<time skip>
Priznám sa úprimne väčšinu vyučovania vrátane obedňajšej prestávky som prespal o_o alebo som si kreslil alebo niečo. Po siedmej hodine ma zobudil Talian a išli sme preč z tej psychiatrie.
Sovietska ríša: Mimochodom, povedal si mi že po škole mi povieš niečo o Japonsku, tak čo máš?
Taliansko: *povzdych* Neviem kde je... ani neviem čo ti povedalo Chorvátsko. Ale predtým než zmizla sa správala divne. Nechcela ma nechať na pokoji, furt bola so mnou ako keby sa bála byť osamote. A mala niečo na tvári. Ako nejakú farbu, myslel som že je to make-up aj keď som ju nikdy nevidel mať niečo až takéto, no neriešil som to... ale potom na ňu Chorvátsko vylial vodu a keď som sa pokúsil jej utrieť tvár zišlo to spolu s tou farbou a... mala na tvári niekoľko rán aj keď som to nevidel dobre lebo utiekla.
Sovietska ríša: Chorvátsko mi povedal toto isté... nevieš nič viac?
Taliansko: Viem ale... sľúbil som jej že to nikomu nepoviem
Sovietska ríša: Itália neštvi ma. Ak jej niekto ublížil a potom zmizla môže to byť únos, prípadne vražda a v takom prípade už je jedno čo si jej sľúbil.
Taliansko: Áno ale môžem to povedať polícii a príslušným orgánom nie tebe.
Sovietska ríša: Zvládnem viac než hociktorý orgán.
Taliansko: Nemáš prostriedky... počkaj, ty ju chceš nájsť?
Sovietska ríša: V škole povedali že išla niekam na dovolenku ale Chorvátsko počul učiteľov hovoriť o tom že sa nevedia dovolať jej rodine a nevedia kde je.
Taliansko:...Si si istý?
Sovietska ríša: Áno!
Taliansko:.... Povedala mi že ju otravujú nejaký Američania... že za ňou stále chodia a hovoria jej "nepríjemné" veci a pár krát ju zbili. Ale nikdy keď bola so mnou. Pár krát som ich videl s ňou, vystriehli si ju cestou domov alebo niekde mimo triedy, kde nebolo veľa ľudí. Musela mi to povedať lebo mi bolo divné že sa ma nechcela pustiť.
Sovietska ríša: No tak jasné. Hovno sa nemôžu dovolať jej rodine...
Taliansko: Čože?
Sovietska ríša: No sedí to! Polícia by už dávno zahájila pátranie keby bola niekoľko dní nezvestná a nebolo možné kontaktovať rodinu. Ale všetky orgány vrátane školy a polície riadi OSN, preto ešte nikto nič neurobil. Naviac ak to urobili Amíci tak má aj dôvod. Ty máš vážne v hlave piliny. :(
Taliansko: Máš pravdu to sedí... ale kde ju budeme hľadať?
Sovietska ríša: Pôjdeme domov a odložíme si veci nech sa tu netrepeme s taškami a potom sa stretneme o štvrtej tu pred školou, vyhovuje? A prosím ťa, kontaktuj Chorvátsko mohlo by nám pomôcť.
Taliansko: Chorvátsko je psychopat.
Sovietska ríša: To si aj ty pokiaľ ide o pizzu tak drž hubu.
Tak sme sa rozlúčili a obaja sa vybrali svojou vlastnou cestou domov.<time skip>
Konečne som sa dostal domov, cesta dnes ubiehala neobvykle pomaly. Doma som zahodil tašku a-ZSSR: Kam ideš? Už máš napísané úlohy?
Sovietska ríša: Nie, ale urobím si ich potom. Musím ísť von.
ZSSR: Nie nemusíš. Najskôr škola až potom zábava.
Sovietska ríša: Môžem si to urobiť cestou?
ZSSR: Nie.
Povzdychol som si a išiel som si to napísať. Urobil som to v rekordnom čase 8 minút a úloh sme dnes nemali málo.
Sovietska ríša: Hotovo. Okrem toho z čoho sme mali úlohu mám aj prichystanú tašku môžem už ísť?
ZSSR: Keď ti to skontrolujem.
Sovietska ríša: Ale no ták :( Už musím ísť, nemôžeš to skontrolovať bezo mňa? Ešte som v tom chybu nemal tak čo na tom záleží?
ZSSR: Ukľudni sa hej? Nebuď drzí lebo nepôjdeš nikam!
Sovietska ríša: Prepáč... ale môžeš nie?
ZSSR: A kam chceš ísť?
Sovietska ríša: Len vonku.
ZSSR: Len vonku? A to sa tak ponáhľaš? Hovor pravdu, s kým ideš?
Sovietska ríša: *povzdych* idem s kamarátom.
ZSSR: Tak ešte raz, kam ideš?
Sovietska ríša: ...vonku?
ZSSR: KAM VONKU?
Sovietska ríša: Stretneme sa pred školou, neboj, nepoletíme na Mars ani neurobíme 3. svetovú vojnu (dúfam).
ZSSR: A ským?
Sovietska ríša: Už som predsa povedal že s kamarátom.
ZSSR: Kto je tvoj kamarát?
Sovietska ríša: Chorvátsko.
ZSSR: Zakázal som ti kamarátiť sa s demokratmi, nevieš o tom?!
Sovietska ríša: Ale Chorvátsko nie je... má zmiešanú ekonomiku, možno má demokraciu ale nie je kapitalista, naviac je syn Juhoslávie tak som si myslel že môžeš súhlasiť. Vážne otec, komunistov a socialistov je strašne málo a ak tak sú oveľa starší než ja.
ZSSR: Tak fajn. A čo chcete robiť?
Sovietska ríša: To ešte neviem, len sme sa chceli stretnúť lebo nikto z nás nemal program na poobedie a možno pôjdeme... ja neviem čo robiť, ale nechcem meškať.
ZSSR: Bude tam ešte niekto?
Sovietska ríša: Možno niekto z jeho party, neviem.
ZSSR: Fajn. Choď ale ak tam bude niekto zo západu alebo z Imperialistického sveta ideš okamžite domov rozumeno?
Sovietska ríša: Áno, vďaka.
Išiel som do izby, vyklopil knihy z tašky pod posteľ nahádzal tam náboje a zbrane (len pre istotu) a mapu mesta (len pre istotu) lebo som nevedel kam sa ešte zamotáme. A potom som išiel.
Pred školou som bol s 3 minútovým meškaním, Taliansko už tam bolo ale Chorvátsko nie.
Sovietska ríša: Ahoj, prepáč že meškám.
Taliansko: V pohode.
Sovietska ríša: Zavolal si Chorvátsko?
Taliansko: Áno ale ešte tu nie je... Sowiet... nepáči sa mi že Chorvátsko... nemal by ísť s nami.
Sovietska ríša: Prečo presne? Čo proti nemu máš?
Taliansko: No... vieš... on nie je... *povzdych* Nechcem ho odsudzovať, možno sa za tú dobu zmenil ale... ten človek by mal byť v blázinci.
Sovietska ríša: Je v poriadku, ver mi.
Taliansko: Si si istý že keby sa niečo pokazilo zvládneš ho zmanipulovať? Pri mentálne postihnutých ľuďoch to funguje inak.
Sovietska ríša: Môžeš sa prestať správať ako chuj a nazývať ma rasistom a manipulátorom?
Taliansko: Existuješ vďaka existencii dvoch totalistických krajín z ktorých jedna bola zameraná na to aby oddelila ľudí na základe rasi, podporila jednu z nich a všetky ostatné eliminovala a druhá bola zameraná na udržanie svojich občanov v nevedomosti a pod propagandou aby sa nebúrili, nehovoriac o tom že to nevyšlo.
Sovietska ríša: Dosť stručne zhrnuté. Ale štve ma že ma posudzuješ na základe môjho pôvodu a pôvodu mojich rodičov. Dokázal by si s tým prestať aby som ti nemusel vraziť?
Chorvátsko: Čaute, tak som tu, ideme?
Sovietska ríša: No jasné, poďme, fajn že si tu.
BINABASA MO ANG
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...