5. tajomstvo

13 3 5
                                    

ZSSR: Je na čase aby sme sa porozprávali. 

Sovietska ríša: Znovu?

ZSSR: Sadni si.

Posadil som sa za jedálenský stôl a otec urobil to isté. Posadil sa oproti mne. 

ZSSR: Robím si starosti o tvoje bezpečie Sowiet. Dúfam, že Maďarsko hovorilo pravdu a naozaj si sa nechal zbiť aby si urobil predstavenie a inde si sa naozaj bránil, pretože inak naozaj neviem čo si urobil so všetkým čo som ťa naučil. Ale teraz mi povedz pravdu. Ako to naozaj bolo?

Sovietska ríša: ...Nechcel som sa biť pred triedou pretože ma malé krajiny považujú za hrozbu a veľké za zmrda. Keby som im ukázal že sa viem byť polka triedy by sa ma bála a druhá polka by mi išla po krku... 

ZSSR: Čo je pravdy na tom čo hovoríš?

Sovietska ríša: Otec, prisahám na svoju dušu že hovorím pravdu. 

ZSSR: Dobre, budem ti veriť. Ale nech je to pravda inak ťa zase začnem nútiť cvičiť. >:(

Prevrátil som očami. 

Sovietska ríša: Už nemám 5 oci. 

ZSSR: No však práve. 

Sovietska ríša: Ale neboj sa, je to pravda. 

ZSSR: A ďalšia vec je... môžeš mi vysvetliť čo sa to s tebou poslednou dobou deje? Začínam mať plné zuby toho ako ma nepočúvaš a robíš si čo chceš. 

Sovietska ríša: Ale dokedy ťa budem musieť počúvať? Dokým nezostarnem alebo čo?

ZSSR: Dokým budeš bývať pod mojou strechou. Kľudne sa odsťahuj, potom nebudeš musieť. 

Sovietska ríša: Ale čo som vlastne urobil?

ZSSR: Nebudem to menovať. A buď rád že nedostaneš bitku, už by si si zaslúžil!

Sovietska ríša: Prepáč mi to... :(

ZSSR: No tak choď do izby a napíš si úlohy, prídeš mi ukázať že máš všetko hotové a nachystané knihy na zajtra. A nachystáš si aj oblečenie na zajtra, upraceš si izbu a pôjdeš sa umyť. Neviem ako je to možné ale znovu smrdíš ako keby si spadol do hovna!

Sovietska ríša: Áno pane. 

Otočil som sa a išiel do izby. Nenávidím keď ma otec takto kontroluje za každú blbosť. Ešte to teda neurobil, ale uvidíte, ako náhle mu donesiem úlohy, prekontroluje mi všetky zošity aj učebnice či mi náhodou nechýba niektoré cvičenie. A vážne. Mám 15, nie 7. Nepotrebujem aby mi hovoril aby som si nachystal oblečenie a išiel sa umyť. Viem že to otec myslí dobre, ale ak mám byť úprimný je to fakt otravné a keby bolo menšie riziko že ma za to zbije, tak si poviem svoje.

No, povzdychol som si a začal pracovať na úlohe z matiky. Pre istotu som doplnil všetky cvičenia ktoré mi chýbali predtým aj keď neboli v správnom poradí. Je len začiatok roka takže som mohol povedať že sme sa k tomu vrátili a učiteľ preskakuje. Keď som si dorobil všetky úlohy a ďalšie cvičenia ktoré sme robili v škole napríklad slovne alebo som ich odflákol, tak som to išiel ukázať otcovi. Vrátil som sa do prvého ročníka, a išiel nechať otca, aby mi skontroloval úlohy ._.

ZSSR: Ako to že nemáš cvičenie 3 a 5?

Sovietska ríša: Tie sme ešte nerobili. Nejdeme postupne. 

ZSSR: To nie je odpoveď, neviem prečo by ste nemali ísť postupne! Choď si zobrať pero dopíšeš to a zostaneš tu, chcem vedieť že nepodvádzaš. 

Sovietska ríša: A ako by som to asi urobil? Veď učebnicu používať môžeme. 

ZSSR: Ale ťaháky nie. 

