Keď už bolo Chorvátsko tu, mohli sme vyraziť. Najskôr sme Chorvátsko museli dostať do obrazu pretože zatiaľ nevedel o Američanoch a o tom že so zmiznutím Japonska majú dosť možno dosť spoločného. A potom sme začali vymýšľať kam pôjdeme.
Taliansko: Takže kde začneme?
Sovietska ríša: No... nevieš kde býva?
Taliansko: Chceš ísť k nej domov?
Sovietska ríša: Mhm. Ak niekde niečo nájdeme tak najskôr tam.
Chorvátsko: No svojim spôsobom, mohlo by to pomôcť. Uvidíme aspoň v akom stave bude jej byt alebo dom alebo kde býva. To tiež pomôže.
Taliansko: No dobre ale tam sa nedostaneme. Vždy dbala na bezpečnosť, má okolo domu všade kamery a bezpečnostné zámky.
Sovietska ríša: Neboj, s tým si poradím.
Chorvátsko: No počkať, ale v tom prípade... by sa tam nikto nedostal.
Sovietska ríša: Nie ak by im neotvorila sama.
Taliansko: Ale veď nie je blbá nie?
Obaja sme sa na neho pozreli a obom nám bolo jasné že Taliansko má malé skúsenosti v tomto ohľade. Hovorí sa o ňom síce že je mafián, ale zrejme len ten taký čo ostatným zaplatí aby za neho urobili špinavú prácu a on zas získal peniaze. Koniec koncov o čom je mafia? A hlavne tí vysoko postavený v nej, tí si predsa nebudú špiniť ruky keď na to majú ľudí no nie? No teraz sa začína zdať že Itália bude skôr príťaž než pomoc, ale Japonsko je jeho kamarátka takže bude fajn keď bude s nami, pozná ju a mohol by na niečo prísť.
Taliansko: *povzdych* Tak fajn. Ale fakt by ma zaujímalo ako sa chceš dostať dnu Sowiet.
Tak sme teda prišli ku nej domov. Bývala na okraji mesta v Ázijskej štvrti, jej dom dokonale zapadal hoci kultúra naokolo bola podľa slov Talianska "Skôr čínska než Japonská". To som ja ale nerozoznal, vždy keď som tadiaľ išiel proste som si nejak v duchu povedal že tu sú iné domy a išiel ďalej. Preliezli sme plot aby sme sa dostali na jej dvor a narazili na problém. Itália mi síce povedala že má bezpečnostné zámky ale myslel som si že myslí regulárne bezpečnostné zámky, nie 30 kódov a 40 zámok. No dobre toľko ich tam zas až nebolo ale mala na dverách 4 zámky a potom nejakú klávesnicu pravdepodobne na kód.
Taliansko: No a teraz mi ukáž ako sa chceš tadiaľto dostať dnu.
Sovietska ríša: Tak cez toto asi sotva...
Pokrčil som plecami a skúsil zvonček.
Chorvátsko: Vieš aká prdel by bola keby teraz otvorila a bola by v poriadku?
Sovietska ríša: Ale prečo potom nebola v škole?
Ale neotvorila. Ani ona ani nikto iný. Skúsil som ešte raz zazvoniť ale znovu nič.
Sovietska ríša: Nuž, tak tadiaľto cesta nepovedie, poďte, skúsime okná.
Obišli sme dom a našli na vetračku otvorené okno. No povedzte sami, mohlo sa stať niečo lepšie? Jasné, mohla otvoriť ale aj tak je to skvelé.
Chorvátsko: Ale cez tú škáru sa neprepcháme, chceš to vypáčiť?
Sovietska ríša: Asi nemáme inú možnosť... o_o
Chorvátsko: No veď to si nikto nevšimne, a keby hej tak Taliansko zariadi aby to vyzeralo ako nehoda :D
Taliansko: Veľmi vtipné.
Vyliezol som teda na parapet a zaprel sa do okna. Z prvu to nešlo, tá potvora držala aj keď bežne som aspoň doma mal pocit že keď je okno takto otvorené tak by to vypadlo pomaly aj samo, ale tu to akosi nešlo, priznám sa nikdy som sa nesnažil vypáčiť na vetračku otvorené okno. Nakoniec však pánty povolili a okno vypadlo do vnútra a prekvapivo zostalo v celku.
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanficskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...