Neviem čo som urobil, len som si kľudne kreslil, keď ma zrazu zozadu zdrapla Ruská federácia, hodila ma na zem a za sprievodu nadávok ma začala tĺcť päsťami. Ani som sa nedokázal spamätať aby som sa spýtal čo to robí. Jediné čo som zvládol a na čo som si spomenul ako prvé, bolo obrana. Podarilo sa mi pár krát ho kopnúť na solar ale jemu to nič neurobilo a len mi pritlačil obe nohy kolenom a pokračoval.
Sovietska ríša: Čo ti j*be?!
Rusko: Čakal si pochvalu?!
Sovietska ríša: Prestaň! Čo som ti urobil?!
Snažil som sa zakryť si tvár rukami. Ale on ma aj tak zbil. Zastavil ho až za pár minút príchod EU späť do triedy. Tento krát mi však nepomohol. Netrúfol si na Rusko. Len ho slovne napomínal a hovoril mu aby prestal a nechal ma. Lenže Rus ho len s nadávkami odbil. Konečne sa mi podarilo uvoľniť si z jeho zovretia aspoň jednu ruku a vytiahnuť z puzdra na opasku nôž ktorý som mu zabodol do predlaktia. Dal mi za to facku ale nejavil žiadne známky bolesti. Vytrhol som nôž a bodol ho znovu niekoľko krát dokým mi nechytil ruku znovu, tak pevne že mi za prvé zlomil zápästie a za druhé tým zabránil prietoku krvi do prstov, následkom čoho som nemohol zovrieť ruku v päsť ani držať nôž a ten mi jednoducho vypadol z ruky. Dal mi ešte niekoľko poriadnych rán a potom ho to asi už konečne prestalo baviť a nechal ma. Skončil som so zlomeným nosom a s úplne rozbitou hubou, neviem ako je možné že mám všetky zuby, no a samozrejme zlomeným zápästím -_-
EU: Už dosť.
Sovietska ríša: Teraz mu to poviete?
EU: Rusko prosím ťa choď si sadnúť.
Rusko si išiel- odišiel z triedy.
EU: Si celý?
Sovietska ríša: Pochybujem o tom.
Zobral som nôž a odložil ho do puzdra.
Maďarsko: Vravel som že simuloval :/
Česko: A to vieš podľa tohto ako?
Maďarsko: Veď Rus ho zmlátil tak 10x viac než ja-
EU: Soviet, daj mi ten nôž.
Sovietska ríša: Trhnite si.
EU: Daj mi ho a poď so mnou.
Sovietska ríša: Dám ti ho ale vieš kde skončí.
Postavil som sa. EU prišla ku mne a nastavila ruku. Vytiahol som nôž a zabodol jej ho do stredu dlane. Urobil som to rýchlo tak že si nestihol ani uvedomiť čo sa stalo. Došlo mu to až keď už čepeľ vytŕčala z druhej strany jeho ruky. Nie príliš nahlas vykríkol a spadol na jedno koleno aby nestratil stabilitu zatiaľ čo sa držal za ruku a zrejme nevedel čo povedať.
No, a samozrejme som skončil v riaditeľni. OSN znovu volal otcovi, čo bol zrejme tiež dôvod prečo sa Rusko vyparilo, ale to nikto neriešil. Hlavným problémom bolo to že som EU prebodol ruku.
Otec ma okamžite zobral zo školy a odviezol ma rovno domov. Dlho som ho nevidel tak vytočeného. Po celú cestu nepovedal ani pol slova a keď sme vystúpili z auta, len ma chytil za ruku a ťahal ma až do obývačky kde konečne prelomil mlčanie.
ZSSR: A teraz vysvetľuj! A dúfam že máš veľmi dobrý dôvod!
Chcel som povedať niečo na svoju obranu, ale keď som sa na neho tak pozeral, premohol ma ten detský strach, keď viete že ste niečo pokazili a bojíte sa že to zistia vaši rodičia.
ZSSR: No hovor!
Sovietska ríša: Ja neviem.
ZSSR: Ako nevieš? Ani ja neviem, ale či ma viac serie že si sa už zase nebránil alebo že si prebodol ruku svojmu triednemu učiteľovi!
Sovietska ríša: A čo som mal robiť? Naťahovať sa s ním? Chcel mi ten nôž zobrať.
ZSSR: Tak si ho nemal vyťahovať. Vôbec do školy nemáš nosiť zbrane. Nie že by toto bola zbraň ale dovolím ti to len pre prípad núdze keby si sa potreboval brániť a potreboval aspoň niečo na obranu.
Sovietska ríša: Preto som ten nôž aj vytiahol. Na obranu proti tomu týpkovi čo ma zbil.
ZSSR: Tvoji spolužiaci sú maličké krajiny, mal by si to zvládnuť aj bez toho!
Nechcel som mu povedať že to bolo Rusko kto ma zbil. Neveril by mi pretože na Rusku mu záleží niekoľkonásobne viac než na mne a pravdepodobne by ma zbil ešte za to že mu klamem čo mi netreba. Takže som len sklonil hlavu a bol ticho.
ZSSR: ...Vieš čo? Dobre, urobíme to úplne inak.
Už som vedel čo má na mysli a moja domienka sa potvrdila keď si otec začal vyťahovať z nohavíc remeň a preložil ho na polovicu.
ZSSR: Vyzleč sa -_-
Sovietska ríša: M-m.
ZSSR: Ja sa ťa na nič nepýtam, to bol rozkaz. *dlho ticho* HEJ! NEPOČUL SI MA?!
Sovietska ríša: Počul.
ZSSR: TAK ČO JE?!
Povzdychol som si, a vedel som že v tejto situácii nemá obrana žiadny zmysel. Vyzliekol som sa, a nechal ho aby ma zbil. Bolo to síce bolestivé ale na takéto tresty si časom zvyknete. Nešlo mi o bolesť, ale zbil ma ako malé decko. Aspoň sa nezaoberal tým prečo som celý od pásky.
ZSSR: Obleč sa a choď si napísať úlohy.
Sovietska ríša: Žiadne nemám >_<
ZSSR: Ako je to možné?
Sovietska ríša: Všetky čo sme mali na dnes som si urobil včera. Hovoril som ti že preskakujeme.
ZSSR: No tak to máš potom kopu času. Upaľuj! A daj si dole tú blbú pásku! Čo sú toto za móresy?!
Bez slova som išiel do izby. Viem že som urobil blbosť a úprimne ľutujem to čo som urobil EU. Bola to pičovina aj keď by som mu ten nôž inak asi nedal bez ohľadu na školský poriadok. Ale bol by som rád keby otec pochopil že sa nemôžem brániť vždy a proti všetkým. Ani proti nemu sa neviem brániť a Rusko je len o trochu menej silné než on. Chcel by som mu povedať že to bolo Rusko a nie nejaká malá Európska krajina ako Maďarsko, ale vravím že by mi neveril. Ani netuším prečo by to Rus robil. Ja neviem, možno si niečo dal, predsa len je to v Ruskej rodine celkom normálne byť permanentne spitý pod obraz boží ale práve dnes vyzeral celkom v pohode.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanficskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...