Chorvátsko: Sowiet aký veľký výbuch to urobí keď to urobí?
Sovietska ríša: Nemám tušenie.
Taliansko: Myslím že podľa toho koľko nálože to obsahovalo tak to vyhodí do vzduchu nie len tento dom ale ešte aj zo tri ďalšie. Sovietsky! Bacha s tou Japonskom, zašpinite mi poťahy.
Sovietska ríša: To je snáď teraz jedno nie?!
Taliansko: Máš pravdu. Kúpim si nové auto :)
Chorvátsko: Ej... ona nevyzerá moc dobre. Dýcha vôbec?
Sovietska ríša: Nie a snažím sa s tým niečo robiť, ale pomohlo mi keby ste so mnou nehovorili a Ital išiel pomalšie >:(
Taliansko: Pokúsim sa.
Niekde za nami sa rozozneli sirény policajných áut.
Taliansko: Ehm... tak ta asi nebude take lahke...
Chorvátsko: Počkať, oni idú po nás?! Mali by ísť po Amíkoch za desať únosov!
Itália o hodne zrýchlila čo teda dosť hádzalo ale aj tak som sa snažila dať umelé dýchanie a udržať ju nažive. Keby sa zobudila myslím že adrenalín by to urobil za mňa, ale furt bola v bezvedomí a očividne dosť hlboko, keď ju nezobudilo ani to čo sa okolo dialo. Nakoniec keď už dýchala sama leukoplastovou páskou som jej zalepil najväčšie rany a pripútal ju aj seba aby sme nakoniec nevypadli cez predné okno.
Sovietska ríša: Itália ideš ako blázon!
Taliansko: Chceš si to so mnou vymeniť?!
Chorvátsko: ALE JEBI GA PREČO IDÚ PO NÁS?!
Sovietska ríša: Si včerajší čo či?!
Taliansko: Lebo to je americká polícia!
Chorvátsko: Aha, a čo ďalej? Strieľať?
Taliansko: Strieľaj, jasné! Soviet kľudne sa pridaj tiež, nenahnevám sa!
Prevrátil som očami, stiahol okienko, zobral samopal a začal z okienka strieľať na autá za nami. Nuž nie je to ako vo filmoch. Zatiaľ nám streľbu neopätovali ale keď sme im rozstrieľali predné sklo tak už bolo po nich. Zbavili sme sa tak pár áut a zatarasili cestu ostatným ich vrakmi čím sme ich striasli.
Taliansko: Skvelé, škoda že vám to nenapadlo skôr chalani -_- nabudúce ich asi postrieľam sám.
Sovietska ríša: Asi budeš musieť bo ja nemám náboje.
Taliansko: Jasné, pod sedačkou máš šuplík, malo by tam byť zo 20 zásobníkov, zober odtiaľ.
Prikývol som a vytiahol odtiaľ dva zásobníky ktoré som spojil znovu tou páskou a ďalšie dva takto spojené som podal Chorvátsku.
Chorvátsko: Odkiaľ vieš takto-
Sovietska ríša: Hádaj. :D
Objasnenie: Po vybití jedného zásobníka tak stačí iba otočiť a zapojiť druhý čo je značne rýchlejšie než prebíjať klasickým spôsobom.
Sovietska ríša: Kam vlastne ideme? To sme nejak nedomysleli.
Taliansko: Žiadny strach. Viem kam ísť. Vy len dávajte pozor či po nás zas niekto nejde a keby tak strieľajte rovno.
Chorvátsko prikývol, keď sa tu začal ozývať nejaký zvuk. Nejaký... divný zvuk. Ako keď pristáva vrtulník. Vyhliadol som teda z okienka, A MAL SOM PRAVDU! Tá helikoptéra sa vznášala len pár metrov za nami a nad nami.
Sovietska ríša: Ej... máme problém.
Taliansko: *povzdych* Ešte celé americké námorníctvo po nás poslať nechcete?!
Vytiahol telefón, rýchlo vytočil nejaké číslo a dal si mobil k uchu.
Taliansko: Ahoj, mám tu trochu problém, mohol by si sem niekoho poslať prosím ťa? Súradnice ti pošlem z navigácie a vyrovnáme sa keď sa najbližšie uvidíme. .........Dobre, maj sa. :)
Odložil telefón zatiaľ čo sa k vrtuľníku pridalo niekoľko obrnených áut.
Sovietska ríša: Na tých sa asi neoplatí strieľať že?
Taliansko: Hm?
Pozrel sa do späťáku.
Taliansko: Nie, náboje cez pancier neprejdú, len ich naseriem. Ale môžeš skúsiť strieľať do skla, do 5 minút by to mala byť naša podpora takže ak dovtedy prežijeme... už bude dobre.
Do toho sa z vrtuľníka letiaceho za nami vyklonil nejaký borec v maskáčoch a s megafónom v ruke a začal na nás čosi kričať anglicky.
Ujo z vrtulníka: stop the vehicle and get out with your hands above your head. I repeat: stop the vehicle and get out with your hands above your head. This is FBI!
Sovietska ríša: FBI myslel som si že to je prieskumná organizácia...
Chorvátsko: To je CIA...
Sovietska ríša: Aha...
Vyklonil som sa z okienka a namieril na týpka.
Sovietska ríša: You should stay in kicking out doors in America and screaming "fbi open up"
Zastrelil som ho :)
Taliansko: Gratulujem teraz po nás budú strieľať aj oni.
A ozaj. Vrtuľník vysunul guľomety a začal strieľať do nášho kufra.
Taliansko: No perfektne, držte sa!
Itália prudko odbočila doprava a zašla do úzkej uličky kam sa vrtuľník nezmestil a aj autá za nami to dosť spomalilo.
Taliansko: Fajn, to by snáď bolo všetko.
Vyletel z tej uličky druhou stranou ale úprimne sa čudujem že nebola slepá. Ona to bola nejaká juho-európska štvrť a široké to bolo... NO moc pekne to nevyzeralo, prekvapilo ma že sme sa tam zmestili mi. Vonku z tej uličky sme vpálili do ďalšej kde už konečne spomalil a zaparkoval do nejakej garáže.
Taliansko: tak, vystupovať!
Vyskočil a išiel zavrieť a zamknúť garážovú bránu. Vystúpil som a zobral aj Japonsko von z auta.
YOU ARE READING
Tajomstvá temnej minulosti | Sovietska ríša
Fanfictionskús a uvidíš ;) Nie je to USSR x Reich! >:( Ale pozor: nadávky, krv, hrubé zaobchádzanie, šikana, sebapoškodzovanie, zmienky o totalistických režimoch, samovražda možno dve atd... Príbehom nechcem nikoho uraziť, veci ktoré by sa mohli zdať nepr...