ĎALŠÍ MALÉR

12 3 2
                                    

Ako náhle som dopadol na zem zobral som nôž a zabodol ho NATO dva krát do nohy. Na chvíľu zaskučal a zaťal zuby ale nestihol som sa ani postaviť, proste ma zdvihol zo zeme, chytil ma ako mača za kožu na krku a proste ma odtiahol vonku z triedy, do jeho kabinetu (Anglický jazyk) a hodil ma na zem. 

NATO: Tak fajn. 

Vytiahol revolver a namieril mi ho na hlavu. 

NATO: Ani sa nesnaž postaviť. 

Sovietska ríša: Toto sa tu ako deje normálne? 

NATO: Toto by ťa malo naučiť nerobiť si prdel z USA, ani zo žiadnej inej z mojich členských krajín. 

Kopol mi do hlavy a rozbil mi tým ústa. Počkal než sa trochu spamätám z nečakanej rany a urobil to znovu. A znovu, a znovu. Dokola dokým som sa proste neposadil a vyhol sa tak ďalšej rane. To mu však problém nerobilo, znovu ma kopol ale teraz silnejšie a znovu ma tým dostal na zem no tento krát na chrbát. Stúpil mi na hruď a okamžite mojim telom prešla ostrá bolesť ako mi tým zlomil rebro. Samozrejme som ho chytil za nohu a snažil sa dostať jeho topánku preč z môjho tela. Ale asi nebude prekvapivé že to nešlo. 

NATO: Ale čo? Budeš plakať? 

Sovietska ríša: Choď sa ojebať. 

NATO: *smiech* Urobím s tebou to isté čo som urobil s tvojimi rodičmi keď boli malý ty komunisticko-nacistická kreatúra. 

Sovietska ríša: Rob so mnou čo chceš, ale vymysli lepšiu urážku. 

NATO: Uvidíme ako sa zatváriš keď ti tak začne hovoriť celá škola!

Sovietska ríša: A ako chcete dokázať aby sa to stalo?

NATO: Amíkom to problém robiť nebude. A oni to naučia aj svojich priateľov. Neboj sa. 

Zobral zo stola izolačnú pásku a zalepil mi s ňou ústa. Rovnako tak mi za chrbtom spútal ruky a nohy a nechal ma sedieť pri stene, prešiel na druhú stranu miestnosti a zo skrinky vytiahol akýsi plastový kufrík. Taký v akom bežne bývajú odložené pracovné nástroje a aký môže mať inštalatér. Prišiel ku mne a z kufríka vytiahol vŕtačku. Moja myseľ v ten moment bola akože... WTF? Na čo ti treba vŕtačku? A myslím že môj výraz to dokonale interpretoval podľa toho ako sa na mňa potom pozrel NATO. Lenže o čo mu ide som veľmi rýchle pochopil hneď ako dal do jej hlavy šestku vrták a zapol ju. To mi asi tak došlo ako hlboko som v prdeli ale ešte furt som nepanikáril aj keď to môže znieť divne, nebál som sa NATO, prišlo mi to ako keby sa ma snažila mučiť opica. Úprimne ma tá predstava celkom rozosmiala ale smiať sa nahlas nebol dobrý nápad. NATO mi dal facku a potom dal zapnutú vŕtačku na moje koleno. Neviem prečo bol taký ohľaduplný ale vytiahol mi pred tým nohavice nad kolená. Nebolelo to tak veľmi dokým sa vŕtačka nedostala ku kosti. To potom bolelo poriadne. Všimol som si potmehúdsky úsmev na jeho tvári ale nepozeral sa mi do očí, len na moju nohu. Nakoniec sa mu podarilo prevŕtať aj kus podlahy, vytiahol vrták z môjho kolena a hneď sa vrhol na to druhé. Po prví krát v živote som trochu ľutoval že som sa narodil s dvoma nohami ale keby som sa narodil v černobyle mohlo by to byť ešte horšie. SAKRA! Toto je tak debilná doba na debilné vtipy! 

NATO: Tak čo už to bolí? Ešte sa ti chce sa smiať?

Neodpovedal som mu, nepokrútil som hlavou ani neprikývol. Keby som nemal zlepené ruky asi by som mu ukázal jeden špecifický prst aj keď by mi ho asi potom odrezal a nič by mi to nepomohlo. Ale už som nemohol zadržať slzy, jednoducho to príliš bolelo na to aby som to zvládol. NATO sa uchechtol a utrel vrták do servítky než ho aj s vŕtačkou odložil späť do kufríka. 

