Final son 5
Asya 700.000!
10/10/2024.
.
.
.
.
.
.Alp ve Arın abim en çok ne kadar sinirlenebilir?
Bunu asla görüp deneyimlemek istemem, onları sinirlendirmek benim için ciddi anlamda korkunç bir durum ama onlar da benim en istediğim şeye izin vermezlerse ben nasıl sinirlendirmeden durabilirim ki?
Efken abim eline beyaz bir eldiven geçirdiğinde onuncu kez bana aynı şeyi söyledi. "Abilerin sana kızacak Asya."
Gülümsedim. "Biliyorum." Kızacaklar ama alt tarafı kulağımı deldirdim diye çok da kızmazlar bence. "Ama yine de deldirmek istiyorum."
Abim onaylamazca kafasını sallayıp uyuşturucu spreyi eline aldı. "Hala vazgeçmek için zamanın var." dedi. Aslında yapmayabilirdi, canım acır diye ilk başta yapmamak için direnmişti de ama benim ısrarım her direnci kırar.
"Abi neden sanki milyon dolarlık senet imzalıyormuşum gibi davranıyorsun? Alt tarafı küpe takmak için kulağımı deldireceğim ya." diye söylendim. Anladım ki Efken abim diğer abilerimden az da olsa çekiniyordu.
Soğuk sıvıyı tenimde hissedince ürperdim. Heyecandan oturduğum banyo tezgahının üstünde daha da dikleştim, tam istediğim yere kalemle ufak bir nokta koydu abim. Arada onaylamayan mırıltıları ve hafif azarlarını da eksik etmedi. O eline uzun bir iğne alınca zerre korkmadım ama kan vermek için ufacık bir iğne gelse karşıma ortalığı yıkarım. Nedenini bilmiyorum ama böyle. Efken abim aniden eğilip yanağımı öpünce kıkırdadım. "Canın yanmayacak ama yine de özür dilerim." dedi içimi eriten sesiyle.
Samimi bir şekilde gülümsedim. "Önemli değil."
Tekrar alnımı öptü ama bu sefer uzun uzun tadını çıkardı. O beni gıdıklayarak öptükçe gülüşlerim daha da arttı. Çok seviyorum böyle bebek gibi sevilmeyi. Geri çekildi, yine o uyuşturucu spreyi sıktı. Pür dikkat yaptığı işe odaklanmış, canımın yanmayacağını bile bile çekinir gibi davranıyordu.
Büyük iğnenin tenime girişini hiç hissetmedim lakin aynadan bakınca gördüğüm görüntü tüylerimi diken diken yaptı. Öyle hızlı yapmıştı ki bunu bir saniye bile sürmedi.
Heyecanla açıldı ağzım. "Abi hiç hissetmedim." dedim geçirdiği iğnenin yerinden gözlerimi alamazken. En sevdiğim pembe kurdeleli küpeyi hızlıca deldiği noktaya geçirdi. "Bu kadar mıydı yani?" Şaşkınlıkla soludum. Hiç canım acımamıştı bile.
"Bu kadar çiçeğim." Çekmeceden ufak bir krem kutusu çıkarttı. Meraklı kremi ne yapacağını izlerken o ufak bir parça alıp küpenin etrafına sürdü. "Acıtmadım değil mi canını?"
Sevinç içinde gülümsedim. "Hiç acıtmadın abicim, teşekkür ederim çok güzel oldu." Hafif kızarmıştı ama o kadar güzel duruyordu ki Alp ve Arın izin verse kesinlikle daha fazlasını yaptırmak isterdim. Sarı buklelerimin arasında güzelce parlayan küpeye hayran hayran baktım.
Abilerime göstermeyi çok istiyorum, eminim onlar da bu görüntüyü görünce güzel durduğunu söyleyecektir.
🩷🎀
Öncelikle Bismillahirrahmanirrahim.
Alp abim uyandı, yüzünü yıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASYA
ChickLitAbi kitapları kıtlığı çekiyorsanız doğru yerdesiniz. Sizden istediğim ana karakter olan kız ile empati kurmanız. Babasına olan düşkünlüğünü anlamanız. Bu kitapta önyargılı abiler yok, karışan bebekler yok. Alışılmış klasik abilerim hikayesi değildir...