Time skip - niekedy druhý deň okolo deviatej
V podstate som teraz zdrhol do Ameriky lebo v mojej "krajine" sú problémy... takže teraz vlastne som Emigrant? Ide o to že tí traja smradi sa ku mne správajú fakt hnusne a dnes tam proste musím ísť pretože keď budem doma tak už to bude naposledy. Čo už sa mi až tak nepáči je že teraz chce aby som tam bol každý deň a celé víkendy. Budem viac tam než doma, môže sa rozhodnúť aby som tam spal a robil mu otroka aj v noci a ja s tým nič neurobím. Nebojím sa ani tak veľmi NATO ako skôr toho že niekomu povedia čo sa deje u nás doma. Teda čo sa dialo, pretože už to tak nie je.
Nuž keď som tam prišiel tak to začalo asi tak ako včera. Bitkou. Ale Amíci pri tom fakt dlho nevydržia lebo sa hneď zadýchajú čo je moje jediné šťastie.
Sovietska ríša: Môžem sa spýtať o čo vám trom vlastne ide? Prečo toto robíte? Čo z toho máte hm?
Kalifornia: Veľkú radosť.
Washington D.C.: Ber to takto. Nemáme ťa radi a preto ti budeme robiť zle. Mojim cieľom je zlomiť ťa, tak aby si sa bál povedať mi nie a ver mi že keď ja niečo chcem tak to KURVA UROBÍM!
Sovietska ríša: Nepoteším ťa D.C. Môžeš ma zneužívať na domáce práce a môžeš ma biť a ponižovať, ale potrebuješ veľmi veľa sily na to aby si ma zlomil a vlastne si myslím že sa ti to nikdy nepodarí. :/ Ale rád by som ešte vedel prečo ste si vybrali práve mňa ako obeť vašej kariéry školských šikanátorov :/
Washington D.C.: Pretože si hnusný a je mrte vecí ktoré sa ti dajú vytknúť, pretože si Komunista a vojnový zločinec a nikto nám nepovie nič proti lebo si presne toto zaslúžiš.
Samozrejme, už mi začínali chýbať tieto názory. Budem si stáť za komunizmom a socializmom, ale nacizmus ani fašizmus nepodporujem a ani podporovať nemienim, naviac som neurobil to čo moji rodičia hoci niektorý ľudia to nevedia pochopiť.
Time skip
Už môžem ísť preč. Konečne. Som na ceste domov, Washington sa rozhodol dať mi to vyžrať z podlahy, myslím že je to za to že som mu povedal že nebude schopný dosiahnuť svojho cieľa. Pustil ma domov až okolo... desiatej? No aspoň mám istotu že keď prídem domov OSN, NATO ani UNICEF už tam nebudú. Teda ak tam prídem, pretože sotva stojím na nohách a zrejme zaspím niekde cestou na ulici. :D
Ale snáď nie. Už som na našej ulici, k domu v ktorom bývame je to len asi 70 metrov, toľko by som ešte vydržať mohol Už je zhasnuté, žeby otec išiel spať a nezabudol zhasnúť? Už je predsa len pol noc. Keď prídem domov pôjdem rovno spať, už mám dnes dosť.
Prišiel som ku domu a veľmi ma zarazila skutočnosť že sú dvere dokorán. Pred nimi na rohožke som videl čistú bielu obálku priťaženú kameňom ale teraz som jej nevenoval pozornosť, proste som vošiel dnu. Bola tu zima rovnako ako vonku takže už boli dvere zrejme otvorené dlhšie.
Sovietska ríša: Otec?
Bez odpovede. Chvíľu som počkal a ozval sa znovu.
Sovietska ríša: Si tu? Čo sa stalo?
Bez odpovede. Išiel som sa pozrieť do jeho izby ale nebol tam. Išiel som sa pozrieť do obývačky a tam som ho našiel. Ležal na zemi v mláke s rozbitou hlavou a sotva pri vedomí. Mal po tele niekoľko strelných a bodných rán. Okamžite som sa zohol k nemu a nevedel čo mám robiť.
Sovietska ríša: Otec, čo sa stalo?
Slabo pokrútil hlavou.
Sovietska ríša: Počkaj, donesiem lekárničku.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...