NATO: Nemysli si že som nejaký maniak. Viem že si to myslíš ale nie je to tak. Len robím svoju prácu a baví ma to pretože si stelesnením niečoho čo po desaťročia ničilo demokraciu a bralo ľuďom slobodu tak odporným spôsobom že si nič iné nezaslúžiš a keby som mohol zabijem ťa, ale Amerika si to neželá. 

Otočil som od neho hlavu ku stene a v zapätí som dostal ďalší kopanec do ľavého ramena. Ďalšia zlomenina. Sakra! Slabo som zaskučal ale snažil som sa ovládať... aj keď to už asi nemalo zmysel nakoľko som tam už tak 5 minút reval ako 3-ročné decko. Len som čakal čo ten psychopat vytiahne ďalšie pretože sa mi nezdalo že by to týmto skončilo. Prišiel ku mne, stúpil mi na stehno, čím mi zlomil ďalšiu kosť... paráda, a toto bolelo oveľa viac než obe predchádzajúce. Sakra NATO fakt by si mal tiež schudnúť, si ťažký ako slon! Nohy som už tak mal ale vyradené a vedel som že jeho cieľom je spôsobiť mi bolesť aby som si nabudúce dva krát rozmyslel aké básničky budem kam písať, ale fakt ma dostalo až keď sa tá kapitalistická sviňa dotkla mojej tváre, svojou plesnivou rukou FUJ! V tú ranu som skoro hodil tyčku ale mal som zalepené ústa, takže nič z toho. Znovu sa uškrnul a začal tlačiť palcom na moje pravé oko. Najskôr to nebolelo alebo bola bolesť znesiteľná. Potom to však začalo bolieť poriadne a on stále neprestával, a nezdalo sa že by prestať mienil. Začal som sebou hádzať, ale nič to nepomohlo. Akokoľvek som sa snažil vymaniť sa z jeho zovretia, za mnou bola stena a on ma furt držal takže všetka snaha skončila bez výsledku. 

Keď ma konečne pustil, zistil som že na to oko už nevidím. Bolesť bola silná ale realita že som o to oko už nadobro prišiel bola niekoľko krát desivejšia. Mohol ma oslepiť úplne, a možno aj plánoval. Všimol si môj výraz a zasmial sa ale ušetril ma ďalších klišé kecov. Postavil sa a znovu do mňa začal kopať. Zlomil mi nos a myslím že aj ďalšie rebro. 

NATO: Tak už máš dosť?

Strhol mi pásku z úst. 

Sovietska ríša: Naser si!

Prevrátil očami. 

NATO: Hovor si čo chceš ale ak znovu urobíš niečo podobné ja nemám problém si to zopakovať. 

Prerezal mi pásku na rukách a na nohách, a potom ma zobral tam z toho kabinetu a do triedy. Zaklopal na dvere a hneď vošiel dnu. Nebol som celkom schopný sám chodiť takže ma odprevadil ku môjmu miestu, posadil ma tam a ja som sa snažil neriešiť to akým spôsobom na mňa ľudia okolo pozerajú. 

NATO: Budeš ešte písať básničky o Amerike?

Sovietska ríša: A dám si záležať. 

NATO: Tak hold znovu. Ale už nie dnes, ja idem skontrolovať či mi Amerika neodpálila triedu. 

S tým odišiel. 

OSN: No... tak fajn... viete mi niekto povedať aké boli hlavné postavy 30 ročnej vojny? Napríklad... Poľsko?

Poľsko: Eeeh... Husiti a Bolševici?

Triedou sa rozoznel hlasný smiech. Povzdychol som si a ľahol si na lavicu. 

OSN: Ehehe, no nie, Tí hrali svoje úlohy v iných historických udalostiach, ale to nič Poľsko. Sme tu pre to aby sme sa to naučili. Je tu niekto kto to vie?

Niekoľko ľudí sa prihlásilo.

OSN: Dokola tí istý, som rád že toho toľko viete ale dajte prosím šancu aj svojim spolužiakom. Napríklad... Sowiet, ty si ešte dnes neodpovedal. 

Sovietska ríša: Luteráni a Jezuiti...

OSN: Prepáč, môžeš zdvihnúť hlavu keď odpovedáš? Nerozumiem keď si takto mrmleš a hovoríš do lavice.

Sovietska ríša: LUTERÁNI A JEZUITI KURVA!

OSN: Správne, ale nabudúce bez nadávok poprosím. Tak fajn, otvorte si učebnice na strane 12, Rakúsko mohol by si čítať? 

Odignoroval som zvyšok hodiny. Ale sralo ma aký hurhaj urobil OSN keď som prišiel do školy s pár ranami z domu a ako sa hrá že sa nič nestalo teraz. 


Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaOnde histórias criam vida. Descubra agora