tajomstvo odhalené

9 3 0
                                    

Prišiel som do školy tak ako včera. Len som sa cestou skoro zabil na schodoch pretože tam nejaké Ázijské krajiny lietali ako sprosté a zhodili ma, a ja než som sa pozbieral tak som aj znovu spadol.

No sranda prišla keď som prišiel do triedy. Hneď ako prvé sme mali výtvarnú. Dvojhodinovú výtvarnú. Takže som mohol robiť čo by dosť bolelo alebo môžem riskovať že ma EU znovu konfrontuje s tým že nič nerobím a skončí to blbo. Ale za tú ruku by vlastne mohol ignorovať to že vyzerám divne nie? 

Time skip

Témou boli kvety. Nakreslil som rovno celú lúku kvetov, ale EU to neocenil. :(

EU: Čo je toto? Nevieš nakresliť niečo menej depresívne? Prečo používaš len sivú a červenú? 

Sovietska ríša: Nemám iné farby. 

EU: No tak si požičaj. Aj minule tá myš zdochnutá, nevieš nakresliť niečo veselé? 

Sovietska ríša: Môžem sa pokúsiť. 

EU: Tak utekaj. Nakresli ľubovoľnú tému ale nech je to veselé. Ešte máš na to jednu hodinu. 

Sovietska ríša: Em... tak dobre... 

O hodinu:

Hotovo :) Ale vyzerá krivo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hotovo :) Ale vyzerá krivo. Ale to je len kvôli fotke, otočte si obrazovku tak aby nevyzeral.

EU: Čo s tebou mám robiť? Veselé, chápeš čo znamená veselé?!

Sovietska ríša: Hej. Veď sa usmieva. 

EU: No áno ale čo to je? Prečo sa topí? 

Sovietska ríša: Emm... chcel ste veselý obrázok. 

EU: Áno, ale toto vyzerá divne. A čo to má za sebou nejaké trhliny alebo čo?

Sovietska ríša: No to nie sú trhliny ale ostnatý drôt premenený tak aby vyzeral pekne. A topí sa lebo.... je... v peci :/

EU: A prečo sa potom smeje?

Sovietska ríša:...

EU: Hm? 

Sovietska ríša: Lebo... musí... aby... mu... nepriložili do tej pece? 

EU: Čo je s tebou zle? MMmmh. Keď ti požičiam farbičky nakreslíš niečo veselšie?

Sovietska ríša: Veď to je veselé. 

Akurát zazvonilo. To som načasoval dobre :)

EU: Nie je. Je to znovu depresívne. Len chcem vedieť že je s tebou všetko v poriadku oukej?

Sovietska ríša: Vážne? Myslel som že ma budete nenávidieť po tom čo som vám prebodol ruku.

EU: Áno, ale nie si prvý psychopat v mojej triede a ako učiteľ sa musím správať profesionálne aj k žiakom ktorých nemám rád. Naviac ma OSN požiadal aby som s tebou mal trpezlivosť, že môžeš byť trochu mimo. 

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin