Maďarsko dostalo zdrba a pokarhanie triednym učiteľom. Zdá sa že bežne ľudí v triede nemláti. Riešilo sa to hneď na druhej hodine, tou mala byť Geografia, ale to nie je veľmi dôležitý predmet vzhľadom na to že sme krajiny :) Všetci vieme kde sa kto nachádza. A cez ďalšiu prestávku sme boli obaja predvolaný do riaditeľne. A Maďarsko sa bálo pretože toto zrejme nebolo po prví krát čo má podobné problémy. OSN to ale neriešil nejak vážne. Prinútil Maďarsko sa mi ospravedlniť ale netrval som na žiadnych ďalších opatreniach, dokonca som ho požiadal aby kvôli tomu nekontaktoval môjho otca aby Maďarsko nemal ešte väčšie problémy.
Ale teraz som mal plán. Maďarsko a Srbsko konečne odkryli svoj postoj voči mne a keďže bol ofenzívny mohol som začať bojovať. Chcel som prežiť jeden školský rok v mieri ale zdá sa že to mi nie je súdené. Asi si budem mier musieť vybojovať. Zatiaľ bez krvi pokiaľ to pôjde.
Plán je teda sledovať Maďarsko a zničiť mu meno a reputáciu. Pri Srbsku to isté. Hlavne si udržať čistý štít pred vedením školy. Zíde sa mi mať ich na svojej strane.
Time skip
Škola skončila. Nemám zaplatené obedy takže mám voľnú obednú prestávku na to aby som sa išiel zmieriť s Maďarskom.
Sovietska ríša: Ahoj.
Maďarsko: Čo ty tu chceš? Nestačilo ti? Urevanec.
Sovietska ríša: Urevancom som bol aby som získal pozornosť spolužiakov, spôsobil rozruch a zavolal EU aby ťa zdrbala. Nie preto že by to bolelo. Ale asi si ma nepochopil dobre nechcem byť tvojim nepriateľom.
Maďarsko: Nie? Nevyzerá to tak. Ale pýtaš si to tak poď sem.
Prišiel ku mne a znovu sa pokúsil mi vraziť. Použil som rovnaký manéver ako ráno, podrazil mu nohy a pritlačil ho na zemi.
Sovietska ríša: Fakt. Viem sa biť ak sa bojíš že by si to mal ľahké. Ale povedz mi prečo by som s tebou mal chcieť byť nepriateľom? Sme vzdialená rodina.
Maďarsko: To iste. A ako prosím ťa?
Sovietska ríša: Rakúsko-Uhorsko je tvoj otec nie? Mne je to stará mama :/
Maďarsko: On je baba?
Sovietska ríša: Zrejme? :D Ja neviem, je mŕtvy.
Maďarsko: Zlez zo mňa.
Vyhovel som mu. A teraz až mi došlo že neviem aký je plán pretože neviem ako to skončí keď sa budem k Slovensku aj k Maďarsku správať pekne.
Sovietska ríša: Dobre. Takže mier?
Maďarsko: Keď chceš? Ale nie aby si ma bonzol za to Slovensko.
Sovietska ríša: Neboj.
A teraz som ho už len sledoval. Slovensko išlo na obed a keď odtiaľ odišlo, Maďarsko si to pekne odchytil a znovu ho zmlátil. Lenže ja som to teraz natáčal. Maďarsko nakoniec odišlo a Slovensko zostalo ešte nejakú dobu sedieť na zemi.
<Pohľad Slovenska>
Išiel som z obeda, môj brat ešte jedol a ja som chcel prísť domov skôr než on. Keď som však prišiel pred jedáleň, ktosi ku mne zozadu pristúpil a zakryl mi ústa. Nevidel som ho ale spoznal by som ho všade. Odtiahol ma do uličky kde ma zbil aj ráno a pritlačil ma o stenu
Maďarsko: Tak a teraz ťa nikto nezachráni!
Slovensko: Eh... naser si.
Kopol mi do brucha a potom ma zhodil na zem a začal ma škrtiť. Bezmocný sa brániť som sa aspoň snažil ho uraziť.
Slovensko: Ne-vyčerpaj sa - tým. Maďar. U-ublíž-iš si.
Maďarsko: Myslíš si že ti tie urážky v niečom pomôžu?
Pritlačil mi krk ešte viac a zabránil mi dýchať. Nakoniec ma začal biť päsťami a predtým než odišiel ma ten bastard ošťal. Už ma to vážne prestáva baviť, musím vymyslieť spôsob ako sa ho raz a navždy zbaviť. Nejakú dobu som len sedel a opieral sa o stenu, než som si uvedomil že pri uličke niekto stojí a pozerá sa na mňa.
Sovietska ríša: Si v poriadku?
Slovensko: Huh? Eh... asi áno. Ty si...
Sovietska ríša: Stretol som Maďarsko a tváril sa podozrivo, napadlo mi že si ťa možno znovu niekam stiahol. Kde je tvoj brat?
Slovensko: Už asi išiel domov... Pôjdem tiež.
Sovietska ríša: Mám ťa odprevadiť? Len keby ťa Maďarsko znovu chcelo zbiť.
Slovensko: To nie. Zvládnem to.
Pokúsil som sa postaviť, ale prekvapila ma silná bolesť v ľavom členku. Začal som sa báť že ho budem mať vytknutý alebo niečo. Bohužiaľ Sovietska ríša si to všimla a hneď mi podala ruku.
Sovietska ríša: Si si tým istý? Nevyzerá to dobre.
Slovensko: Si doktor?
Sovietska ríša: Nie ale zo skúseností viem že ak niekto nevie dostúpiť na nohu zrejme s ňou bude niečo mať. :)
Slovensko: Prečo mi stále pomáhaš? Neprosil som ťa o to.
Sovietska ríša: Ľudia si predsa musia pomáhať. A už som povedal že sa mi Maďarsko nepáči. Tak poď. Kde bývaš?
Slovensko: ...Je to ďaleko. Nemusíš sa obťažovať.
Sovietska ríša: Čo si myslíš že mám na programe? Mám voľné celé poobedie, a ak bývaš ďaleko je o to dôležitejšie aby som ti pomohol. Alebo môžeš zavolať svojim rodičom aby po teba prišli.
Slovensko: Nie... nechcem otca otravovať.
Sovietska ríša: V poriadku. Nechceš ísť najskôr do nemocnice?
Slovensko: Niee, to určite nie. Nie je to nič vážne.
Prikývol. Odprevadil ma až ku nám domov, ukázalo sa že cez mesto pozná pár skratiek cez ktoré by som ja sám nikdy nešiel. Skrátilo to cestu takmer o polovicu. Ale aj tak bolo Česko už doma. Ale stále mi je podozrivé že mi pomáha, musí mať nejaký dôvod. Ale čo odo mňa chce?
Slovensko: Vďaka... ako sa ti poďakujem?
Sovietska ríša: No... je tu jedna vec čo by si pre mňa mohol urobiť.
Slovensko: Vedel som že niečo chceš. Čo je to?
Sovietska ríša: Vieš, dneska som kvôli Maďarsku vymeškal celú matiku. Mohol by si mi zajtra povedať čo ste preberali?
Slovensko: Em... jasné. Len to?
Sovietska ríša: Jup, jup. Tu bývaš?
Slovensko: Ehem.
Sovietska ríša: Fajn, neodprevadím ťa až ku dverám nevadí? Nechcem stretnúť tvojho otca, to vieš, Mníchov o-o
Slovensko: Tak fajn... Vďaka, vidíme sa zajtra v škole.
Sovietska ríša: Zajtra asi sotva. Je sobota :D
Slovensko: Aha, máš pravdu.
Sovietska ríša: Ale ak chceš môžeme sa stretnúť. :)
Slovensko: No... neviem či budem vedieť chodiť.
Sovietska ríša: V poriadku, to chápem. Tak sa maj a želám ti skoré uzdravenie.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...