Советский:)

8 3 0
                                    

Musel som Kazachstanu vysvetliť ako som to myslel. Myslel som si že všetci Sovieti sú alkáči, ale zrejme je tu pár výnimiek alebo aspoň takých ktorý to nepotrebujú každý deň. Ale nakoniec som to vysvetlil hoci tesne. 

Time skip

Ráno som sa zobudil na gauči u nich. Nespomínam si už kedy som zaspal ale podľa tej vodky na stole a stavu v akom bol Kazachstan som si vedel domyslieť čím to moje včerajšie "vysvetľovanie" skončilo. Ale Litva bola hore a snažila sa upratať ten bordel po nás. Keď som sa prebral prebodla ma pohľadom a videl som na nej že by mi najradšej hodila tú fľašu do hlavy. 

Litva: Dobré ráno. Užil si si večer?

Sovietska ríša: Ja... neviem...?

Postavil som sa a trochu sa mi zamotala hlava. Pomohol som jej utrieť alkohol ktorý zostal mimo pohárov na zemi zatiaľ čo vyhodila prázdne fľaše. Rozmýšľal som že by som sa jej mal ospravedlniť za ten bordel alebo jej poďakovať že to upratuje, ale neviem ako by to zobrala, takže som s tým veľmi váhal. 

Sovietska ríša: Litva... prepáč za ten bordel... nič si z večera nepamätám. 

Litva: Nečakané. Čakala som že keď si tu len s Kazom tak to takto neskončí ale čo už. Ale Estónsko ste fakt budiť nemuseli. 

Sovietska ríša: Eeeh... 

Litva: Chceš nejaké prášky? 

Sovietska ríša: Nie, to je v pohode. 

Litva: V pohode? Po tom koľko ste toho včera vychlastali?

Sovietska ríša: Vážne, v pohode. Len ma trochu bolí hlava ale to bude v pohode. 

Venovala mi dosť prekvapený pohľad a odišla do kuchyne. Upratal som zatiaľ gauč a Litva mi doniesla pohár s vodou. Fakt mi nebolo zle ale ocenil som to. 

Sovietska ríša: Ďakujem. 

Litva: Nemáš za čo -_-

Sovietska ríša: Emm... ostatný už išli?

Litva: Mhm. Už budú na ceste do školy. ...Ideš tam?

Sovietska ríša: Neviem, mal by som ísť domov ale možno... ja neviem, asi áno. 

Litva: Tak zobuď Kazachstan. Idem si zobrať veci. 

Odišla do svojej izby... Teda... do ich izby pretože mali rozdelené 3 izby a v každej boli po piatich. Trochu som začal triasť s Kazachstanom aby som ho zobudil a ono to fungovalo. 

Kazachstan: Au... sakra... čo je?

Sovietska ríša: Už je ráno Kaz... vstávaj.

Silno zavrel oči a pokrútil hlavou. Snažil som sa hovoriť potichu ale Kazachstan na tom bol zjavne o HODNE horšie než ja. Snažil som sa ho zobudiť a nezabiť ho hlukom alebo svetlom, lenže nemal som čas pretože tam do toho prišla Litva ktorá už mala všetky svoje veci. 

Litva: Si už hore?

Kazachstan: Nekrič...

Zakryl si uši rukami a prehodil si cez hlavu perinu. 

Litva: *povzdych* KAZACHSTAN VSTÁVAJ!!! OKAMŽITE TERAZ!

Kazachstan: Buď ticho

Borka ho proste vytiahla z pod periny za nohu podala mu Ibalgin a išla mu zobrať vodu do kuchyne. 

Kazachstan: Čo sa tu sakra včera stalo?

Sovietska ríša: Pokiaľ si to pamätáš?

Kazachstan: Mmm... asi... ja neviem... pamätám si že si prišiel a potom všetci išli spať. Nič viac...

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaWhere stories live. Discover now