Amíci😒

6 3 0
                                    

Nakoniec som sa odhodlal zazvoniť na zvonček, a potom čakal kým mi niekto otvoril. A otvoril mi štát s modrou vlajkou na ktorej bol strom, skapatý los, dvaja ľudia a nápis DIRIGO a pod tým nápis MAINE. 

Maine: Juu, komunisticko-nacistická kreatúra, :D Poď, D.C. sa ťa už nevedel dočkať. 

Sovietska ríša: Nehovor mi tak lebo oľutuješ. 

Zasmial sa a utrúsil nejakú poznámku. Prekvapilo ma aký bol ich dom obrovský. Nebol to rodinný dom, naša škola je menšia než toto. Malo to tak 5 poschodí ale ako... wtf? Ich je 50 alebo 50 000??? ...Alebo proste nevedeli čo s peniazmi, to je pravdepodobnejšie. Každopádne, borec ma odviedol do jednej z miestností kde už boli Texas a Washington. 

Maine: Chalani, máte tu návštevu! :)

Washington D.C.: Vďaka Maine. Kde je Kali?

Texas: Napíšem jej. 

Maine medzi tým zmizol a Texas si zobral telefón a volal ten borke. 

Washington D.C.: Vitaj u nás. Meškáš. :D

Sovietska ríša: Viem. A čo?

Washington D.C.: A čo? Dal som ti snáď nejaký čas kedy tu máš byť a si tu neskôr.

Prevrátil som očami a snažil sa zmieriť s tým že toho zmrda budem musieť nejakú dobu počúvať. 

Sovietska ríša: Nevyšlo to časovo. Čo už? A nemeškám nejak dlho. 

Washington D.C.: ...Fajn, ale aj tak meškáš. 

Uškrnul sa. 

Washington D.C.: Na kolená!

Sovietska ríša: Čo?

Washington D.C.: Nepočul si ma?!

Povzdychol som si a kľakol si na zem. D.C. sa ešte viac uškrnul a do toho tam vošla Kalifornia. 

Kalifornia: Čauko, ušlo mi niečo?

Texas: Zatiaľ nie. 

Washington D.C.: Nie, nie, nie. Vôbec. Tak fajn, čo s ním urobíme? 

Texas: Neviem či je niečo čo mu môžeme urobiť my a je to horšie ako to má doma. :D

Kalifornia: Hah, to si zabil. 

Prevrátil som nad tými tupelami očami a ignoroval ich nízku inteligenciu.

Kalifornia: Dobre, mám nápad. 

Prišla ku mne a kopla ma do tváre. Už som mal tak dosť rozbitý ksicht, nepotreboval som ešte viac. 

Kalifornia: Ako je možné že máš na obväzy? To je pre komunistov drahé nie? Nože si to daj dolu. 

Povzdychol som si, odviazal si obväz ktorý mi prekrýval to rozbité oko a strčil ho do vrecka.

Kalifornia: Teraz vyzeráš ako komunista! :D Povedz mi aké je to žiť v tak nízkej sociálnej vrstve že nemáš ani na jedlo?

Sovietska ríša: Neviem. Ja mám na jedlo. 

Kalifornia: No oco mi povedal niečo iné. 

Sovietska ríša: Em... prepáč, váš otec je Amerika?

Kalifornia: Áno. Vraj od teba chcel tvoj obed a ty si žiadny nemal. 

Sovietska ríša: No ale nie preto že na to nemám peniaze ale preto že to nepotrebujem. Nie každý sa potrebuje denne prežierať. 

Washington D.C.: Tým myslíš čo?

Sovietska ríša: Tým myslím ten tvoj bachor. 

Washington D.C.: Jem 6 jedál denne aj s občerstvením, neprežieram sa. A nie som pupkatý!

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaWhere stories live. Discover now