Time skip
Celý deň som dúfal že aspoň budem môcť zistiť nové informácie o Nemecku, ale OSN mi o ničom nepovedal a ja som ho nevedel nájsť aby som sa ho spýtal. Slovensko tiež nebolo v škole takže som nemohol zistiť nič nové ani o ňom. Leda že by som sa spýtal jeho brata, ale to nechcem riskovať. Po skončení školy som len išiel domov, a už nič viac neriešil. Keď som prišiel domov opäť som len zahodil tašku niekam kde nezavadzala a hodil sa na posteľ. Zabalil som sa do teplej perinky a do pár minút zaspal.
O pár hodín som sa prebudil na to že so mnou niekto trasie. Ako inak bol to otec.
Sovietska ríša: Som hore... čo sa deje?
ZSSR: Ty nebudeš večerať?
Sovietska ríša: To už je večer?
ZSSR: Je 9 hodín, už by si mal spať ale neumyl si sa ani neprezliekol.
Sovietska ríša: Prepáč, keď som prišiel zo školy bol som veľmi unavený.
ZSSR: ...Choď sa umyť, napíš si úlohy a vráť sa do postele. Jasné?
Sovietska ríša: Nemôžem si napísať úlohy zajtra?
ZSSR: Nie. Napíš ich teraz, potom už budeš mať pokoj.
Povzdychol som si, ale poslúchol som ho. Dúfal som že ma sprcha trochu preberie ale nestalo sa. Pokúsil som sa si pod vodou odlepiť aspoň časti izolačnej pásky tak aby som si nestrhol z rán chrasty a nehojilo sa to ešte dlhšie, ale moc to nešlo. Asi si budem musieť dať ešte zopár spŕch :/
Potom som si išiel napísať úlohy a rýchlo spať.
Ráno
Po príchode do školy som si uvedomil niekoľko vecí. Za prvé, Česko tiež chýba v škole. Ale včera bol ešte celkom v poriadku... Nuž, asi mu prišlo zle a tak zostal doma. Možno im donesiem úlohy aby sa o to nemuseli starať. Keď použijem skratky vrátim sa domov na čas. Ale bola tu ďalšia vec a to Rakúsko a Maďarsko. Bavili sa spolu, obaja so zvláštnymi výrazmi, ktoré som nevedel rozoznať. Bol to rozhodne úsmev ale taký zvláštny. Vyzeralo to trochu trápne ale v tom výraze bolo zlo. No proste sa mi zdalo že sa smejú nasilu. Prišiel som k lavici kde sedeli čo bola lavica hneď pred mojou.
Sovietska ríša: Ahoj, čo zaujímavé sa stalo?? :)
Rakúsko: Eh, odpáľ komunista, teba do toho nič nie je.
Sovietska ríša: No bratu... nazval si ma komunista, čo urobíš ak ti odteraz budem hovoriť fašista?
Maďarsko: Čo chceš Sovietska ríša? D:
Sovietska ríša: No tak Maďarsko. Myslel som že máme mier, ale vidím že mier neznamená priateľstvo a nechcete so mnou hovoriť. No však ja sedím za vami :/
Išiel som si znovu sadnúť a nechal som ich hovoriť. Ale už hovorili výrazne tichšie. Stále som sa však snažil dekódovať tie ich úsmevy. Ten výraz sa mi nepáčil. Vytiahol som si papier a začal si niečo čmárať. Nejak som mal dojem že tí dvaja majú niečo málo do činenia s dôvodom prečo Česko nie je v škole a keď si spomeniem na to čo viem o Rakúsko-Uhorsku, dúfam len že mu neublížili. Nemám Česko rád ale mohlo by mi to pokaziť plán. Ou, a tiež Rusko nebolo v škole.
Prvou hodinou bola výtvarná, a druhá vlastne tiež. Dostali sme voľnú tému a ja okrem tankov veľa kresliť neviem. Zároveň som ale nechcel aby ma mal niekto za blázna. Pretože viete, fašista a komunista v jednej osobe, a ešte bude kresliť tanky. No ale čo iné? Nakreslil som zdochnutú myš. :/ Bolo to prvé čo mi napadlo, tak som to urobil. Ale mal som asi nakresliť normálnu myš alebo tankovú verziu myši - Panzer 8 maus. Pretože toto nebol o veľa lepší nápad -_- V polke prvej hodiny do triedy prišlo aj Rusko ale v zápätí si to rozmyslelo, vypýtalo sa na záchod a už sa nevrátilo :D No a v polke 2. hodiny, sa ku mne otočilo Maďarsko, žmurklo na mňa a podalo mi hrču papiera. Rozbalil som to a uvidel že je to obrázok. Primitívne nakreslená verzia mňa s odťatou hlavou a nado mnou so sekerou v ruke stálo Maďarsko. Chvíľu som rozmýšľal ako na toto odpovedať. Mal som chuť nakresliť niečo podobné, čo by na tento obrázok nadväzovalo. Vyprovokovať ho, napríklad ho nakresliť ako sa bozkáva s mojou mŕtvou gebuľou ktorá je stále pri živote. Ale nakoniec som sa rozhodol to neurobiť. Maďarsko sa obzrelo cez rameno aby videlo moju reakciu. Len som na neho zazrel a zdvihol ruku. Učiteľ si ma po pár sekundách všimol a vyvolal ma aby som prišiel ku nemu. Postavil som sa teda a ten obrázok zobral so sebou.
