(ne)riešenie

9 3 2
                                    

Dokým otec prišiel, OSN mi ošetril rany na tvári. Fakt som sa snažil aby si nevšimol moje ruky alebo krv na tričku (takže som mal celý čas zapnutú mikinu cez ktorú krv nepresvitala) pretože by mu asi došlo že to nie je len tvár ale celé telo. Nerozumiem čo z toho má. Prečo sa musí pliesť do vecí do ktorých ho nič nie je?

Ďalšia poznámka: nechcem (nemôžem) uraziť ani OSN aj keď je to organizácia. Znovu to berte s rezervou prosím. 

Nakoniec sa však otec dostavil a to ešte len začala sranda. 

ZSSR: Tak čo chcete? Ale bystro. (otcov (ruský) výraz pre rýchlo)

OSN: Povedal ste že ste ublížil svojmu synovi, zaujímalo by ma prečo. 

ZSSR: No lebo ma nepočúval. 

OSN: A zdá sa vám ako dobré riešenie toto? 

ZSSR: Je to skvelé riešenie. Na rozdiel od iných funguje. 

OSN: Lenže mu tým ubližujete. 

ZSSR: Choď do prdele s tými hláškami! 

OSN: Pane. Ak sa k situácii budete naďalej stavať takto nezodpovedne môžete pokojne skončiť v base. Už teraz by som vás mal nahlásiť na polícii za domáce násilie. 

ZSSR: Domáce násilie? Ja tomu hovorím výchova. 

OSN: Prepáčte ale toto už je za hranicou výchovy. Je to trestný čin. 

Sovietska ríša: OSN ak mi zavriete oboch rodičov zabijem vás. 

OSN: Presne pre to to nechcem urobiť. 

Sovietska ríša: Skvelé, máte pudy sebazáchovy, gratulujem. 

OSN: Myslel som... že ti nechcem zavrieť oboch rodičov. A samozrejme nechcem ani aby si sa ma snažil zabiť. 

ZSSR: OSN, nemáš žiadne právo sa do tohto starať. Nie je to tvoja vec. A pokračuj a zastrelím ťa. 

OSN: To by som na vašom mieste naozaj nerobil. Sovietsky zväz... mám pre vás návrh. Vysvetlite mi prečo toto robíte. Prečo ubližujete svojim deťom?

Aha tak to asi nebolo po prví krát. Vlastne by ma prekvapilo keby bolo. 

ZSSR: OSN, dám ti návrh. DRŽ-PIČU!

OSN: Rozumiem. Ale musím vám vysvetliť čo sa stane ak sa naďalej budete správať takto alibisticky a odmietať riešenie. 

Pri slove "alibistycky" som sa zasmial pretože som ho predtým počul len raz a to pri istej mierovej organizácii existujúcej medzi 1. a 2. svetovou vojnou. 

ZSSR: No hovor. 

OSN: Budete umiestnený do záchytnej cely a Sovietska ríša bude musieť zostať so mnou dokým sa problém nevyrieši. Potom dostanete ešte jednu šancu, pokúsime sa vám vysvetliť že sa dopúšťate vážneho trestného činu a to trestného činu ublíženia na zdraví na mlado-letej osobe. Čo je veľmi vážny zločin. Ak však ani potom nebudete spolupracovať, budeme vám musieť vášho syna nadobro odobrať z opatery. To chcete?

ZSSR: O starosť menej. Naviac nebudem musieť chodiť každý druhý deň do tejto zasranej školy. 

OSN: Táto veta väčšinou zaznieva medzi mojimi študentmi, nie medzi ich rodičmi, ale rozumiem vám. Hoci nerozumiem prečo beriete svoje dieťa ako starosť. 

ZSSR: Iste, ak sa môžem spýtať, koľko detí si vychoval OSN?

OSN: No... 12.

ZSSR: Koľko si vychoval, nie koľko ich máš. 

OSN: Na čo narážate pane? Pripomínam vám že táto téma nie je podstatná pri riešení tohto problému. 

ZSSR: Hej, pozeraj! Ja to riešiť nebudem! Hotovo basta!

OSN: Em... dobre, rozumiem. Vydržte chvíľu. Je tu ešte jedna možnosť. 

Zobral do ruky telefón a niekomu zavolal. Vytáčanie trvalo len asi 2 sekundy. 

OSN: Ahoj, máme rúžoví kód :)

Hneď to položil ani nečakal na odpoveď. 

ZSSR: Čo je do pekla rúžoví kód?

OSN: No to je keď zmiešate červený kód s bielim a trochou fialového aby ste získal právny odtieň. :) 

ZSSR: *faceplam*

Ktosi zaklopal na dvere a bez vyzvania vošiel. Bolo to NATO. Otec sa postavil okamžite ako ho videl. 

ZSSR: Čo tu ty robíš?!

NATO: Ospravedlňujem sa za vyrušenie ale teraz budete musieť ísť so mnou. 

ZSSR: To si asi robíš prdel.

NATO chytil otca za ruku a na oplátku dostal tvrdú ranu do tváre. Severoatlantická aliancia však použila zvláštny manéver ktorým nad otcom získala prevahu a chytila ho za ruky a spútala mu ich. 

NATO: Nebojujte, nemá to zmysel a postaví vás to do nevýhodnej pozície. Ak sa budete vzpierať budem nútený použiť donucovacie prostriedky a tak ďalej. 

ZSSR: Drž s tým hubu už som to počul milión krát. 

S týmto NATO otca zobral von z miestnosti a čo s nimi bolo ďalej mi už nie je známe. 

OSN: Prepáč že to muselo byť takto. Ale neboj sa, som si istý že všetko dopadne dobre. Teraz by si mohol ísť so mnou čo povieš? :)

Sovietska ríša: Stále sa usmievate a snažíte sa vyzerať milo napadlo vám niekedy že to vyzerá bezohľadne a arogantne? Vôbec neberiete ohľad na to ako sa cítia ľudia okolo alebo komu ublížite. 

OSN: Emm :/ *prestal sa usmievať* No... prepáč ak to tak vyznelo ale ber prosím ťa ohľad na to že som stále organizácia a občas... sa pokazím. :/

Sovietska ríša: Po 84 rokoch by ste už mentálne vady mať nemal.

OSN: Dobre, dobre. Rozumiem. Budem sa snažiť správať sa viac empaticky. Mohol by si prosím ísť so mnou?

Sovietska ríša: Čo máte v pláne?

OSN: Na noc možno dve zostaneš so mnou, nič sa ti nestane, nikto ti neublíži. Môžeš to brať ako taký letný tábor. No ešte pred tým ťa samozrejme s tvojim súhlasom musím nechať vyšetriť a uistiť sa či nemáš nejaké ďalšie zranenia. 

Sovietska ríša: Emm... môj súhlas nemáte. 

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaWhere stories live. Discover now