alarak yazdım.
Özellikle son 5 - 6 bölümü çok hissederek yazdım. Umarım bu hissi hepinize geçirebilmişimdir.
Emir yıpranacak ama kitap güzel bitecek diye daha önce söylemiştim.
Finali nasıl buldunuz bilmiyorum ama kitaba başlarken aklımda böyle bir son vardı ve değiştirmek istemedim.Kurgu ve karakterler hakkında yorumlar için burada buluşalım.
Kitabın ana karakterleri Emir ve Erim olsa da ben diğer karakterler hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.
Eğer istek olursa, ilerde içinde smut olan ( size bağlı ) bir kaç tane özel bölüm yazabilirim. Bu tamamen size kalmış durumda.
...
Bunu söylemeye cesaretim varmı bilmiyorum ama söyleyeyim.
Yazmaya devam edeyim mi,
Benden olurmu? 😃Hepinizi çok seviyor ❤ ve öpüyorum. 😗😙
Görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞKÜNLÜK 《 BxB 》
RomantikTAMAMLANDI. Askeri kurgudur. Erim, hayatı disiplinden ibaret olan ketun bir komutandı. Tek düşkünlüğü limon çiçeğiydi.