Sovietska ríša: Ale veď je len začiatok roka, na čo by mi boli ťaháky? Naviac všetko je v učebnici nepotrebujem ťaháky.. 

ZSSR: Chceš sa so mnou hádať?

Sovietska ríša: Nie, ja len hovorím že to nie je treba. 

ZSSR: Samozrejme -_-

Podráždene sa uchechtol a chytil ma za ucho, spôsobom že mi ho skoro zlomil, ak sa teda dá zlomiť ucho.

ZSSR: POVEDAL SOM TI NIEČO NEPOČUL SI MA?! 

Sovietska ríša: Počul-

ZSSR: TAK SI PADAJ ZOBRAŤ PERO!!!

Pustil ma a trochu ma pri tom strčil dopredu, ale takmer som spadol. Povzdychol som si ale tak aby to otec nepočul a išiel po to blbé pero. Nechcel som dnes ešte prísť k úrazu, a tak som sa už nestaral o to čo sa mi páči alebo nie a kým to nebolelo tak som urobil čo otec chcel bez námietok. Aj tak nemám nič lepšie na práci. Nakoniec som sa išiel umyť, som rád že ma nekontroloval pri tom lebo to by neviem ako skončilo, a potom som sa išiel prezliecť do pižama a spať, pri čom ma otec ešte 4x prišiel skontrolovať či som v posteli... (ako čo si myslíš že čo tu budem robiť? Diskotéku???)


Time skip

Ráno som sa zobudil a zistil že otca tá nálada stále neprešla... Bežne vstávam o piatej až pol šiestej, najesť sa mi trvá tak 5 minút, škola začína o pol osmej a vesta trvá asi 20 minút čo znamená že mám pred odchodom ešte zhruba nejakú hodinu a pol (najmenej) voľného času. Väčšinou to využijem tým že pozerám z okna alebo sa rozprávam s otcom. A dnes, som sa učil. Ale nie mocniny a odmocniny, ale ako funguje T-34... nie že by som nemal tanky rád ale čarbanice (ani plány vojenských vozidiel) rád fakt nemám a som presvedčený že mi netreba vedieť každú súčiastku motoru X rokov vyradeného tanku (vyradeného aspoň v Rusku)

tak či tak som prišiel do školy, Česko aj Slovensko boli späť, to som rád, a dokonca sa Slovensko bavilo s Maďarskom ale spôsobom ako keby boli celý život kamaráti... Sus o_o 

Prvou hodinou bola Matematika. Aa... čo mám povedať?

EU: Soviet môžem sa opýtať prečo nepracuješ?

Sovietska ríša: No... ja už to mám hotové. 

EU: Aj cvičenie 5?

Sovietska ríša: Aj 5 aj 6 aj 8 aj 10 aj 1, 2 a 4 na druhej strane -_-

EU: No teda, ty si rýchli. Ukáž mi zošit či to máš správne. 

Postavil som sa a doniesol mu zošit ku katedre. Ostatný zatiaľ pokračovali dokým mi to EU skontroloval. Zvyšok triedy ešte len končila 3 cvičenie. 

EU: No nech sa prepadnem, máš to správne a ešte aj so správnymi vzorcami. M... ?

Ukrajina: :D ?

EU: To si nerobil na hodine že? Za tých 5 minút si to nemohol stihnúť. 

Sovietska ríša: No nie, no....

Ukrajina sa začala nahlas smiať. Bielorusko sa k nej pridal o chvíľu. 

EU: Čo vám je. 

Ukrajina: No ja neverím. *smiech*

Sovietska ríša: Môžte sa ukľudniť? Hej! 

Bielorusko: Hej ale.... *tiež smiech*

EU: Ušlo mi niečo?

Rusko: EU, než začnete niečo zisťovať, o čo sa stavíte že má napísanú najskôr domácu úlohu a až potom tie cvičenia naviac?

EU: No je to pravda, prečo?

Rusko: Myslel som si. 

EU to nepochopil ale Ukrajina a Bielorusko ktorým všetko dobilo mali srandu aj na ďalších hodinách. A Rusko malo srandu cez tretiu prestávku. 

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora