אדם:
שקד נכנסה להתקלח ,ולמרות שהיא ביקשה ממני לחבק אותה לפני זה ,ידעתי שהיא עדיין לא סלחה לי לגמרי.
ידעתי שהדרך שבה אני פועל לא פשוט נעלמת שאני מבקש סליחה ,היא משפיעה על שנינו. בעיקר עליה.הוצאתי את הפלאפון והתקשרתי ליוגב ,מניח את ידי בכיס בחוסר סבלנות.
"הלו" קולו נשמע מין הצג."מה עם המידע שביקשתי ממך למצוא" קולי היה טעון .
"אני בתהליך ,אבל מצאתי כמה דברים"
שמיעתי התחדדה."תדבר ,אני רוצה לשמוע הכל ,כל פרט"
"יש לה עבר רפואי מגיל ארבע עשרה ,רשום בדוח הרפואי שלה ,על צלקות מסכין ושלושה ניסיונות התאבדות ,היא הייתה בכמה טיפולים פסיכולוגיים ושום דבר לא עזר ,נכנסתי למידע שהפסיכולוגיים שלה הניבו ולא היה שם כלום מלבד כל מיני הפרעות כמו מחסומים רגשיים,דחיקת רגשות,ופגיעה עצמית פיזית ורגשית,מה גם שהכל בגדר השערות כי בחיים לא שיתפה פעולה עם הטיפול."
ידעתי את כל זה אבל לשמוע את זה ככה ,נתן לי הבנה שאני לא סתם מדמיין זה באמת ככה."בנוסף היא נשלחה לפנימייה שיקומית לנוער במצבים דומים לשלה היא שהתה שם שבוע ובייתה אמורה לחזור לסוף שבוע בביתה וכרגע היא נעדרה" הוא עצר מדבריו "היא אצלך נכון?"
"תמשיך במידע"
"אבא שלה מתגורר בחול כבר שנתיים ועכשיו הוא חזר לארץ" הכל התבהר מול עיניי ,בגלל זה היא פה,היא בורחת ממנו .
"באיזה תאריך הוא חזר?"
"לפני שלושה וחצי ימים" היום שבו היא ישנה אצל נעמה,היא באמת בורחת ממנו .
"יש לך מידע למה הוא חזר?"
"הוא סיים עסקה גדולה בארצות הברית,ככל הנראה זה זמני והוא יחזור בחזרה"
"זה כל המידע לבינתיים?"
"ככל הנראה אין לה קשר טוב עם אמא שלה"
"ועם אחותה?"
"גם"
"אוקיי תודה יוגב ,אני רוצה שתתמקד באבא שלה ,כל מידע ,הכל נחוץ."
"על זה"
_
התיישבתי בכורסא ונשפתי אוויר שהיה נצור בריאותיי ,למה היא בורחת ממנו ככה?
עד כמה המצב באמת חמור?העבר הרפואי שלה הוא מגיל ארבע עשרה,מה שאומר שקרה משהו מאז,משהו היה חייב להשתנות בשביל שהיא תרצה לפגוע בעצמה.
דלת המקלחת נפתחה בהססנות ,היא עמדה שם יפייפיה,שיערה הרטוב והכהה גלש על עורה הלבן והטהור ,שפתיה היו אדומות ועבות,היא החזיקה את המגבת על גופה האלוהי ועיניה הכחולות ננעצו בי.
היא עברה על פניי ,משחררת לאוויר את הריח האלוהי שלה,ריח עדין ועוצמתי ."את בסדר?" קמתי מהכורסא בעקבותיה.
"לא" היא היישירה איתי את מבטה "אני לא בסדר"
YOU ARE READING
קֶרֶן אוֹר שְׁבוּרָה
Romanceהבטתי בו בעיניים הירוקות שלו ,שהביטו בי בשנאה, באש ששרפה את עיניי. "למה אתה מתנהג ככה?" שאלתי בשקט שנשימותיו הקצרות מורגשות על אפי, קרוב כל כך, ממסמרות אותי חזק יותר לקיר ,בפחד. "כי אני שונא את איך שאת פאקינג גורמת לי להרגיש שקד" קולו העמוק נשבר והו...