Smut UYARISI 🛑🚨🛑🚨
Bu bölümde cinsellik ve erotik sahneler bulunmaktadır.
Rahatsız olacaklar ve kitabın olay örgüsüne yakıştıramayacaklar lütfen bu bölümü atlasın...
Mangal keyfimiz gecenin geç saatlerine kadar devam etmişti. Yaşı büyük olanlar çaydan sonra kalksalar da Nesrin abla, Emrah abi, ben ve Erim bahçede oturmuştuk. Daha sonrasından Nesrin abla da kalkmıştı. Erim ve Emrah abinin yaptıkları sohbetten hiçbir sey anlamamış ve çok canım sıkılmıştı. Erim'e haber edip bende eve çıkmıştım. O'da biraz sonra geleceğini söylemişti.
Üzerime sinen yoğun mangal kokusu ve dumanından sebep duş almaya karar vermiştim. Valizimden pijamalarımı ve havlumu alıp doğruca yatak odasında bulunan ebeveyn banyosuna gittim.
Küvet olmadığı için duşa kabin vardı.
Suyun sıcaklığını ayarlamakta baya güçlük çekmiştim. Hava soğuk olsa da sıcak olsa da ılık suda yıkanırdım. Elime Erim'in şampuanından bolca sıkıp önce başımı sonra vücudumu sabunlamaya başladım.Fiziki yapım ve genlerim gereği vücudum da tüy yok denilecek kadar azdı. Erkek olsam da bu durumdan hiç şikayetçi değildim. Lisedeyken arkadaşlarım dalga geçerdi ama ben halimden memnundum.
Başımdan aşağı akan ılık su vücudumdaki köpükleri silerken bir şarkı mırıldanmaya başladım. Uzun zamandır, böyle keyif yapmamıştım. Günün yorgunluğu suyla üzerimden gitmiş, zamanı unutmuştum.
Ne kadar süredir suyun altında bekliyordum bilmiyorum ama çıkmanın zamanı gelmişti. Duşa kabinin kapısını açtım ve elime havluyu alarak kuruldandım.
Pijamalarımı da üzerime çektikten sonra yatağın içine girdim. Banyodan çıkmama rağmen asla uykum yoktu. Sebepsiz bir yere üstümde bir gerginlik vardı. Bu gerginlik karnımda hafif bir ağrıya sebep oluyordu.Yaklaşık 1 saat aradan sonra kapının açılma sesini duyunca gözlerimi kapattım. Erim, gelmişti. Koridordan gelen adım seslerinden yaklaştığını anlamıştım. Yatak odasının da kapısı açıldı ve içeri girdi. Gözüm kapalı olsa da bana baktığını hissediyordum. Kısık bir sesle, " Uyudun mu hemen? " dedi.
" Hayır " dedim. Uyur numarası yapmak istiyordum ama konuşmuştum. Beynim dilime söz geçiremiyordu adeta.
Hiçbir şey söylemeden gömleginin düğmelerini teker teker çözmeye başladı. Gözü bendeydi ve başka türlü bakıyordu. Gömleğini üstünden çıkarıp kenara bıraktı ve elini, pantolonunu çıkarmak için kemerine attığında nefesim hızlandı. Bana bakışları, izlemesi ve ortamdaki ölüm sessizliği kalbimin hızlıca atmasına sebep oluyordu. Neden, bu kadar sessizdik?
" Ben bi duşa gireyim, uyuma sakın. " dedi. İçerisi karanlık olsa da dudağının kenarının kıvrıldığını görebilmiştim. " Tamam " dedim. Kahretsin, sesim titremişti.
O içeri geçerken vücudumu çevirdim ve sırt üstü uzandım. Tavana bakıyordum.
Sanırım bugün kaçışım olmayacaktı.
Kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atıyor, tatlı heyecan ve endişe yatağı dar ediyordu bana. Derin bir soluk aldım, nefesimi düzene sokmak için.Ebeveyn banyosunun kapısının açılmasıyla ve Erim'i çıplak görmemle nefesimi tuttum. Üstünde sadece baksırı vardı. Hafif kaslı gövdesinde ve karın kısmında seyrek tüyler vardı. Bacak ve baldır kısmı, diğer bölgelere göre daha kıllıydı.
Üstümde olan ince çarşafı çekti ve yatağa girdi. Yatak sallanmıştı. İstemsizce arlanan bacaklarım onu üstümde istiyordu. Hemen bacaklarımın arasında yerini alıp üstüme doğru eğildi. Dirseklerinden destek aldığı için tüm vücut ağırlığını vermemişti bana. Başını hafifçe eğdi ve dudağıyla alt dudağımı emip bıraktı. Çıkan ses uzun zamandır sessiz olan odada kurşun sesi gibi yankılanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞKÜNLÜK 《 BxB 》
RomanceTAMAMLANDI. Askeri kurgudur. Erim, hayatı disiplinden ibaret olan ketun bir komutandı. Tek düşkünlüğü limon çiçeğiydi.