תפעילו את השיר שאתן סימן❤️
אדם:
המכונית דילגה מעל שבילי העפר הבוצי ,הגשם טפטף על הרחוב ,והיה נדמה כאילו הרחוב היה פשוט אפור.
רגליי דפקו על ההגה בלחץ או פחד לא מוכר.ובזכרוני היה רק מילותיו של אבא:" אם אני אדע שעשית איתה משהו מלבד להפרד יהיו לזה השלכות ,אם היא עדיין חשובה לך כדאי לך להזהר כי אני אדאג לדעת הכל! שום רגש אל תשאיר לבחורה הזאת!"
רמת התסכול שהייתה בי לזכרון מילותיו הייתה תהומית.
כל מה שרציתי היה אחרי הכמעט שבוע שלא ראיתי אותה ,היה לחבק אותה קרוב אליי ולהגיד לה שלרגע היא לא עזבה את ראשי.
כל מה שרציתי היה לנשק את השפתיים האלוהיות שלה ,ולא לעזוב לעולם.
כל מה שרציתי זה לגרום לה לחייך שוב.
אבל אני חלש לעומתו.
אני כלום לעומתו.
אני לא יכול להגן עליה.
וזה מתסכל אותי ,עלו לי הרבה רעיונות מטורפים לראש על איך אני יכול לגמור את הסיפור הזה ברגע ,אבל אני לא חושב בצלילות ,לבינתיים עדיף לי להקשיב לו ,אני לא מוכן שיקרה לה מה שקרה לאנה.
אני לא אתן לזה לקרות.
אבל אני לא יודע איך אוכל להביט בעיניה ולנפץ את ליבה לרסיסים ,איך אוכל להביט בדמעותיה,איך אוכל לחיות בידיעה שפגעתי בה? הבחורה הזאתי בכל מקרה נפגעה כל כך כבר. אבל אני לא יכול אחרת ,כי אם היא חשובה לי באמת ,אני צריך לעשות מה שהוא אומר לי ,או שהוא יפגע בה חזק יותר ממה שאני מסוגל לפגוע בה.שקד:
חזרתי לפנימיה לפני יומיים ,שילב קפצה עליי בחיוך והרעיפה עליי אהבה וחום.
גל הכריח אותי לבוא איתו לשיעורים בכל בוקר למרות שכל מה שרציתי היה לישון.
עדן המשיכה להסתכל עליי במבטי נעצה.
ובעצם מרגיש כאילו כלום לא השתנה מאז שהייתי פה ,חוץ מכמה דברים שישתנו ,גל לא מסתובב יותר עם נועה חברה שלו למעשה אני דיי בטוחה שהם רבו ,בפעם אחרונה שהייתי פה הם היו מבלים ביחד שעות ואת כל הארוחות ביחד ,אבל בכל פעם שגל בא להיות לידי כדי לאכול או סתם שנינו מטיילים ביחד ,אני רואה אותה מסתכלת.
אם עיניה היו יכולות לירות לייזר דיי בטוח שהייתי כבר חצויה למיליון חתיכות.
וגם אני השתניתי לא מעט.
בפעם אחרונה שהייתי פה הרגשתי מחוללת כי חשבתי שאדם ניצל אותי ,ושנאתי את עצמי על זה ,בפעם האחרונה שהייתי פה הרגשתי מתה כל כך.
ועכשיו ,אני יודעת שאדם אוהב אותי.
אני מרגישה שיהיה בסדר איכשהו התקיימה בי שוב תקווה קטנה.גל הלך לידי בשקט , היה משהו מרגיע בשקט שלו ,בשלווה שחשתי.
הוא הרים אליי את עיניו הירוקות "על מה את חושבת?""אני פשוט מתגעגעת אליו,אני תוהה מה איתו" אמרתי במבט חולמני.
עברו רק ארבעה ימים מאז שראיתי אותו ,ואני כבר מרגישה שהוא חסר לי כל כך,מלראות אותו כל יום ולישון איתו כל יום ,ללא לראות אותו כלל ,זה קשוח.מבטו של גל נדד לרגע ואז הוא שוב הביט בי "תתרכזי בהחלמה שלך שקד ,בעצמיך" הוא נגע בגבי והביט בי בחום המלטף של עיניו.
YOU ARE READING
קֶרֶן אוֹר שְׁבוּרָה
Romanceהבטתי בו בעיניים הירוקות שלו ,שהביטו בי בשנאה, באש ששרפה את עיניי. "למה אתה מתנהג ככה?" שאלתי בשקט שנשימותיו הקצרות מורגשות על אפי, קרוב כל כך, ממסמרות אותי חזק יותר לקיר ,בפחד. "כי אני שונא את איך שאת פאקינג גורמת לי להרגיש שקד" קולו העמוק נשבר והו...