Preskočenie času
Preafkoval som ďalšie dve hodiny. Piatok je krátky takže sme mali len 5 hodín čo je skvelé ale potom som musel ísť domov a necítil som práve na ďalšiu bitku aj v prípade že by som nejakým zázrakom zvládol dôjsť až domov
Nuž som sa nejak postavil a opierajúc sa len zdravou končatinou o lavicu som odišiel z triedy. Dokonca aj von zo školy som trafil ale tam som stretol nejaké americké štáty a zistil že na NATO sa dá spoľahnúť.
Texas: Žiadny nazdar. Ty musíš byť tá nacisto-komunistická kratúra o ktorej nám hovoril NATO však?
Sovietska ríša: Mhm. Ty musíš byť ten Aztécky Emigrant však? A vy dvaja ste kto?
Washington DC: Washington. Som najdôležitejší štát USA a mám najvyššie HDP na obyvateľa. ;)
Texas: Texas. Nie som emigrant. Som najväčší štát spojených štátov.
Kalifornia: Kalifornia. Najbohatší štát USA. A kto si ty?
Sovietska ríša: No v prvom rade nie som v USA a už to ma robí hodnotnejším než ste vy traja dohromady.
Všetci traja sa začali naraz smiať.
Washington DC: Prosím ťa! Veď nemáš čo do huby! A čo máš vôbec na sebe? To si najlepšie v kontajneri?
Texas: To pochybujem. V kontajnéri by sa to už rozložilo, to oblečenie zažilo snáď ešte kriedu.
Znovu sa začali smiať. Je síce pravda, že ich oblečenie je krajšie, nové a rozhodne drahšie ako moje, ale to mi vôbec nevadí. To čo majú na seba by som si neobliekol ani za milión.
Sovietska ríša: Byť vami by som sa nesmial.
Kalifornia: A to už prečo? Ublížiš nám? :D
Washington D.C.: Počul som že ťa NATO dnes poriadne dobilo a ako na teba tak pozerám tak to bude pravda. By to way... kde máš oko? :D
Sovietska ríša: Drž hubu.
Washington D.C.: Nie, ty drž hubu lebo prídeš aj o druhé.
Texas prišiel bližšie ku mne a kopol mi do kolena čo spôsobilo že som spadol na zem. Už tak som sotva stál na nohách nie to ešte sa teraz s niekým naťahovať. Už tak som na tejto škole stratil všetku česť, takže som zostal na kolenách a jednoducho čakal než to Washington prestane baviť.
Washington D.C.: Urobíme dohodu dobre? Neublížim ti, ani neprikážem NATO aby ti ublížil, ale ty budeš od tejto chvíle robiť všetko čo ti poviem. Ja, alebo Texas a Kalifornia, ale hlavne ja. Rozumieš mi?
Sovietska ríša: Nevidím dôvod prečo by som to mal robiť.
Kopol mi do tváre a dostal ma na zadok.
Washington D.C.: Kalifornia, nevidela si NATO?
Kalifornia: Pôjdem ho nájsť :D ...alebo si to ešte rozmyslíš ty špinavá suka?
Sovietska ríša: Nemáš právo ma takto oslovovať. Nie pri tom čo máš na sebe.
Kalifornia: Robíš si prdel. :D Aj keď vlastne... Čo ty vieš o móde?
Sovietska ríša: Ak je toto móda tak svet speje do záhuby. Vyzeráš ako prežratá gorila ktorú niekto napchal do kože krokodíla a džínsov a navešal na ňu nejaké náramky a kabelky.
Dostal som ďalší kopanec do tváre od Washingtnu.
Washington D.C.: Takto s mojou sestrou už NIKDY hovoriť nebudeš! Rozumieš mi?!
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanficskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...