Taliansko nám kývol aby sme ho nasledovali a použil dvere von z garáže ktoré viedli do celkom veľkej miestnosti ktorá sa zdala byť obývačkou, kuchyňou, pracovňou, jedálňou a spálňou v jednom no bol tam relatívny poriadok.
Taliansko: Daj ju sem. Vieš ju dať dokopy?
Sovietska ríša: Urobím čo pôjde ale nie som doktor.
Položil som Japonsko na kovovú posteľ.
Chorvátsko: No v tom aute si sa zdal byť.
Sovietska ríša: *povzdych* Fajn, ale potrebujem ihlu, čo najtenšiu niť, obväzy, nejakú dezinfekciu a vriacu vodu, viem to tu zohnať?
Taliansko: To by šlo, počkaj chvíľu.
Itália išla niekam do skrinky a ja som zatiaľ dal Japonsko do stabilizovanej polohy. (googlujte čo to je keď neviete;)
Taliansko: Sowiet? A ako rýchlo potrebuješ tú vodu?
Sovietska ríša: No ako prvú.
Taliansko: To nechápem na čo :/
Sovietska ríša: Sterilizáciu?
Taliansko: ?
Zažil ww2 a nevie že pred tým než niekomu idete zašívať ranu musíte všetky nástroje sterilizovať...
Taliansko: Nájdem, a to ostatné by malo byť v lekárničke, je hneď pri vchode v botníku.
Sovietska ríša: Dobre, pôjdem pozrieť.
Išiel som sa tam pozrieť a naozaj som tam našiel bielu krabičku s červeným + ktorá obsahovala všetko čo som potreboval. Ale vôbec, čo je to za nápad dávať lekárničku do botníka? A... keď som to rozobral a vybral si potrebné náčinie, zistil som že ihla ktorú lekárnička obsahovala bola akási krivá. Snáď s tým zvládnem pracovať.
Taliansko: Tak tu máš tú vodu. :)
Sovietska ríša: Em... to nie je dosť teplé.
Taliansko: A TO VIEŠ ZAS AKO?!
Sovietska ríša: -
Chorvátsko: Baktérie skapíňajú až pri teplote 100 a viac ° mám pravdu?
Sovietska ríša: Presne.
Taliansko: Jáj, tak poviem hneď nie?
<time skip>
Na druhý pokus už to zvládol. :) Dal som niť aj ihlu vo tej vody a nejakú dobu ich tam nechal. Zatiaľ som Japonsku opravil menšie rany ktoré nebolo treba šiť a stačilo ich zalepiť na čo som použil tú svoju pásku (čo by som ja bez nej robil) a malé kúsky obväzu. Teda no "malé" také ako bolo treba lebo rany mala rôzne, a až potom som sa pustil do šitia nakoľko ma táto časť práce veľmi nebaví.
Chorvátsko: Tí ju teda celkom doriadili...
Sovietska ríša: Sú to chuji.
Chorvátsko: Mhm, a vysvetlíš už ako si vedel kde Japonsko hľadať? Dom aj miestnosť.
Sovietska ríša: No... ja som tam bol tiež. Spomínaš ako si sa ma prišiel opýtať či ma amíci zbili?
Chorvátsko: Jasné, a povedal si mi že išlo o viac. To až takto ako Japonsko?
Sovietska ríša: *povzdych* však vidíš ako vyzerám. Povedzme že som pri tejto príležitosti bol u nich doma tak mám trochu prehľad.
Chorvátsko: Je mi to ľúto.. ?A prečo to vlastne robia?
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...