EU: Čo Soviet? Ešte si môžeš kresliť ale už prosím ťa nie mŕtve zvieratá.
Sovietska ríša: No... ide skôr o to čo nakreslil jeden môj spolužiak, nie ja... toto mi dalo Maďarsko na lavicu asi pred minútou. Nechcem žalovať, ale mám dojem že je to vyhrážka.... :(
Zobral si papierovú hrču ktorú som mu podal a rozložil ju. Potom sa pozrel na ten obrázok. Maďarsko si všimol čo robím a teraz pre zmenu zazrel on na mňa. Vedel som že neráta s tým že to niekomu poviem, myslím že čakal že mu nakreslím ďalší obrázok :) ale tú radosť mu neurobím. Toto je ľahký spôsob ako vyriešiť situáciu bez námahy a tak aby to pre Maďarsko malo čo najhorší dopad. Prípadne to ešte môžem potom sám vyšpendlíkovať. No, učiteľ si zavolal Maďarsko a mňa poslal si sadnúť. Moje obavy by boli opodstatnené po tom čo ma Maďarsko minule "zbilo". Asi sa mi už nepodarí presvedčiť riaditeľa aby o tom nehovoril otcovi, ale jemu by som to už nejak vysvetlil. Pozná ma a tieto veci chápe. Aj keď by ma nepochválil za to že som zneužil ochotu EU pomôcť mi keď som to nepotreboval len aby som si ušetril námahu. Skôr by pochopil keby som niečo Maďarsku zlomil. Budem ale musieť rátať s tým že som s mierom v Maďarsku skončil. :/
Cez prestávku sme išli obaja do riaditeľne kde Maďarsko musel vysvetľovať čo to malo znamenať. Snažil sa to hodiť na to že to bolo myslené len ako vtip, ale EU si všimol jeho výraz keď mi to dával, ale ako sám povedal vtedy si myslel že si len posúvame papieriky ako to robia aj ostatný žiaci cez hodinu. Na výtvarnej to nevadí a tak to neriešil. OSN zavolal našim rodičom. Rakúsko-Uhorsko mu to nezobralo, ale môj otec hej a na požiadavku riaditeľa súhlasil s tým že príde do školy aby sme to vyriešili. Maďarsko je už dospelé takže ak to jeho otec/mama neberie tak sa môže obhájiť aj sám.
Time skip
No, je 4. vyučovacia hodina a teraz všetci piati sedíme v riaditeľni. Tým všetci piati myslím seba, Maďarsko, otca, EU a OSN.
ZSSR: Maďarsko ak ma chceš vytočiť povedz to rovno. Robíš si snáď prdel?! Nemáš lepšiu zábavku než šikanovať malé deti? Do riti čo máš 5?!
Maďarsko: Ale ako vážne? Ten tvoj malý zmrd sa stále hrá na obeť. Pred triedou ma nechal aby som ho zbil. Mal len pár raniek a reval ako 5 ročný. Ale keď sme boli sami za školou tak sa bránil celkom dobre.
ZSSR: Aspoň že tak už som sa bál.
Maďarsko: Zväz! Tvoje decko je skurvený simulant!
Sovietska ríša: To není pravda! Klameš!
Maďarsko: Áno? Klamem?! Dokáž to!
Sovietska ríša: Keby som sa proti tebe chcel brániť niekde vonku prečo nie v triede? A nebránil som sa pretože som nevidel dôvod sa s tebou byť Maďar, už som ti povedal že nechcem bojovať s členom rodiny.
ZSSR: Ako je on tvoja rodina?
Sovietska ríša: Je syn Rakúsko Uhorska predsa -_-
Maďarsko: Ale houby si sa nechcel brániť!
Sovietska ríša: No tak to dokáž ;)
Prevrátil očami a založil ruky.
EU: Teda podľa tohto to nevyzerá že by sa na niečo len hral.
Ukázal mu ten obrázok.
ZSSR: Hlúpy obrázok by som nepovažoval za dôkaz. A dúfam že neklameš Sowiet, pretože ak áno tak boh ťa chraň!
Sovietska ríša: Mhm...
ZSSR: Dobre, mám návrh. Pre teraz to necháme tak ale ak ešte jeden z vás urobí nejakú pičovinu tak to budeme riešiť osobne.
Maďarsko: Zmenil si dúfam svoje "osobné riešenia" od roku 90.
ZSSR: Prečo by som menil niečo čo funguje?
Maďarsko nahlas prehltlo. (osobné riešenie = použitie strelných zbraní na usmrtenie človeka)
OSN: No... Maďarsko má už na konte niekoľko prúserov, mal by si dostať pokarhanie.
ZSSR: Ja mu to prepáčim.
Sovietska ríša: Ja tiež :D
EU: Takže si fakt simuloval...
Sovietska ríša: Nie. Ale nechcem aby o mne hovorili že som bojko. :)
OSN: *povzdych* no dobre. Ak všetci súhlasíte necháme to tak. Ale Maďarsko dostane ďalšie napomenutie.
Všetci sme sa zhodli že to pôjde. Otec ma potom odviezol domov.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...