spojenec

5 2 0
                                    

Utekali sme z vestibulu školy a zastavili sa až na druhej ulici. Aj keď beh bol pre mňa kvôli stavu mojich kolien bolestiví adrenalín urobil svoje, obaja sme vedeli že NATO je silnejší než FBI a nestáli sme o problém. 

Taliansko: Prepáč, ako sa vlastne voláš?

Sovietska ríša: Hovor mi Soviet. 

Taliansko: Dobre. Taliansko. 

Sovietska ríša: Teší ma. 

Taliansko: Asi sme teraz v maléry spolu, čo by si povedal na spojenectvo?

Sovietska ríša: Pod podmienkou že ma už nebudeš kopať do skrinky, keď tam chcem byť vleziem si tam aj sám. 

Taliansko: Prepáč. :D

Podali sme si ruky. 

Taliansko: Tak fajn spojenec, kde vlastne bývaš?

Sovietska ríša: Ukážem ti ale nemusíš o tom hovoriť Amíkom. A skús ma podraziť tak ako 2. a 3. ríšu a skončíš zle. 

Taliansko: Prepáč, ja s tými dvoma nič nemám, to bol môj otec, nie ja. 

Sovietska ríša: Len aby. 

Taliansko: Si celý? Môžeš chodiť?

Sovietska ríša: Hej, zvládnem to. 

Taliansko: Isto?

Sovietska ríša: Mhm. 

Všimol som si že si nás všimlo Nemecko. Bol na chodníku na druhej strane cesty. Zastal a my sme zastali tiež. Usmial som sa na neho a zakýval mu. 

Sovietska ríša: Ahoj Nemecko! :D

Taliansko: Prisahám nie je to tak ako to vyzerá. 

Nemecko: .........

Zaradil spiatočku a nech mal namierená kamkoľvek išiel späť do školy. Obaja sme sa začali smiať. 

Taliansko: Prepáč ale musím sa spýtať, čo si myslíš o 2. svetovej vojne?

Sovietska ríša: Čo je to do prdele za otázku?

Pokrčil plecami. 

Sovietska ríša: Čo si ty myslíš o 2. svetovej vojne?

Taliansko: Ja... no... na konci sme bojovali už so spojencami takže...

Sovietska ríša: Hovoril som s krajinami ktoré zažili Nemeckú okupáciu, arizácie, koncentračné tábory. 2. svetová vojna bola hnusná, odporná udalosť a nikdy nepochopím ako niekto mohol dopustiť aby to začalo. 

Taliansko: ...Napriek tomu že... že tvoji rodičia?

Sovietska ríša: Ak narážaš na nacistické Nemecko tak je mi jedno čo mal vtedy v hlave ale je mi z udalostí ww2 zle. A vytiahni to predo mnou ešte raz a skončili sme, mám z toho existenčné krízy, to chceš?

Taliansko: Nie?

Sovietska ríša: Tak zmeňme tému. 

Taliansko: EM.... akú máš obľúbenú pizzu?

Sovietska ríša: Hawai. 

Taliansko: FUJ!

Namieril mi na hlavu revolver a vystrelil a načas som sa zohol, potom som sa postavil, chytil ho za tú ruku a otočil hlaveň smerom hore. 

Sovietska ríša: Ukľudni sa robím si riť. 

Taliansko: Tak potom aká?

Sovietska ríša: Netuším. Nikdy som pizzu nejedol.

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon