World health organization

11 3 3
                                    

Aj keď som mu súhlas nedal, zobral ma na 1. poschodie školy. Moja trieda ja na 2. poschodí a riaditeľňa tiež takže na dolné poschodie chodím len kvôli šatniam. Príliš to tam nepoznám. Skončil som v nejakej pochybnej chodbičke. Je to jedna z tých ktoré nesmú chýbať ani na jednej škole. Či už si pod tým predstavíte vstup do pivníc alebo technickej miestnosti, alebo náhodnú technickú uličku. Čokoľvek. Jednoducho časť školy ktorá neslúži na výučbu. OSN zaklopal na jedny z dverí. Bola na nich síce menovka ktorá by mala označovať funkciu miestnosti ako napríklad: IV.B, II.A, zborovňa, kabinet Brazílskeho jazyka atd. No tu bola zošúchaná a jej text nebol čitateľný. Miesto toho bolo na menovke napísané červeným písmom: 

HÁDAJ :) 

Aha, niekto tu bude vtipálek. OSN po vyzvaní stlačil kľučku a vošiel dnu. 

OSN: Ahoj, želám pekný deň WHO ako sa máš? Vediem ti pacienta. 

Modrá Organizácia so symbolom podobným tomu OSN oblečená v bielom doktorskom plášti zdvihla hlavu od čohokoľvek čo robila a nasadila ten divný falošný úsmev charakteristický pre OSN. Iba OSN to zvláda lepšie. 

WHO: Aj tebe želám pekný deň OSN. :) Som rád že ťa vidím AJ ŽE MI ZASE NOSÍŠ PRÁCU CEZ OBEDNÚ PRESTÁVKU>:(

Toto som nečakal, ale je to zaujímavá zmena oproti OSN :D 

OSN: No ták, predsa si môžeš zobrať náhradné voľno. 

WHO: Fajn, a čo je to vôbec za kreatúru?

OSN: Ale no, buď milí WHO. :) Len prosím zisti či nemá nejaké zranenia okrem tých na tvári a urob mu bežnú zdravotnú prehliadku, len pre istotu. Ďakujem za tvoju ochotu WHO :)

S tým odišiel a WHO sa otočil smerom ku dverám a vyplazil im jazyk. To som už ale stál bokom. 

Sovietska ríša: Vy nie ste ako OSN, že?

WHO: Prečo to býva najčastejšia vec čo sa ma krajiny pýtajú? No ak sa pýtaš či si ukladám za povinnosť byť nasilu so všetkými za dobre a usmievať sa ako postih, tak nie, nie som ako OSN. No nič, nech to máme za sebou. Choď si sadnúť. 

Kývol mi hlavou smerom ku kreslu ktoré stálo tak zhruba v rohu miestnosti. Bolo to niečo ako keď idete ku zubárovi. Takže som odhadoval že WHO toho robí viac. 

Sovietska ríša: Nedotkneš sa ma. 

WHO: Fajn. :) Ale musíš nejak zabiť čas kým si po teba príde. :) Chceš si maľovať? Mám pár omaľovánok. 

Sovietska ríša: Eeeh... Nie vďaka. 

WHO: No :) Tak tu len stoj a ja si zatiaľ dojem obed. 

Sovietska ríša: Usmievaš sa. 

WHO: ÁNO! mám to V POPISA PRÁCE! >:( Nie že by ma to bavilo :) Už si tam choď sadnúť. Sľubujem že sa vyhnem chirurgickým zákrokom bez umŕtvenia. Ak to bude nutné dám ti lokálne anestetiká. :) Tak šup :)

Postavil sa, zobral ma na ruky a proste ma tam posadil. 

WHO: Ak sa budeš hýbať, budem ťa musieť pripútať. :)

Dal mi ruky na operadlá ale ja som ich hneď dal preč. Vrátil ich tam kde boli a... už som to tak nechal. 

WHO: Máš ďalšie zranenia? :) Mimochodom čo sa ti stalo? 

Sovietska ríša: To nie je tvoja vec. 

WHO: Vyzleč sa. 

Neposlúchol som ho, tak mi pomohol a pripútal mi ku tomu kreslu nohy aj ruky remeňmi lebo som sa podľa jeho slov "moc vrtel". Nemyslím si že to čo urobil je nejakým spôsobom normálne. Takže mi dal lokálne anestetiká a zašil mi rany na trupe. Potom mi vyzliekol aj nohavice a mňa fakt začína srať že si so mnou ľudia robia čo chcú bez toho aby sa ma na niečo pýtali. 

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaWhere stories live. Discover now