Porucha

8 3 0
                                    

time skip

Pondelok ráno. Slovensko dnes nie je v škole takže Maďarsko nemá koho šikanovať. Iba že by sa znovu rozhodol to risknúť so mnou. Čo neskúšal. Hneď prvá hodina bola telesná. Skvelé, nenávidím tento predmet. Ešte lepšie o to že som skončil v dvojici s Ruskom a my sme hrali basketbal. Teda sme sa učili nahrávky. A ten pako mi tou loptou niekoľko krát takmer rozbil hlavu. A tiež som dostal zdrba od učiteľa za... citujem:

NATO: Sovietska ríša, prečo nechytáš? Nemáš sa tej lopte vyhýbať, nehráme vybíjanú. 

Sovietska ríša: Ale tak-

NATO: Ani slovo, proste chytaj.

Prihral som loptu späť Rusku ktoré bolo také milé že tú loptu hodilo NATO :D A hádajte čo ten urobil.

Rusko: Chytaj! 

NATO: HEJ! RUSSIA padaj si po tú loptu a nehádž do mňa!

Rusko išiel po loptu 


Po konci vyučovania som zašiel za OSN do riaditeľne. Zaklopal som na dvere a po vyzvaní vošiel dnu. 

Sovietska ríša: Dobrý deň pán riaditeľ. 

OSN: Ahoj Sovietska ríša, ako ti môžem pomôcť? :)

Sovietska ríša: Prečo ste povedal otcovi o tej udalosti s Maďarskom?

OSN: Je to tvoj otec, keď prišiel do školy a pýtal sa na teba musel som mu to povedať. Má právo to vedieť. 

Sovietska ríša: No... dobre. Ale to som pôvodne nechcel. Chcel som sa spýtať na Nemecko. 

OSN: Ne-nemecko?... Prečo?, Počkaj, ty myslíš Nacistické Nemecko... *povzdych* tvoj otec ti to ešte nepovedal?

Sovietska ríša: Povedal, včera. Ale chcel by som ho ešte raz vidieť. 

OSN: Ech... Vieš... ja neviem či je to dobrý nápad. 

Sovietska ríša: Bojíte sa že ma zabije?

OSN: Nie, ale nemal by si sa stretnúť s tým človekom. Nie je úplne v poriadku. 

Sovietska ríša: Prosíím :(

OSN: Dobre, ale musí s tým súhlasiť aj tvoj otec. Zavolám mu dobre?

Sovietska ríša: Mhm. 

Zobral telefón a zavolal otcovi. OSN sa vždy snaží vyznieť milo, ale teraz bolo vidno že sa mu do toho fakt nechce a keby mohol nedovolí mi to. Nerozumel som prečo. Keď OSN skončil hovor a položil telefón, znovu sa pozrel na mňa. 

OSN: Môžeš. Ale nerozmyslíš si to ešte? Možno by vážne bolo lepšie keby si to nechal tak. 


Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon