ani nordici ani hokej :(

13 3 7
                                    

Možno som dúfal že otec už bude spať keď prídem domov ale bola asi 10% šanca že to tak bude. 

ZSSR: No konečne. Kde si sa túlal?

Sovietska ríša: Eeh...

Prikývol. Postavil sa a prišiel ku mne. 

ZSSR: Choď odložiť tu hokejku a prídeš ku mne. Čaká ťa náročná noc. 

Existuje niečo strašidelnejšie čo vám váš rodič môže povedať po tom ako urobíte nejakú ultimátnu pičovinu?! 

Išiel som do izby, hodil tašku s korčuľami aj hokejku pod posteľ, chvíľu počkal, zopakoval si otčenáš a išiel som do obývačky. Nikdy som neveril v boha pretože je to ďalšia z vecí ktoré sa otcovi nepáčia a tú modlitbu ma naučil môj starý otec, Ruská ríša. Aj to ju asi neviem správne a neverím že by mi to niečo pomohlo. Bál som sa ako malé decko bubáka v skrini, asi to nie je normálne ale čo som mal urobiť?

Sovietska ríša: S-som tu. 

ZSSR: Sadni si. 

Sadol som si oproti nemu na gauč a cítil som ako sa mi klepú kolená. 

ZSSR: Povedal si im čo si mal?

Sovietska ríša: Áno...

ZSSR: A čo si nerozumel na tom že máš hodinu a pol na to aby si sa vrátil domov? Vieš že by mi nevadilo keby si meškal trebárs 15 minút. Možno ani 30 nie. Ale ty meškáš 8 hodín. 

Sovietska ríša: Ja viem... je- je mi to ľúto. 

ZSSR: A na čo si myslel? Že ti to prejde len tak? 

Sovietska ríša: Nie... 

ZSSR: TAK ČO SI SI MYSLEL?!

Sovietska ríša: ...že pochopíš že mám dosť vlastných nepriateľov aj bez toho aby sa k nim pridali tí tvoji...

ZSSR: ... - *nádych-výdych* Pozeraj. Budem rád keď si nájdeš priateľov. Ale nie týchto chujov. 

Sovietska ríša: Lenže kto potom? Celá Európa je v NATO, Ukrajina je zradca, Rusko a Bielorusko sa so mnou baviť nebudú, Kanada a USA sú kapitalisti, celý svet je kapitalistický alebo imperialistický. 

ZSSR: Môžeš sa baviť s Čínou, s Vietnamom, Venezuelou. Alebo so Severnou Kóreou. 

Sovietska ríša: Naozaj...

ZSSR: БЛЯТ čomu nerozumieš?! Súhlasil som že ťa dám na inú školu ale tiež si mohol zostať doma! A vieš prečo som ťa doma nenechal?

Sovietska ríša: N-nie... 

ZSSR: Lebo som nechcel aby si bol sám. Aby si si našiel priateľov. Ale ako vidím aký to na teba má vplyv asi s tým rýchlo skončím a odhlásim ťa z tej školy. 

Sovietska ríša: Lenže-

ZSSR: МНЕ НЕВАЖНО, ЧТО ТЕБЕ НРАВИТСЯ ИЛИ НЕ НРАВИТСЯ! Прежде всего, ты должен делать то, что я тебе блят говорю! ПОТОМУ ЧТО Я ТВОЙ ОТЕЦ!! ТЫ СЛЫШИШЬ МЕНЯ СУКА?!

Sovietska ríša: áno... П-прости...

ZSSR: Keby si sa aspoň vykoktať vedel! Vieš čo? Ja na teba nemám nervy. Vyzleč sa. Už aj!

Emm... uvedomujem si aké je pozastaviť príbeh na takomto mieste ale nechcem dostať ban takže to asi práve stačilo. Prepáčte. :)


Time skip -> ráno (len preskočenie toho čo si viete domyslieť)

ZSSR: Takže to urobíme takto: Kedy dnes končíš v škole?

Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríšaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon