Time skip - > Pondelok ráno
<Pohľad Sovietskej ríše>
Fajn, prežil som víkend ale nebol som u amíkov, ak ma nájdu roztrhajú ma. Naviac nemôžem ísť na vyučovanie so zašitými ústami a takto doriadený, veď by si to hneď všetci všimli.
No takže čo teraz súdruzi? Vymyslel som stratégiu ale boh vie ako platná nie je a bude fungovať tiež len dokým nevymyslím niečo lepšie. Škola je už otvorená, som stále zavretý v skrinke ale v šatni už sú ďalší spolužiaci. A je tu aj Česko, Slovensko a Maďarsko. Majú skrinky hneď vedľa mňa, ale úplne sa odignorovali.
Počkal som kým všetci zo šatní odišli a kým zazvonilo. Potom som vyliezol. Vyzeral som hrozne, ale väčšinu som mohol zakryť oblečením. Išiel som na záchody a umyl si ruky a tvár od krvi, podľa možností bez toho aby som si strhol chrasty z ako tak zahojených rán, ale o moc lepšie to nevyzeralo. Dal som si vlasy dopredu aby mi zakryli čelo ale nemám nejak dlhé vlasy takže to pomohlo málo. Tak či tak radšej budem radšej vyzerať ako tupec než ako no... ja. Mám v taške rúšku ešte od korony, teda aspoň myslím, lenže ak tam prídem uprostred hodiny tak nebudem mať šancu sa tam dostať bez pozornosti. Takže počkám do prestávky a skúsim sa tam dostať nejak počas nej.
Time skip
Hodina prešla, išiel som do triedy, vyhrabal rúško a dal si ho na ksich. Potom som zobral papier a ceruzku a napísal odkaz s týmto znením: -Ospravedlňujem sa za absenciu na prvej hodine ale zabuchol som sa v záchode, zasekol sa mi zámok a ja som sa odtiaľ nevedel dostať bolo to veľmi nepríjemné, ďakujem za pochopenie :) - A papierik som dal EU na katedru.
Potom prestávka skončila a on znovu prišiel do triedy. Napadlo mi že prvá hodina bola telesná a teda som mohol kľudne ísť sem, ale na druhej strane tu zrejme bol niekto iný takže by som to neriskoval.Keď EU prišiel do triedy, všetci sme sa ako tradične postavili, on povedal:
EU: Dobré ráno sadnite si,
my sme si sadli, EU povedal:
EU: Aha, Sovietska ríša, som rád že si nás poctil návštevou. Nejaké vysvetlenie pre to že si tu nebol a tvoja taška áno?
Postavil som sa a išiel za ním.
EU: Kam ideš? Môžeš to povedať aj od lavice. ...čí si si pripravil prezentáciu o dôvode tvojej absencie?
Prišiel som ku katedre, zobral ospravedlnenku ktorú napísal a podal mu ju. Následne som sa zvrtol a išiel späť do lavice. EU si môj odkaz najskôr prečítal a potom sa trochu uškrnul a prečítal ho na hlas, čo spustilo vlnu zaujímavých reakcii v triede. Japonsko, Maďarsko a Rakúsko ktorý sedeli najbližšie pri mne sa na mňa pozreli s veľkým záujmom a skutočne podivnými výrazmi na tvári, ale pohľady som im neopätoval. Miesto toho som ďalej so sklonenou hlavou usilovne sledoval svoje nohy.
EU: Soviet, vieš o tom že ťa celý víkend hľadáme? Kde si bol?
Pokrčil som plecami.
EU: Vyriešime to cez prestávku, teraz si otvorte zošity a ukážte mi domácu úlohu.
Vytiahol som z tašky zošit z matiky a otvoril ho na ďalšej strane. Nemal som úlohu a tak aby som sa vyhol vysvetleniam len som napísal: -Ospravedlňujem sa, aj moja domáca úloha sa zasekla na záchode, bohužiaľ jej sa odtiaľ nepodarilo dostať, ospravedlňte preto aj jej absenciu na prvých dvoch vyučovacích hodinách. - A tak keď EU prišiel do zadnej lavice aby skontroloval naše úlohy, najskôr skontroloval Japonsko ktoré úlohu malo, má veľmi pekné písmo celkom organizovaný zošit. Oproti mne, môj vyzerá dosť chaoticky aj keď moje zošity musia mať určitú úpravu aby otec bol spokojný, moje písmo je strašné. EU teda skontroloval môj zošit a povedal:
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...