Time skip -> ďalšie ráno
♣Pohľad Unicef♣
*telefonát*
Unicef: Počkaj, ako to myslíš že-
OSN: Neboj sa, len prídem zistiť ako sa má. Neber to tak že by som ti neveril. :)
Unicef: Dobre rozumiem.
OSN: Znieš zvláštne, je niečo čo by som mal vedieť??
Unicef:...Nie, všetko v poriadku.
OSN: To som rád. Tak do počutie Unicef :)
Položil som. Sakra... nevadí mi že príde, ale vadí mi ten malý zmrd. Doteraz ani trochu nespolupracoval, ako mám vedieť že bude keď sem príde OSN? Že mi nespraví nejaký problém? Fajn, nehovorím že som situáciu zvládol najlepšie ale čo mám ako robiť? Nie som detská pestúnka. Keby mi povie že mám dohliadnuť na normálne dieťa tak v poriadku, ale nie na nejakého psychopatického tupela. Eah, uvidíme.
Time skip -> o niekoľko hodín
OSN mi pred chvíľou volal že je na ceste. Mal by to byť každú chvíľu.
*zvuk zvončeka*
Hm... to už asi bude on. ...Nemá kľúče? Išiel som mu teda otvoriť.
OSN: Ahoj Unicef. Rád ťa znovu vidím.
Unicef: Ahoj OSN. Podobne. Poď.
OSN: Dobre. Ale prišiel som aby som vidiel Sovietsku ríšu takže to veľmi nepreťahuj :) Mám dnes ešte prácu. Rozumieš.
Prikývol som a prišiel som ku izbe v ktorej je tá vec. Odomkol som dvere, všimol som si že OSN trochu prekvapilo že som ich zamkol ale nepovedal nič.
<Pohľad Sovietskej ríše>
Len som sedel na zemi a počúval hudbu, keď som si všimol že sa dvere otvorili. Myslel som si že Unicef zase prišiel s niečím otravovať. Lenže nebol sám, bol s ním OSN. Dal som si slúchatka von z uší a pozrel sa na nich.
OSN: Ahoj Sowiet. Rád ťa znovu vidím :)
Sovietska ríša: Ja vás nie. ...DO PRDELE ĽUDIA!! To ma nemôžte nechať v pokoji umrieť?! >:(
OSN: Eh... čo?
Prišiel ku mne a kľakol si na jedno koleno zatiaľ čo Unicef zostal stáť pri dverách.
OSN: Mám dobré správy. Vyzerá to že sa čoskoro budeš musieť vrátiť domov. :) ...teda ak budeš chcieť.
Sovietska ríša: Iste... -_-
OSN: Prečo? Je všetko v poriadku?
Sovietska ríša: Keď sa odtiaľto dostanem nepôjdem domov, myslím že najskôr pôjdem na policajnú stanicu.
OSN: To nebude treba, tvojho otca odtiaľ zajtra, možno pozajtra prepustia.
Sovietska ríša: Ja tam nepôjdem kvôli nemu.
OSN: Tak potom prečo?
Sovietska ríša: Nahlásiť vás za ublíženie na zdraví, únos a následné väznenie.
OSN: Ale... snažíme sa ti len pomôcť... ale čo myslíš tým "ublížením na zdraví"?
Bez slov som mu ukázal ranu na krku.
OSN: Kde sa ti to stalo?
Sovietska ríša: To mi urobil Unicef.
Unicef: Ale- omylom.
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanficskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...