Znovu NATO -_-

11 3 2
                                    

<time skip>

Prešla ďalšia hodina. Matematika a potom Fyzika. Vyučovanie prebiehalo relatívne v poriadku, ja, Japonsko a vlastne asi všetci čo sedeli v zadných a predzadných laviciach si niečo kreslili, boli tajne na mobile alebo robili niečo nesúvisiace s vyučovaním, Česko do mňa stále cez pol triedy veľmi nenápadne hádzal papieriky kľudne aj priamo pred EU ale ignoroval som ich a keď som ich mal na lavici okolo 20 zhrnul som ich všetky pekne do tašky s plánom prečítať si ich keď sa budem nudiť. Zdalo sa že sú z druhej strany prázdne takže ich možno ešte použijem. Recyklovať sa musí :)

No a potom prišla prestávka, kde za mnou Česko došlo a:

Česko: Môžem vedieť prečo ignoruješ všetky moje odkazy?

Sovietska ríša: No... ja neviem, pretože mi ich hádžeš priamo pred učiteľom a ja nechcem mať problém aj s tebou? Naviac ich neignorujem, veľmi ma zaujíma čo si mi napísal ale prečítam si ich neskôr. Nie že by ma matika nejak bavila ale 2 týždne som bol mimo školu takže neviem absolútne nič z toho čo ste brali a rád by som sa pokúsil to dobehnúť well?

Česko: Si chuj vedel si?

Sovietska ríša: A ty seš kokot, vědels to? Hele ale skus nadávat jen ve svém rodném jazyce, né v pěti dalších jo? 

Nemecko: Ej, Česko, môžeš?

Česko: Mhm...

Česko a Nemecko išli spolu k Česka lavici v rade pri okne a teda dosť ďaleko odo mňa. 

No a potom prišla Ájina. Ja tú hodinu nemám rád už samú o sebe ale tento krát bola ultimátne skvelá. Začnime tým že nemám úlohu nakoľko som nemal zošit ani učebnicu a 10 anglín som vymeškal. Máme tú sprostú hodinu každý deň >:( Ale to bolo ešte len také na rozohriatie, samozrejme som dostal ultimátum že si to do zajtra musím dorobiť aj to len preto že EU bol taký zhovievaví a bral ohľad na to že som nemal zošity. Potom sme písali písomku z ktorej som nič nevedel lebo som v škole proste nebol a tu už EU nebral ohľad na nič lebo citujem: "Angličtina to je základ, to musíš vedieť aj bez chodenia do školy!" No takže mám päťku a to som vedel ešte som to ani neodovzdal. No a posledný klinec d rakve bolo keď ku koncu hodinu dvere skoro rozmlátilo NATO a keď to už pánty nevydržali a dvere vypadli, vletel dnu a povedal EU:

NATO: Ahoj Európa, mám tu niečo osobné nevyriešené, nebude ti vadiť keď si na chvíľu požičiam Sovietsku ríšu?

EU: Nie. :) 

Sovietska ríša: No... tak ja asi padám. 

Zhrnul som zošity do tašky a nebral ohľad na to ako budú pokrčené, zavrel ju, hodil ju na plecia a už ma naháňala Severoatlantická aliancia takže som utekal ku oknu, otvoril ho a z druhého poschodia skočil dolu. Odpoveďou na tento skutok bola ako inak tvrdá rana na zem a tomu odpovedajúca bolesť. Ale NATO nemal odvahu skočiť za mnou takže sa len vyklonil z okna a kým som sa ja pozbieral tak mi len zakričal také že:

NATO: Jebe ti komunista? Chceš sa zabiť na pozemku školy?!

Pozrel som sa hore, vstal, zobral tašku lebo mi vypadla pri tom páde a ignorujúc bolesť som išiel preč. Schoval som sa na školskom dvore pretože som rátal s tým že NATO pôjde za mnou a tak sa aj stalo. Vyšiel von zo školy cez hlavný vchod, nastúpil do auta a odišiel zo areálu. 
Vyhrabal som sa z popolnice kde som sa schovával a tiež pomaly odchádzal. Niekde na pol ceste... niekam mimo ulicu kde stojí škola, ma dobehla Itália. 

Taliansko: Ahoj, si celý? Fakt si skočil z okna, to bolo dobré :D

Sovietska ríša: A čo som mal robiť? Už pár krát ma zbil nemal som chuť si to zopakovať. 

Taliansko: Počkaj, počkaj... NATO ťa zbil?

Sovietska ríša: A čo nevidíš jak vyzerám?

Taliansko: Vidím ale... vieš, po škole sa dosť vo veľkom hovorí o tom že ťa bije otec doma, že z toho máš tie rany. Nič si nezachytil?

Pokrútil som hlavou. 

Sovietska ríša: Otec? Nevravím že ma raz za čas nezbije ale tie rany mám od NATA a od Američanov. 

Taliansko: To si nikomu nepovedal?

Sovietska ríša: A komu? OSN?

Taliansko: Mhm. 

Sovietska ríša: Od teba by som čakal že budeš mať prehľad. 

Taliansko: No dobre, tak viem že OSN berie úplatky od niektorých častí západu za to že bude o určitých veciach držať hubu ale toto je už moc, taký dobrý nie je. 

Sovietska ríša: Keď to má na koho hodiť... 

Taliansko: Prečo si mi skôr nepovedal? 

Sovietska ríša: A čo by si urobil?

Taliansko: No čo? Mám kontakty :)

Sovietska ríša: Vďaka ale netreba, už som to vyriešil. 

Taliansko: Asi nie keď ťa ten cvok teraz naháňal. Za čo vlastne?

Sovietska ríša: Povedal som mu že podľa školského poriadku ak mám nejaké zranenia ktoré sú očividné alebo sa stali v škole tak nemusím cvičiť aj keď nemám ospravedlnenku a miesto telesnej som si čítal školský poriadok. 

Taliansko: Aha, no hovoril som si čo to tam robíš...

Sovietska ríša: Mimochodom, nemáš byť ešte v škole?

Taliansko: Mal by som, ale nie som. Však to si nikto nevšimne. :) Máš teraz niečo v pláne?

Sovietska ríša: Nie, asi domov nepôjdem, do tretej mám voľný čas. 

Taliansko: Fajn, viem ako ho využiť, pozývam ťa na pizzu. :D Poď, poznám tu skvelú pizzériu. 

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaWhere stories live. Discover now