גב זקוף, נשימות שטוחות, ידיים יציבות וחיוך קטן.
אני חוזרת על הדגשים שמארי, המורה שלי לנימוסים והליכות נתנה לי לגביי איך לשבת בשולחן אוכל עם אנשים חשובים.
אני מרימה את המזלג והסכין המיועדים לאכילת סטייק וחותכת חתיכה קטנה ואוכלת אותה לפי כל הדגשים, ללעוס בפה סגור, לא לחתוך חזק ויותר מידי שלא יהיה רעש של הסכו"ם עם הצלחת ולהניח את הסכו"ם אחרי כל ביס.
אני לוקחת את המפית ויורקת את החתיכה שהכנסתי לפה שלי, וככה אני עושה עד שאני מסיימת את הצלחת. בעיקרון שנהיה בארוחה אני אבלע את האוכל וזה לא בגלל שהאוכל של מארי לא טעים אלא כי אבא שלי לא אוהב שאני אוכלת יותר מידי אז אני רק מתרגלת אכילה ולא אוכלת באמת.
מארי מפנה את הצלחת שלי עם ערמת המפיות שלי וחוזרת עם כוס תה וחתיכת עוגה, אני מכניסה קוביית סוכר ומערבבת כמו שצריך, לא מהר מידי כדי שלא ישפך ולא חזק מידי כדי שהכפית לא תיגע בשולי הכוס ותעשה רעש לא נעים.
אני לא בריטית אבל ההורים של אמא שלי כן וחשוב לה שאני אדע נימוסים והליכות, למזלה מארי, עוזרת משק הבית שלנו - שמנקה, מכינה אוכל ומכבסת - היא בריטית שבאה לאיטליה כדי לעבוד, היא מלמדת אותי נימוסין והליכות ועם כמה שאני אוהבת אותה זה פשוט סיוט.
היא קשוחה איתי, "הגב לא זקוף מידי" "לא לחייך עם שיניים" "לא לשים מרפקים על השולחן" אני יודעת שהיא רק עושה את העבודה שלה אבל זה החלק השנוא עלי ביום. "אני יכולה לקבל הפסקה?" שאלתי בקול עדין כמו שלימדה אותי.
"לצערי לא מתוקה, תסיימי את התה והעוגה ואז אמא שלך תצטרף ונלמד איך לדבר בשיחת חולין" היא לא רוצה ללחוץ עלי אבל אני כבר בת 18 עוד מעט ככה שאני אצטרך להצטרף לשיחות של המבוגרים ויותר נורא למצוא חתן.
סיימתי את הלימודים השנה לפני חודשיים ואיך שיצאתי מהבית ספר שלחו לאבא שלי אולי 20 בקשות להתחתן איתי, אבל אני התחננתי שלא יחתן אותי לפני שאני בת 18 ושילמתי על זה בכך שדיברתי חזרה לאבא שלי אבל הוא הסכים.
לאמא שלי לא אכפת ממני, לא שהיא מראה את זה לפחות. היא לא עמדה לצידי בזמן שאבי הרביץ לי. בכל פעם. אפילו שאני עמדתי לצידה כשהוא צעק והרביץ לה. היא לא לקחה את הצד שלי כשהוא ניסה לחתן אותי לגבר בן 40. אז אם אכפת לה היא צריכה לעבוד על זה.
סיימתי את העוגה והתה ומארי פינתה את השולחן, כולל ערמת מפיות נוספת. אימי הגיעה, היא מהממת. שערה הבלונדיני - כמו שלי - ועיניה החומות בהירות, את עיניי קיבלתי מאבי, ירוקות.
לאנה תמיד אמרה כמה היא אוהבת את העיניים שלי למרות שיש לה עיניים כחולות כהות מהממות.
אימי רזה וגבוהה, תמיד לבושה בצורה מכובדת ומוקפדת, שמלות מעצבים, תכשיטי יהלומים ועקבים.
YOU ARE READING
אהובה
Romance"סליחה תחזור על זה" ביקשתי מאחד המארגנים "בעוד דקה הדלת תיפתח ואת תכנסי עם הורייך הם יגישו אותך לבעלך לעתיד ואז הם יחזרו למקומם" הסביר והנהנתי בחשש, אימי ואבי הגיעו "אל תהרסי את זה אליאנה" זה הדבר הראשון שאמר לי בשבועיים שלא התראינו, אנחנו בחתונה של...