Keď som po udalosti z rána prišiel do triedy, cítil som sa celkom fajn pretože som vedel že mám o jedného nepriateľa menej. Maďarsko ešte v triede nebolo, Srbsko áno ale nesedel v lavici. Hovoril s nejakými spolužiakmi. Sadol som si a vytiahol z tašky papier a ceruzku, a začal som si kresliť. Najskôr som rozmýšľal čo vôbec nakresliť. A nakoniec som sa rozhodol nakresliť Nemecký tank menom Strumpanzerwagen A7V. Názov je ťažký ale je to v podstate len krabica na kolesách.
Takže som to nakreslil ľahko :D Ale prišlo ku mne Maďarsko a obrázok mi zobralo bez toho aby sa na to pozrelo.
Maďarsko: Pozrime sa, čo to tu máme? :D
Sovietska ríša: *povzdych* Maďarsko, vráť mi to. -_-
Maďarsko: Popros!
Urobíme divadielko? Neviem či je lepšie urobiť tu drámu a postaviť Maďarsko do situácie v ktorej bude pre všetkých tyran a chuj alebo si zachovať neutrálny postoj. Ak ho zbijem dostanem pokarhanie a ešte aj potom budem ja ten zmrd. A pred Českom nechcem vyzerať ako niekto kto je silnejší než Maďarsko.
Sovietska ríša: Proste mi to vráť, nie je ti to na nič.
Až teraz sa pozrel na môj obrázok a zrejme bol dosť zaskočený. Možno sklamaný že to nie je nič osobné čo by mohol použiť na poškodenie môjho mena.
Maďarsko: Eeeeh... no ty teda krásne kreslíš. Chcete niekto vidieť výtvor tohto rakúskeho maliara?
Sovietska ríša: Ďalší obraz namaľujem krvou drzého Maďara ak mi to nevrátiš!
Srbsko si od neho zobralo ten obrázok a pozrelo sa na neho.
Srbsko: Dovolíš? Ja chcem vidieť. ...Čo je to??
Sovietska ríša: Strumpanzerwagen A7V.
Srbsko:... Pojebaný nacista.
Roztrhal mi ten obrázok. :(
Sovietska ríša: Hej! Prečo si to urobil?!
Srbsko mi dalo facku, vedel by som sa brániť, ale miesto toho som spadol zo stoličky a skoro si rozbil hlavu, čím som vytvoril dojem že mi dal niekoľko násobne silnejšiu ranu než v skutočnosti bola. Okolo nás sa začali zhromažďovať ostatný spolužiaci. Srbsko sa zdalo zarazené ale Maďarsko si to užívalo. Začal mi kopať do hlavy, čo celkom bolelo. Otočil som sa od neho ku stene, dal mi pár rán do chrbta a ja som začal plakať. Nebolelo to až tak že by som musel. Ale aj tak som to urobil :) Borec ma chytil za ruku a posadil ma. A ďalej mi kopal do tváre. To ale už do triedy vrazil náš triedny učiteľ.
EU: Čo to tu vystrájate?!
Prišiel ku nám dozadu a okamžite odo mňa Maďarsko odstrčil.
EU: Čo to má byť?! Si v poriadku?
Prikývol som a utrel som si z očí slzy a z úst krv.
EU: Poď so mnou, hneď. Maďarsko toto ešte vybavíme!
Pomohol mi postaviť sa a zobral ma do jeho kabinetu kde mi ošetril tie malé zranenia čo mi urobilo Maďarsko. Nebolelo to, už dávno som o tých ranách ani nevedel, povedal som že mám rany len na tvári aby neriešil zvyšok môjho tela. A potom som sa vrátil do triedy. Ešte som aj prišiel o väčšinu hodiny pretože EU ma nechal odpočinúť.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...