חלק 12

645 25 0
                                    

הפרק הזה כולל המון קטעים מיניים אז תקחו לתשומת ליבכם,לא ממליצה לקרוא מתחת לגיל 16
---
פקחתי את עיניי שהסתנוורו מקרני השמש וראיתי אותו מולי ,עיניו היו עצומות.
וזה היה יפה כל כך ,ריסיו הארוכים נחו על עיניו נותנות ספויילר לירוק המהפנט של עיניו.
ידיו חבקו אותי.
השמיכה הדקה שכיסתה את שנינו בקושי הייתה רק עליי,והוא רעד מקור.

כיסיתי אותו בעדינות מותחת את קצוות השמיכה בצידי גופו וחזרתי להביט עליו.
עיניו העצומות נפתחו והירוק של עיניו היכה בכחול שלי במהירות.
לא אמרתי דבר וגם לא הוא. ככה הבטנו אחד על השנייה דקה ארוכה. בהיתי בשפתיו ובעיניו שמלאות בהמון גוונים של ירוק,אבל עדיין קרות כל כך. עדיין לא משדרות חום אל עיניי.
לפעמים הוא משדר לי חום, חום אחר ,חום של תשוקה ,של להט וכמיהה.

אבל לרוב הם פשוט קרות ומרוחקות.
הוא הרים את ידו והעביר קצוות שיער אל מאחורי אוזניי "איך ישנת בלילה" הקול שלו היה צרוד משינה וגרם ליצורים קטנים מבטני לרטוט.

"ישנתי טוב" אמרתי בשקט ונשכתי את שפתיי נזכרת במה הוא גרם לי אתמול.

"יופי" הוא הוציא את השמיכה מגופו והתיישב על המיטה.
התרוממתי ממצב שכיבה והרגשתי קרירות ממנו "רגע אל תלך" ביקשתי ותפסתי בקצה ידו.

הוא הסתובב אל פניי והביט בי קר ואדיש.
"לא שקד אני לא יכול" הוא קם מהמיטה .

התיישבתי על המיטה "אתה לא יכול מה" שאלתי בבלבול ונעמדתי.

"זה" הוא הצביע עלינו " זה לא יכול לקרות"
שתקתי, ככה זה מרגיש שנפגעים ממישהו?
כי זה כאב.

"אז מה זה היה אתמול הכל היה סתם?" שאלתי פגועה.

"שקד" הוא אמר ברוך תוך כדי הסתובב ישר אל תוך עיניי הפגועות .
"את לא רוצה אותי בחיים שלך תאמיני לי"
שתקתי. והבטתי בו חושבת מה להגיד כדי שלא ילך אבל לא היה לי מה להגיד שיסתור את דבריו כי עמוק בתוכי ידעתי.
ידעתי שהוא לא טוב בשבילי שהוא רק יפגע בי ידעתי שהוא מסוכן וידעתי שמפחיד אותי איך שאני מרגישה כלפיו ושזה צריך להגמר.
אבל למרות כל זה לא רציתי שילך לא רציתי שיגמר לנו הרגע הזה.

"אדם" אמרתי מתקרבת אליו עוד כמה צעדים עד שעמדתי ממש מולו.

"אני מסוכן" הוא אמר מנסה להפחיד אותי הרמתי את ידי ונגעתי בלחי שלו מלטפת את עורו, מבטו התרכך מעט והוא התרפק על מגעי.

הבטתי עמוק לתוך עיניו אם לא מילים אז אני אנסה לשדר לו איך אני מרגישה מספיק מבט אחד כדי להבין .
הוא הרים את ידו ונגע בידי מוריד אותה באיטיות כואבת. תוך כדי שמבט כואב בעיניו .

"לא" אמרתי בשקט שידי ירדה לגמרי מפניו.
"אני יודעת שאתה רוצה את זה כמוני" הרמתי את ידי בחזרה אל פניו מלטפת קלות את שיערו. מביטה במבטו שנראה כאילו נלחם בשדים בתוכו.

קֶרֶן אוֹר שְׁבוּרָהWhere stories live. Discover now