Chapter 87 sister in law
Chapter 87December 04, 2023
(အနှောင့်ယှက်ခံခဲ့ရသော ပိုးပန်းမှု)"ကိုယ်မင်းအခြေအနေကို နားလည်ပါတယ်...ဝေ့ထင်နဲ့ မင်းနဲ့က မကြာခင်မှာ ကွာရှင်းကြတော့မှာပဲလေ မင်းဘက်က ကကွာရှင်းဖို့တောင်းဆိုပြီးသားဆိုတော့မကြာခင်မှာ လူလွတ်ဖြစ်တော့မှာ ကိုယ်ဒီနေ့လာတာက မင်းကို ပိုးပန်းချင်ကြောင်း ပြောပြရုံပါပဲ...မင်းကွာရှင်းပြီးတာနဲ့ တရားဝင်ပိုးပန်းမှာပါ...ကိစ္စမရှိပါဘူး ကိုယ်စောင့်နိုင်ပါတယ်..."
ထိုစကားများကို လုပိုင်၏ အလွန်အမင်း လေးနက်သည့် မျက်နှာအမူအရာနှင့် ထပ်ပေါင်းပြောလိုက်သည့်အခါ စုမုန့်ချောင်ပိတ်မိသလို ခံစားလိုက်ရသည်။
သူမ အခု သမီးရည်းစားဆက်ဆံရေးကို စိတ်မဝင်စားပေ။ သူမအခုတကယ် အလုပ်ချင်ဆုံးက ပိုက်ဆံရှာဖို့ပဲ ပိုက်ဆံအများကြီးရှာရမယ်...
"အာ ဟုတ်သား ရှင့်ကို အကြီးအကဲလုက ပို့လိုက်တာဆို... အခုပြန်ပြီး သူ့ကိုပြောပြပေးလိုက်ပါ ကျွန်မ အခုလောလောဆယ် ချစ်သူကောင်လေးမလိုချင်သေးပါဘူးလို့...အချိန်တွေထပ်မဖြုန်းချင်လို့ပါ..."
အတိတ်ဘဝတုန်းက ကြုံခဲ့ရတဲ့ စိတ်မချမ်းသာစရာအတွေ့အကြုံကို ပြန်တွေးမိပြီး စုမုန့်စိတ်အခြေအနေ မကောင်းတော့ပေ။
"မင်းတစ်ခုခုကို အထင်လွဲနေပြီထင်တယ်...သူက ကိုယ့်ကိုမင်းကိုပိုးပန်းဖို့မှာလိုက်တာမဟုတ်ပါဘူး... ကိုယ်မင်းကို သဘောကျနေတာသိသွားတော့ အဘိုးကဖွင့်ပြောစေချင်နေတာ...မင်းအကြောင်းက လျှို့ဝှက်ထားတာမဟုတ်တော့ ကိုယ်စုံစမ်းလိုက်တာနဲ့ သိလိုက်ရတာက မင်းကမကွာရှင်းရသေးဘူးတဲ့လေ... အဲ့တာကြောင့် မင်းကွာရှင်းပြီးမှလာမယ်လုပ်ထားတာ"
"ဘယ်သူထင်မှာလဲ အဘိုးက ကိုယ့်ထက်ပိုစိုးရိမ်ပြီး ဒီကိုလွှတ်လိုက်မယ်ဆိုတာ...ဒါပေမဲ့စိတ်မပူပါနဲ့...ကိုယ်မင်းကို ပိုးပန်းတာက ဘယ်သူ့ ဘယ်သူပယောဂမှ မပါပါဘူး...ကိုယ်သဘောကျလို့ကိုလုပ်တာ...တကယ်တော့ အရင်တစ်ခေါက်က လုစီရဲ့ကိစ္စက ကိုယ်နဲ့မဆိုင်ပါဘူး အဲ့တုန်းကပြန်တောင်မကောင်းသေးဘူးလေ။ ဒီတိုင်း မင်းနဲ့တွေ့ပြီး အတည်ပြုချင်ရုံပါပဲ...အဲ့တာကြောင့် လက်ဦးမှုယူလိုက်တာ"
YOU ARE READING
ပြန်လည်မွေးဖွားပြီးအကျင့်ပုပ်တဲ့ယောက်မကိုနှိပ်စက်မယ်
Historical FictionAfter being reborn I tortured the vicious sister in law