♖ RESİTAL 53 ♖

66.6K 6.1K 10.9K
                                    

Bir ışık yak bu satıra, aydınlansın sayfalar...

"Atlas Vladislav ve Eva Petrova ilişkisi başlamadan bitirilecek."

Atlas'ın sevdiği kadın, en başından beri Bronz'un nişanlısı olan kadınla aynı kişi miydi? Eva Petrova, Bronz'un nişanlısı, aynı zamanda Atlas'ın uğruna dünyayı yok edeceği kadındı. Atlas ve Bronz, bu yüzden mi birbirlerine düşmanlardı?

Bu sorular zihnimde yankılanırken, kalbimde derin bir acı hissettim. Duyduklarım beni bozguna uğratmıştı. Arkana, aşkın yasak olduğu bir yerdi. Ancak, bu yerin kurulma aşamasında Roza tarafından aşkla inşa edildiği anlatılmıştı. Zamanla, Arkana'dan aşk duygusunu çıkartmak istemişlerdi. Peki, Aşıklar kartı neden yok edilmemişti ve Bronz o karta nasıl sahip olmuştu? Üstelik bana, o kartın hiçbir önemi olmadığını söylemişti. Tam aksine, o en önemli kartlardan biriymiş aslında.

Karanlık bir odadaydım, etrafımı saran ağır hava ve gölgeler, yaşadığım şokun etkisini daha da artırıyordu. Bronz'un sahip olduğu kartlar artık beni daha çok meraklandırıyordu.

Kafamın içinde bir yankı gibi dolaşan düşüncelerle, telefonumu çıkardım ve hızlıca Tarkan'a mesaj attım.

His: Vakit kalmadı.
Panterdeki mekanizmayı
bu hafta bitmeden elimde istiyorum.

Tarkan: Panteri uyuşturmadan işlem yapmak çok zor.

Bir seçim yapmam gerekiyordu. Kısa bir anlığına düşündüm. Bir hayvana zarar vermek asla istemediğim bir şeydi. Ona zarar gelmeyeceğini biliyordum ama yine de bu gibi durumlarda katı olamıyordum. Bir yandan ulaşmam gereken bir kart vardı.

His: Uyuşturun.
Onu artık babasına geri vermeliyim.

Tarkan: Onu uyuşturduğum için babası beni gebertmez değil mi?

His: Bunun için söz veremem fakat
başına büyük bela alacağını bil.

Tarkan: Sen beni korursun.
Bu panteri kaçırdığına göre belli ki bu yaratığın babasından korkmuyorsun.

His: Ona yaratık deme!!!!!!!!!

Tarkan: Ona prenses dememi mi istersin?

His: O tasmayı istiyorum, Tarkan.
Hem de iki gün içinde.
Yoksa babasına direkt olarak
senin adresini veririm.

Telefonu kapatıp kenara bıraktım ve kart mekanizmasına geri döndüm. Atlas hakkında bilgiler oldukça sınırlıydı. Keza, Eva için de öyle.

Ben Eva'yı nereden anımsıyordum?

Eva tam olarak kimdi ve neden bana çok fazla tanıdık geliyordu?

Bu sorular zihnimi adeta bir girdap gibi içine çekiyordu. Sorulara boğulmadan önce, Roza'nın önüme koyduğu dosyaları dikkatlice incelemeye başladım. Dijital dosya formatında düzenlenmiş evraklar, her sayfasında beni daha da derin bir şaşkınlığa sürüklüyordu. Dosyalardan birinde, Eva ve Atlas'ın Arkana sınırları içerisinde öpüştüklerine dair bir görsel vardı. Bu görüntü, zihnime kazınmış bir anı gibiydi; tanıdık ve bir o kadar da sarsıcı.

Eva, Atlas'ı mı seviyordu?

Yoksa Bronz'u mu seviyordu?

Ya da kötü bir ihtimalle, bir zamanlar çok yakın arkadaş olan bu iki adamı aynı anda mı idare ediyordu?

BRONZ SERİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin