Time skip
Prišiel som do školy na ďalší deň ráno. Slovensko nikde nebolo ale bolo tu... Taliansko. Divné, v tejto triede nebol. Žeby bol nový a z nejakého dôvodu nemohol nastúpiť na začiatku roka.
Ale pri Taliansku to neskončilo, niekde uprostred druhej hodiny do triedy prišla ďalšia krajina. EU Taliansko nepredstavil pretože ho už väčšina poznala, ale fakt som začal byť na pochybách čo sa tu deje keď do triedy vletel ďalší štát. Malá ženská krajina oblečená v modrej sukni po kolená a bielej blúzke s kravatou a vlasmi zapnutými do pevného ale elegantného drdolu.
Japonsko: Ospravedlňujem sa že meškám!
Prišla ku katedre a poklonila sa EU.
EU: No toto Japonsko, hneď prví deň... Ale nevadí, posaď sa do druhej lavice ku Ukrajine.
Japonsko: Dobre. Ďakujem :)
Srbsko do mňa drgol a uškrnul sa.
Srbsko: Hej! Dievčatko! Nechceš sa vymeniť?
Japonsko: Čože? Prečo?
Srbsko: No ja zle vidím zozadu na tabuľu.
Japonsko: Dobre, ak si to želáš. :)
Vymenili sa teda. Neprekážalo mi že bude sedieť vedľa mňa ale ona zjavne nebola nadšená a bola by ešte menej keby vedela kto som.
Time skip -> dve prestávky neskôr
Oooooukej tak už to vie a ja som v prdeli lebo EU s tým odmietol čokoľvek robiť. Ale vážne, baba normálne a bez prdele spadla zo stoličky, rozrevala sa a začala niečo bľabotať po Japonsky, nerozumel som jej ani slovo ale čo som mal robiť? Jedine stáť a čumieť na ňu ako puk. Podal som jej ruku aby som jej pomohol sa postaviť ale ona to ani nebrala na vedomie ak ma vôbec cez tie slzičky videla.
Sovietska ríša: Ako vážne? ...Viete niekto po Japonsky?
Taliansko: Áno, ospravedlňuje sa ti.
Sovietska ríša: Čo? A za čo?! Veď nič neurobila.
Taliansko: Za ww2... to sa stane vždy keď v jej blízkosti akokoľvek nadhodíš túto tému, Japonci sa s tým ako jediný ešte akosi nestotožnili aj keď je to už pekne dlho.
Sovietska ríša: No super a čo s ňou mám teraz robiť?
Taliansko: Držať si odstup.
Prišiel k nej a snažil sa ju upokojiť, trochu menej prirodzenou Japončinou ale aj tak som nerozumel ani jednému z nich. Ja som radšej odišiel z triedy. Nečakal som od Japonska rozhodne pozitívnu reakciu ale buď má Taliansko pravdu alebo je Japonsko simulant a v tom prípade by toto mohlo byť ešte veľmi zaujímavé a ja zrejme budem musieť znovu vymeniť školu. Čakal som takéto problémy pri Poľsku ale tomu sa dá vyhnúť a nerobí cirkus, a ak mám sedieť vedľa toho imperialisticko-demokratického anime čuda tak aby som si rovno prevŕtal hlavu guľkou.
Musel som sa však vrátiť do triedy pretože zazvonilo. Ale Japonsko celý deň neprestalo fňukať aj keď som sa s ňou snažil nebaviť a jedine som jej pár krát povedal aby držala hubu. Taliansko a Srbsko sa celý čas pozerali na nás a zjavne z toho mali prdel. Všaaaak ja vám naštím do topánok a uvidíme kto sa bude smiať!
Time skip -> po vyučovaní
Práve som sa tváril že sa prezúvam (pretože nemám prezúvky) ale odrazu ma niekto kopol do riti a ja som skončil s nosom v skrinke.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...