Verejný bunker Itálie

8 3 0
                                    

Nakoniec ma Taliansko dotiahlo niekam do rovnakej štvrti ako som bol včera, do jedného z podnikov o ktorom som síce vedel ale nikdy som sa nad ním nepozastavil, vždy som len prešiel okolo a odignoroval ho. Bol taký nenápadný že by ma neprekvapilo keby tam ani nebol. Nad špinavým kamenným vstupom s jednoduchými starými dverami s na pol odlupnutou farbou bol vyblednutý kurzívový nápis 🍕Pizza Italiana🍕. Taliansky neviem ale myslím že to znamená Talianská pizza. Po strane dverí sa hojdala dllllllllllhááááááááá a tenká Talianská zástavka aj keď už bola vyblednutá a roztrhaná. Ale čo by ste v tejto časti mesta čakali?

Vošli sme dnu a prekvapili ma dve veci. Za prvé ten zápach, nevedel som zaradiť, snáď len poviem že to páchne tak ako Taliansko a ja neviem či je to dobré alebo zlé. A za druhé... celý bar/ reštaurácia či čo to bolo tak bola v dosť... zvláštnom štýle. Bolo tam hodne obrázkov pizze a hodne Talianských vlajok ale nie takých vlajok ako by ste si typli. Bola to z väčšiny takáto vlajka:

Myslím že to všetci vedia ale keby náhodou nie je tak to je vlajka fašistického talianska a

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Myslím že to všetci vedia ale keby náhodou nie je tak to je vlajka fašistického talianska a.k.a. Talianského kráľovstva a prekvapivo... hodne nacistických a fašistických symbolov a nie len tých vrtuliek z ww2 (viete čo myslím) mnoho z tých symbolov som sotva poznal lebo som ich videl akurát v knižke a aj to som sa o to moc nezaujímal. No a ďalej tu boli obrázky. Mnohé snáď priamo z koncentračných táborov alebo portréty vodcov krajín osi. No nechcem nič hovoriť ale neviem či toto nie je už aj nelegálne. Itália to však brala normálne a tak som nasledoval jeho vzor. Mimochodom obsluha sa mi vôbec nezdala nejak príjemná. Zdá sa že borec niečo pozeral na mobile, vlajku som nepoznal. Hovorme mu trebárs barman pretože toto nevyzerá ako reštaurácia.

Taliansko: Ahoj, to čo vždy ale dva krát :)

Barman: Jasné, priviedol si návštevu?

Taliansko: Mhm, ale neboj, je to priateľ. 

Pozrel sa na mňa a ja na neho. Vymenili sme si pohľady, borec sa pozeral divne na mňa a ja asi tak presne na neho a potom sme obaja naraz povedali jednu vetu. 

Sovietska ríša: To nedáva zmysel.
Barman: To nedáva zmysel.

Potom som si povzdychol. 

Sovietska ríša: No nič, máte zaujímavú výzdobu musím povedať. 

Barman: Je to naša kultúra.

Sovietska ríša: Predpokladám že nemyslíte Talianská ale dobre, rešpektujem to...

Barman: Ale ja nerešpektujem. Ako ti mohol prejsť ten ksicht?

Sovietska ríša: Ty s tým frňákom nemáš čo hovoriť, dobre? >:D

A teraz bol ticho. Dobre, neodpustil som si JEDNU rasovú narážku čo možno nie je nejak pekné ale na druhej strane on má celý podnik vyzdobený hákačmi tak mu to snáď nevadí. Taliansko sa nad našou konverzáciou skôr zasmial a potom sme si išli niekam sadnúť. 

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora