Úsvit

7 2 0
                                    

Zdalo sa to ako roky, ale slnko nakoniec naozaj vyšlo nad obzor a škou zaplavilo jasné, ranné svetlo. Hneď tu bolo lepšie. Ale aj tak som zostal v skrinke aj keď som sa išiel pozrieť do našej triedy či náhodou nie je odomknutá aby som si odtiaľ mohol zobrať tašku. No a niečo som našiel. Bieli poznámkoví papierik uprostred chodby. Pozrel som sa bližšie a zistil že na ňom je čiernou fixou niečo napísané, citujem: -Môžem sa spýtať čo je to za nápad? Za prvé dnes nie je Halloween a za druhé zem je na chodenie, na kreslenie je papier. Dúfam že si ten brajgel aj upraceš FBI! >:( Alebo nie, nechaj tak, OSN bude mať radosť :D.- Zrejme WHO. Lenže ešte pred pár hodinami to tu nebolo takže bol v škole len nedávno a tým pádom je tu zrejme stále. A tiež FBI... prečo práve on dokopy som ho tu videl... no raz aj to len na chvíľu. Chcete povedať že on je ako na škole? No tak to aby som sa niekam zašil. 

Odpratal som sa teda do skrinky a išiel spať. 


Time skip - Nedeľa druhý deň

Neverím že som spal až tak dlho ale keď som sa prebral tak už zase sa rozvidnievalo a slnko bolo v štádiu v ktoré už v sobotu prešlo. Keď som sa išiel pozrieť na hodiny bolo asi pol šiestej pričom keď som išiel spať bolo 6 aj niečo, takže jediná možnosť bola že je ďalší deň. 

Vyliezol som zo skrinky, išiel sa napiť a prešiel sa po škole. Už zo mňa netiekla krv takže som už nekreslil po zemi ako to nazval WHO. 


Medzitým niekde inde:

<Pohľad FBI>

OSN: ČO SI HLUCHÝ?!

Spadol som zo stoličky a tresol si pri tom hlavu o stôl. Niekoho tu zrejme baví strašiť ľudí pretože mi práve teraz vletel do kancelárie. 

FBI: Hovoril si niečo??

OSN: Nie, snažil som sa ti dovolať tak 30 krát! Najmenej! Znovu spíš v práci?!

Bola to pravda spal som. Ale priznáte sa svojmu šéfovi keď nemusíte? :)

FBI: Nie, len som mal vypnuté zvonenie. 

Pozrel som sa na displej, a vážne som mal 41 zmeškaných hovorov od OSN. Oj... to muselo byť niečo urgentné. 

FBI: Čo sa deje?

OSN: *povzdych* Môžeš sa pozrieť na kamery okolo školy? Volal mi ZSSR, Sovietska ríša od piatka nebola doma a znie fakt naštvane. 

FBI: Jasné že môžem, ...A kto je Sovietska ríša?

OSN: Robíš si srandu? Je to syn ZSSR, mal si na kamery u nich doma a doslova pred pár dňami ťa spolu s Talianskom skoro vypol na chodbe, ako je možné že stále nevieš kto to je? Sledoval si ich vôbec?

FBI: No áno ale ja neviem po Rusky. Počkaj, je to ten týpek čo má kvôli nemu EU dieru v ruke?

OSN: *povzdych* Áno? -_-

FBI: Okej, pozriem sa. 

Pozrel som na štyroch obrazovkách 2x zrýchlene záznam z Piatku po vyučovaní. 

OSN:....To v tejto rýchlosti aj stíhaš kontrolovať na všetkých monitoroch?

FBI: Mhm, celkom áno. 


Time skip asi o 5 minút

FBI: Nevieš ktorý čas by to mal byť? Tak presnejšie?

OSN: Skôr dopoludnia. Na všetkých hodinách má absenciu ale jeho spolužiaci povedali že ráno v škole bol.

FBI: No tak povedz rovno. 

Dal som záznam na čas medzi otvorením školy a začiatkom prvej hodiny a zrýchlil ho 4x takže sa tam všetci čo prechádzali len na chvíľu mihli. Najskôr išli všetci dnu a potom asi traja von, ale ani jeden z nich nebol komunista. Nepoznám tie krajiny po mene ale viem že všetky tri sú v NATO.

FBI: Noup. Ale môžem sa pozrieť ďalej a ak bude niečo zaujímavé dám ti vedieť :D

OSN: Dobre FBI. Budem rád. :)

A odišiel. Uf. No hlavne že nezistil že som tu chrápal. 



Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant