Ako náhle som prišiel domov hodil som tašku do kúta miestnosti a ešte v topánkach sa zvalil na posteľ. Tak, úspešne som začal ďalší súboj. Po chvíli ležania na posteli do mojej izby prišiel otec. Chcel som byť sám ale nemal som na to poslať ho preč.
ZSSR: Si v poriadku?
Sovietska ríša: Mhm...
ZSSR: Čo sa stalo?
Sovietska ríša: Čo sa asi stalo... :(
ZSSR: Ľudia ťa nesmú súdiť na základe toho ako vyzeráš.
Sovietska ríša: A čo ich presvedčí aby to nerobili? Najlepšie je že teraz je to aj moja chyba. Správal som sa ako chuj už od začiatku, čakal som snáď že sa ku mne budú správať normálne lebo neviem akceptovať že ma nacisticky označujú za nacistu?
ZSSR: Bol si tam ešte len jeden deň, stále to môžeš zmeniť.
Sovietska ríša: Dúfam. Ale neviem či to dokážem, vždy všetko poseriem.
ZSSR: To nie je pravda. Len skoro všetko. Pár vecí ti ide.
Otec sa slabo uškrnul, tieto jeho "vtípky" sú vzácne ale moc to nepomáha.
Sovietska ríša: Som v triede s Poľskom. >_<
ZSSR: ... No... to si dávaj pozor.
Sovietska ríša: *povzdych* to je teraz jedno. Nevolal ti OSN?
ZSSR: Nie.
Sovietska ríša: Škoda. A nevieš kedy Nemecko pustia z nemocnice?
ZSSR: Neviem, a nehovor tomu nemocnica. *povzdych* Prečo sa o to staráš? Prečo nejdeš von s priateľmi ako ostatné deti?
Sovietska ríša: Pretože... priateľov nemám a som neschopný si nejakých nájsť?
ZSSR: Čo je také ťažké na tom nájsť si priateľov? Jednoducho za niekým prídeš, zistíš že má rovnaké záujmy ako ty, zoznámite sa a-
Sovietska ríša: A on ma pošle do prdele pretože nechce skončiť v base za to že sa baví s Nacistom
ZSSR: To nie je trestné.
Sovietska ríša: Nie je, ale prejavy nacizmu sú.
ZSSR: *povzdych* ...Chceš aby som niekoho za teba zbil?
Sovietska ríša: Nie... ale môžem vidieť Nemecko? On by to pochopil.
ZSSR: Nie, na Nemecko zabudni.
Sovietska ríša: Dobre, potom ma nechaj osamote prosím.
<Pohľad ZSSR>
Dúfal som že si už na svojho druhého rodiča nespomenie. Ale spomína si na neho príliš často. Nechcem mu povedať že ho už nikdy neuvidí, ale nemôžem mu donekonečna klamať. Raz to zistiť musí. Musí zistiť čo je v skutočnosti s Treťou ríšou. Je v blázinci už niekoľko rokov a nie je šanca že sa odtiaľ ešte niekedy dostane.
Ak sa ale Sovietskej ríši bude v škole a sociálnych vzťahoch dariť aj naďalej tak ako doteraz, niečo s tým budem musieť urobiť a neželám si aby som musel pristúpiť k vážnejším opatreniam. Možno by som mal hovoriť s jeho učiteľom a upozorniť ho na to že s malou ríšou môžu byť trochu problémy, alebo ho zo školy odhlásiť a nechať ho aby sa učil doma. Tým by som ho však doma prakticky uväznil, pretože by nemal už dôvod chodiť von. Chcem mu pomôcť, ale bojím sa že mohol zdediť niečo z poruchy Nacistického Nemecka. Aj ten mal problémy spriateliť sa s niekým dokým bol dieťa. Ale zatiaľ nebudem robiť žiadny unáhlené závery.
<Pohľad Sovietskej ríše>
Keď otec odišiel, pustil som si hudbu a rozmýšľal nad ďalšími krokmi. V prvom rade som nechcel v škole znovu rozpútať vojnu tak ako minule. Možno by stačilo odstrániť niektoré nepohodlné elementy. Lenže aby som to urobil musel by som sa s nimi buď zmieriť alebo riskovať a zabiť ich. Neberte to nejak zle, nie som vrah. Ešte som nikoho nezabil. Ale vážne nechcem ďalší rok žiť v takto nepriateľskom prostredí. Než začnem plánovať vraždu, ešte by bolo fajn zistiť kto je proti mne a kto nie, pretože zatiaľ nedošlo k žiadnej vážnej konfrontácii.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...